Ik zie een nieuwe ondertitel aankomen
Als je toevallig bij de Duitse grens woont, dr beckmann glaskeramik putzstein.
Geinflunced van jullie berichtjes wilde ik vandaag ook mijn inductiekookplaat poetsen en heb dit bij de DM gekocht. Het eerste wat bij mij echt werkt. *geen aandelen
Heb zojuist zo een schraper binnengekregen en het werkt!! Bedankt!!
@coffeebreaks daar zal ik ook eens naar kijken als ik er ben!
Ik woon nu bij mān vriend en die had vroeger een kat. Dat beest heeft eens in een hoekje in zijn keuken gepist en ik ruik de geur vaak nog, ook al is het jaren geleden.
Het is toen ook helemaal onder het keukenkastje gesijpeld denk ik, want in dat hoekje staat het hout een beetje bol.
Kan ik hier nog iets aan doen?
Ah shit, tis zeker nog een paar jaar wachten voor een nieuwe keuken⦠ik denk dat ik er met een geurspray op los ga⦠mss neemt het hout dat dan ook op en tempert de vieze geur een beetjeā¦
Heel raar ook hoe ik het met periodes sterk en andere niet ruik
Er zit een roodbruinachtige vlek op mijn stoffen rugzak. Ik heb hem al in de wasmachine gedaan maar de vlek gaat er niet uit.
Weet iemand iets waarmee ik het eruit kan krijgen?
Ik zou afwasmiddel en/of ossengalzeep proberen (goed op de vlek laten inwerken) en zo warm als hij aankan wassen
Ik ga dat eens proberen! Thanks
Verdunde waterstofperoxide op wit/licht wil ook nog wel eens werken!
Of baking soda en azijn! En dan beetje schrobben met een oude tandenborstel oid.
Ik zou eerst idd gewoon met een natte spons een soort voorspoelen
Peuter is losgegaan met een pen op de bank. Help, iemand tips?
Ik heb bijna al mijn witte werkjasjes verpest met pen⦠heb nog niks gevonden om het eruit te krijgen
Een hele lelijke oude tweedehands bank kopen en vervangen over 30 jaar.
(Voor anderen dan een tip)
Volgens zoān tiktok werkt het bij een stoffen bank om er haarlak op te spuiten, in te laten trekken paar minuten en dan met een natte doek. Dat is misschien het proberen waard eerst op een klein plekje.
Op kleding al meermaals succesvol dit gebruikt ā Dr. Beckmann Vlekkenduivel Pennen en Inkt | 123schoon.nl
Microleder gok ik? volgens mij hebben wij eenzelfde bank.
Is de bank toevallig geĆÆmpregneerd en heb je daar nog vlekgarantie op? Zo niet dan zou ik eerst bij je inboedelverzekering informeren voordat je zelf dingen gaat proberen.
Mijn kind had een tijdje geleden ook besloten dat het een goed idee was om met balpen zijn naam op de bank te schrijven, bank heeft soortgelijke bekleding als jouw bank. Wonder boven wonder is het er bij mij uit gegaan met een nat micro vezel doekje, maar weet niet of ik gewoon heel veel geluk gehad heb. Heb je al geprobeerd met een simpel nat doekje?
Update!
Tnx voor alle tips. Met een vlekkenspray en een vochtig microvezeldoekje zijn alle vlekken verdwenen. Hallelujah
Wat een geluk! Ziet er weer mooi uit zo. Waar het forum toch wel niet goed voor is.