Werkt dat ook op katoen? Want sportkleding heeft natuurlijk veel dunnere en synthetische stofjes.
Ja bij mij wel!
Iemand een tip voor een fijne wasmand op de badkamer? graag bruin (riet of bamboo ofzo) of zwart.
Ik vind met een deksel denk ik ook het fijnste.
Met of zonder compartimenten.
Ik had die rieten vierkanten van Ikea maar daar zat (nu na 5jaar gebruik) schimmel op
Daarbij heb ik gewoon zo’n plastic silicone achtige teil om echt alles te verzamelen en door het huis mee te lopen. Ik kan zo snel zelf niks moois vinden dus ben geneigd diezelfde van ikea weer te halen.
Wij hebben deze al een aantal jaar. Hij is groot dus er past veel in en heeft een deksel die je op twee manieren kunt openen (in de breedte of lengte). Doordat het van kunststof is geen last van schimmel als nat wasgoed iets langer erin zit.
Deze heb ik ook. Heel fijn!
Krijg je die schimmel er niet af? Gezien je bereid bent precies dezelfde te kopen is dat de snelste, goedkoopste en meest duurzame oplossing
Het is ook echt verkleurd en ziet diep in de vezels, inclusief haren en alles… Zie ook de foto in het topic unsuccessful adulting 🫣
Ik probeer eigenlijk sowieso geen vochtige was in de wasmand te gooien. Laat alles eerst drogen voordat ik het in de mand gooi, want is ook erg slecht voor je kleding bv om een hele nacht met een nattige handdoek te broeien
Dan zou een rieten of stoffen wasmand ook mooi blijven
Ah oke, ik heb in ieder geval geïnspireerd op jou schimmel uit een rieten tas gekregen met groene zeep en zachte borstel net! Al twijfel ik nu wel of het schimmel was…
Heeft iemand dé tip voor een kleine gft prullenbak die op het het aanrecht kan?
Eisen:
Zwart
Goed afsluitbaar (geen geur en fruitvliegen)
Klein genoeg voor 1 of 2 dagen afval
Er moet een zak in kunnen
Ik heb er een van Brabantia en daar ben ik heel blij mee. Volgens mij zijn ze er ook in het zwart. Ik doe er bio afbreekbare zakjes van de Action in en ik heb nog nooit last gehad van stank.
Die inderdaad!
Ik heb deze:
Ik vind niet dat ie goed afsluit want het is gewoon een plat klepje dat dichtvalt (en soms een klein kiertje open laat) maar ik heb geen last gehad van vliegjes of geuren en er past voor 1 of 2 dagen afval in. Ik vind hem ook best ‘mooi’ voor zo’n bakje.
Ik ben ook fan van deze.
Dankjewel voor de tip! Ik heb deze besteld en gelijk de kleine zakjes van de action gehaald.
@Virago goed afsluiten is wel echt een must want ik word nu al helemaal gek van alle fruitvliegjes in huis. Deze is wel heel mooi inderdaad.
Die vna Mepal is heel mooi en qua grootte ook perfect. Alleen die sluit voor geen meter af dus dan heb je en geur en vliegjes als je pech hebt. Ik raad Mepal af. Die van Brabantia is wel heel goed! En de Ikea heeft ook fijne maar die zijn niet de goede kleur.
Ik heb ook de sort & go in combinatie met zakjes van de Action of Lidl! Bevalt goed, maar ik leg vaak wel voor de zekerheid een laagje keukenpapier op de bodem. Hij kan namelijk niet in de vaatwasser en er heet water met sop in laten weken kan ook al genoeg zijn om hem te laten vervormen.
Bedankt voor deze tip. Ik had ‘m sowieso in de vaatwasser gegooid als hij vies was, dus dit scheelt me weer geld.
Ik gebruik vershoudbakjes zonder zakje. Goed afsluitbaar en gaat na het legen in de vaatwasser.