Huishoudtopic #2

Of baking soda en azijn! En dan beetje schrobben met een oude tandenborstel oid.

2 likes

Ik zou eerst idd gewoon met een natte spons een soort voorspoelen :joy:

2 likes

Peuter is losgegaan met een pen op de bank. Help, iemand tips?

6 likes

Ik heb bijna al mijn witte werkjasjes verpest met pen… heb nog niks gevonden om het eruit te krijgen

2 likes

Een hele lelijke oude tweedehands bank kopen en vervangen over 30 jaar.
(Voor anderen dan een tip)

9 likes

Volgens zo’n tiktok werkt het bij een stoffen bank om er haarlak op te spuiten, in te laten trekken paar minuten en dan met een natte doek. Dat is misschien het proberen waard eerst op een klein plekje.

2 likes

Op kleding al meermaals succesvol dit gebruikt ⋙ Dr. Beckmann Vlekkenduivel Pennen en Inkt | 123schoon.nl

2 likes

Microleder gok ik? volgens mij hebben wij eenzelfde bank.

Is de bank toevallig geïmpregneerd en heb je daar nog vlekgarantie op? Zo niet dan zou ik eerst bij je inboedelverzekering informeren voordat je zelf dingen gaat proberen.

1 like

Mijn kind had een tijdje geleden ook besloten dat het een goed idee was om met balpen zijn naam op de bank te schrijven, bank heeft soortgelijke bekleding als jouw bank. Wonder boven wonder is het er bij mij uit gegaan met een nat micro vezel doekje, maar weet niet of ik gewoon heel veel geluk gehad heb. Heb je al geprobeerd met een simpel nat doekje?

1 like

Update!
Tnx voor alle tips. Met een vlekkenspray en een vochtig microvezeldoekje zijn alle vlekken verdwenen. Hallelujah

58 likes

Wat een geluk! Ziet er weer mooi uit zo. Waar het forum toch wel niet goed voor is.

3 likes

Iemand tips voor een wasmachine energielabel A en een droger met energie label A+++, max €800 p.s., maar liever minder.

2 likes

Kun je deze filters niet gewoon invoeren op coolblue of mediamarkt ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

24 likes

Haha dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik nog steeds veel opties.

1 like

Ik ben heel erg tevreden over deze wasmachine van Hoover: Hoover HWE 49AMBS/1-S - Wasmachines - Coolblue

Heeft veel opties en kun je koppelen aan een app met fijne mogelijkheden! Heb de wasmachine trouwens voor €399 kunnen kopen dus hij is ook wel eens in de aanbieding
Droger heb ik niet

3 likes

Dankjewel! Oh dat is goedkoop, ben aan het verhuizen dus elk beetje besparing helpt. Heb ook nog een fornuis nodig en het liefst zou ik ook een vaatwasser willen :joy:.

4 likes

@Superheroes Eens, deze wasmachine heb ik ook en is erg fijn.

2 likes

De beste handdoeken kwamen van de Hema toch? De hotelkwaliteit of zijn er andere winkels die even goede geven?

Lol, heb geen geld voor dure handdoeken haha. Ga wel naar Hema

2 likes

Ik vind die van de Hema heel goed! Zijn nog steeds zacht en ik heb geen droger, heb ze nu een paar jaar. Hotelkwaliteit idd

3 likes