Ik zit me nu echt te bedenken of er iemand op de wereld is die een bank in z’n badkamer krijgt qua formaat. Lijkt me wel heerlijk om een keer te reinigen.
Haha ja goed punt. Zou hier ook niet passen, ik heb toen nog wel een stoel gereinigd in de badkamer. In mijn oude huis had ik een enorme badkamer (dat was totaal onpraktisch ingedeeld), misschien dat het daar wel had gekund met een kleine bank.
Ik weet niet waar dit het beste past maar Hema heeft 40% korting op veel servies vanaf 6 stuks! Goede deal.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd (alles reiniger, pinkstuff spray & pasta, schoonmaakazijn, baking soda) maar ik krijg de voegen in mijn douchecabine gewoon niet echt schoon. Het blijft een beetje een donkere waas hebben en ik vind dat er zo vies uitzien. Iemand nog tips?
Hiertegen helpt bij mij alleen bleek of iets met bleek erin, zoals washcat van de action. Dit is alleen niet zo heel goed voor de voegen dus kun je beter niet te vaak doen.
Aaah thanks! Toch maar eens (voorzichtig) proberen.
Ik kan beamen dat dit super goed werkt, heb mijn bank vlekvrij en matras weer hagelwit ermee gekregen. Het is inderdaad een intensief klusje, ik heb het 4 keer herhaald (was zo’n 4 uur bezig voor bank en matrassen). Met de reiniger van HG. Het was heel satisfying want er kwam zulk smerig water vanaf (misschien iets voor het TMI topic).
Knap dat het je is gelukt met het OV, met de auto was het al een enorm gesjouw.
Haha ja! Onderin dreef hier iets wat leek op wat je uit je doucheputje haalt, brr. En wow, 4x! Wat goed
Ik heb pas mijn vaders douche onder handen genomen. Eerst schuurmiddel met een harde borstel, scheelde al de helft. Daarna dit erop gesmeerd : Alabastine voegen en tegelrand reparatie 330g
Before en after:
Wauw, wat een verschil! Maar heb je iedere voeg hier uitzonderlijk mee moeten behandelen? Klinkt als een fikse klus, maar het resultaat is ernaar.
Ja je smeert het gewoon op alle voegen, het is een soort extra laagje voegsel ofzo. Het is niet moeilijk want je kan het gerust half op de tegels smeren. Dat veeg je er daarna namelijk gewoon af met een nat doekje.
Ik vond het echt een super bevredigd klusje
Wooow wat een heerlijke before en after! Wat goed zeg! Thanks voor de tip.
Ah zo, dat klinkt wel te doen! Ga ik misschien zelf ook proberen dan.
Ik leef voor dit soort foto’s
Same, kan niet wachten tot ik weer aan de slag kan gaan hahah heb meteen dat alabastine spul op de lijst gezet. Love it
Damn wat een verschil, morgen gelijk naar de bouwmarkt haha
@kleinmeisje
Ik wilde m’n voegen ook even goed schoon maken, heb een stukje van de vloer gedaan met hg voegen reiniger en dat werkte ook vrij goed. Dus die alabastine maar op de wanden gebruiken en hg de hele vloer mee doen
Wel ook allemaal voor en na foto’s maken he!
Weet iemand hoe ik deze vlekken van de pannen van een inductie kookplaat afkrijg?
Heb met afwasmiddel, keukenreiniger en schoonmaak azijn geprobeerd.
Let niet op het vieze rooster die gaat vanavond de vaatwasser in en de kookplaat is ook niet helemaal vlek vrij.
Met een glaskrabber zoals deze