Verkeerd gelezen
Ze reageert toch op een post met een link met een stofzuiger van €165? Met steelstofzuigers die de motor onderaan hebben zitten heb je al snel het probleem dat ze niet onder meubels passen, maar deze zijn vaak wel makkelijker te bedienen omdat het gewicht onderaan zit.
Oeps helemaal verkeerd gezien, sorry!
Ik bedoel dat als je een tweedehands koopt, je er een koopt waarbij de accu te vervangen is. De kosten van een nieuwe accu zijn vaak in verhouding tot de aankoopwaarde, dus van een goedkopere bosch is dat 40 euro. Zou natuurlijk beter zijn om een te kopen die nog gewoon lang meegaat maar dat weet je niet vooraf.
Ik dacht, ik ga even kijken wat de accu van die Bosch kost die ik ook heb. Prijs stofzuiger 165 euro (maar goed is een iets ouder model dus hij zal duurder geweest zijn eerst), prijs accu is 111 euro
Hopelijk is het zo’n goede dat ‘ie nooit vervangen hoeft te worden
Oh echt hè? Dat lampje! Super handig, want ik blijf zuigen zo. Einde levensduur stofzuiger denk sneller bereikt en dan koop ik weer een nieuwe
Een goede veger doet ook wonderen voor ff snel de vloer schoon maken. Al werkt dat niet als je vloerbedekking hebt, al heb je daar ook speciale veters voor zie ik. Voor beide geld neemt weinig plek in en is niet duur
ik ga stuk om deze foto
wat doet die hand daar?? wat moeten we met deze foto. er zijn geen vlekken te zien? alleen een hand die dat kleed grijpt alsof zn laatste sprankje hoop daar begraven ligt
Ik zou het aan de makers vragen.
Nou ik heb eindelijk eens een before en after gemaak. Een vriendin gaat verhuizen en wilde van haar koelkast af. Mijn vriend wilde hem graag voor op de werkplaats van zijn werk. Maar omg het was wel een vies ding (sorry vriendin).
Dus net twee uur bezig geweest om hem zo goed mogelijk te poetsen.
Heeft iemand een goede huishoud app?
Wat ik zoek is waar je zelf gewoon per dag in kunt vullen wat er gedaan moet worden maar dat dit dus voor de komende weken standaard erin staat. En waar je maandelijkse klussen ook in kunt zetten. Ik heb sweepy en huishouden app al bekeken maar die vind ik beide niets omdat het te onduidelijk is.
Eigenlijk dit maar dan in een app.
Ik ken die apps niet, maar ik gebruik daar Google tasks voor die automatisch herhalen. Ik gebruik sowieso al Google calendar dus dan zie ik makkelijk staan wat er moet gebeuren. Als je al in dat systeem zit kan ik het aanraden. Je kunt het ook delen met huisgenoten geloof ik als dat van toepassing is. Vind het zelf handig omdat een taak die je niet afcheckt de dag zelf, gewoon zichtbaar blijft staan als pending task de volgende dag. Zo vergeet ik het niet alsnog later te doen, en stapelt alles niet zoveel op. Je kunt de tasks gewoon op een hele dag zetten, maar ook op een concreet uur.
Ik heb daar todoist voor gebruikt, daar kan je ook taken toewijzen aan anderen etc.
Iedereen bedankt voor de tips! Uiteindelijk ben ik bij herinneringen uit gekomen. Op die app had ik echt nog noooit gekeken maar het is precies wat ik zocht.
Iemand tips tegen gele vlekken in een wastafel? Het is solid surface dus durf niet goed stevige schuurmiddelen te gebruiken maar het lijkt steeds erger te worden.
Heb al eens een papje gemaakt van bicarbonaat en citroensap en toen ging er wel iets af maar binnen de week zijn de vlekken weer terug.
Ik reinig normaal gewoon met warm water en een anti kalk middel maar bij de wastafel lijkt het dus niet voldoende te zijn.
Vies verhaaltje: Mijn kat krijgt soms zijn ontlasting niet helemaal van/uit zijn anus. Dan gaat ie over de grond schuiven om het kwijt te raken. Smerig, maar ik heb laminaat dus kan het prima schoonmaken.
Nu heeft hij het op de bank gedaan Toevallig net toen de schoonmaakster kwam. Zij heeft het schoongemaakt met een soort schuim voor meubels. Echter rook ik het daarna nog steeds dus heb toen geschrobd met heet water en allesreiniger.
Maar nu ruik ik het nog Wat kan ik het beste gebruiken nu? Iets met azijn? Ik heb helaas geen wasbare hoes.
Maar ruik je het echt of denk je dat je het ruikt? Ik zou het vanavond even met rust laten en kijken wat morgen de status is, misschien zit de geur nu nog in je neus en is 't morgen weg.
En anders zou je misschien koffie kunnen proberen op de plek te leggen? Ik heb geen ervaring met poep, maar ik heb wel koffiepads gebruikt om zo’n hele muffe lucht uit mijn borduurgaren te krijgen. Het ruikt dan wel een hele tijd naar koffie, maar dat is beter dan poep gewoon de pads er bovenop leggen.
Wat is het materiaal? Zou als je echt niks wilt riskeren bij een stomerij navragen eigenlijk.