Iemand tips voor een wasmachine energielabel A en een droger met energie label A+++, max €800 p.s., maar liever minder.
Kun je deze filters niet gewoon invoeren op coolblue of mediamarkt ofzo
Haha dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik nog steeds veel opties.
Ik ben heel erg tevreden over deze wasmachine van Hoover: Hoover HWE 49AMBS/1-S - Wasmachines - Coolblue
Heeft veel opties en kun je koppelen aan een app met fijne mogelijkheden! Heb de wasmachine trouwens voor €399 kunnen kopen dus hij is ook wel eens in de aanbieding
Droger heb ik niet
Dankjewel! Oh dat is goedkoop, ben aan het verhuizen dus elk beetje besparing helpt. Heb ook nog een fornuis nodig en het liefst zou ik ook een vaatwasser willen .
Ik heb een samsung addwash (met zo’n luikje) en vind dat echt een topding! Vooral dat je er later nog iets bij kan gooien gebruik ik echt zooo vaak
De beste handdoeken kwamen van de Hema toch? De hotelkwaliteit of zijn er andere winkels die even goede geven?
Lol, heb geen geld voor dure handdoeken haha. Ga wel naar Hema
Ik vind die van de Hema heel goed! Zijn nog steeds zacht en ik heb geen droger, heb ze nu een paar jaar. Hotelkwaliteit idd
Ik heb nu 5 jaar 2 kleuren handdoeken van de Hema, de lichtgrijze zijn al helemaal aan gort en de donkergrijze zijn inderdaad nog mooi en zacht. Ze gaan standaard in de droger. Vind het zelf wel vreemd, want had goede kwaliteit verwacht na reviews op egf.
Ik ben heel tevreden over die van de Hema, maar ik heb wel de “normale” geen hotelkwaliteit. Maar bevallen prima, m’n ouders hebben ze thuis ook waar ze dag in dag uit door 4 mensen gebruikt werden en pas na jaren slijten ze een beetje.
Vind vooral het formaat 60x110 fijn, kleiner past niet goed om mijn haar en ik hou niet van die grote badhanddoeken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk haha
Ik heb ook goeie ervaringen met de Hema handdoeken! Recentelijk nieuwe gekocht omdat mijn eerste set na 10 jaar wel een beetje op waren. Ze zijn ook best regelmatig in de aanbieding!
Yes ik heb ze antraciete variant (hotel extra zwaar) al een jaar of 3, nog steeds even mooi. Zou ook op een aanbieding wachten!
Denk dat @anon4775214 dit vraagt omdat ze hem 2e hand aan wilt schaffen.
Overigens zou ik hem gewoon schoonmaken met alles reiniger of evt. Dettol ofzo. Dan is hij ook gewoon klaar voor gebruik. Lijkt me niet dat je een ding gaat kopen wat er mega ranzig uitziet toch?
Zou dan Dettol gebruiken denk ik.
Haha ik heb laatst chloor gevraagd aan een schoonmaakster op vakantie om zelf het bad te boenen. Ze was echt verbaasd en kreeg nog complimentjes haha, scbaamde me wel en mijn vriend was echt verbaasd maar daarna lekker in bad kunnen relaxen.
Oeps ik heb met de scrub daddy spons en schoonmaak spul een stuk van mijn grijze badkamertegels schoongemaakt. Nou je kan het al raden het is nu dof en wit geworden. Met een natte doek boenen helpt niet. Iemand een tip?🥹
Met een gum misschien?