Ohh ik heb idd niet gemengd met die neutrale geur, en ook niet die dop erop. Stond niet in het bijgeleverde boekje:
Oh dat doe ik wel altijd, en volgens mij hoort dat ook. Zou dat eens proberen.
Die dop is bij plaatje 6, je laat de vlam 2 min fikken, dan blaas je hem uit en doe je die open dop erop (met dat rooster).
Zou dat nog eens proberen!
Ps ik typte in mân 1e bericht 10 maar t moet 2 min fikken zijn!
Oh ik dacht dat stap 8 dop erop was.
We zijn intussen een uur verder en het kooltje gloeit nog steeds, heb intussen toch de dop erop gezet.
Lampe staat intussen in de gang
Ik doe ook altijd 1/5 geur en de rest neutraal omdat ik het anders te heftig vind.
Ok, morgen doe ik een nieuwe poging
Ik meng geen neutrale olie met geur (had ik ook nog nooit van gehoord) en ik doe hem altijd pas na het koken aan.
Ik brand de lampe berger altijd na het eten om de geuren te neutraliseren (dus niet tijdens het koken)
Succes morgen
Iemand dé tip om hardnekkige kalkaanslag op wandtegels volledig en gemakkelijk weg te halen?
Ik zag pas een reel dat een uitgeperste citroen tegen kalk zou helpen? Eroverheen wrijven zegmaar? Maar niet geprobeerd haha
Ja dit werkte hier goed. Zo goed dat op de kranen zelfs de stickertjes met warm/koud zijn verdwenen
Het proberen waard! Morgen wat citroenen halen
Een beetje zout inwrijven en met een citrusvrucht erover heen scrubben!
Herkent iemand deze vliegjes? Ik heb ze nog nooit eerder gezien en hoewel ik ze altijd doodsla verschijnt er binnen korte tijd weer een nieuwe
Ja, misschien wel?? Wel een kleintje dan. Nog geen cm
Ziet er uit als een voorraad mot. Kijk eens in je kast bij de rijst etc.
Het zou misschien ook nog uit een plant kunnen komen. Ik had vorig jaar een plant gekocht en na een tijdje ineens motjes in huis die leken op jouw foto. Ging zoeken en in de pot van de plant lagen wat lege poppen. Plant woont nu buiten haha
Ai dit zijn inderdaad meelmotten en dat is best slecht nieuws⊠ik heb ze ook gehad en uiteindelijk al mijn houdbare eten weg moeten gooien omdat ze overal in zaten. Ik was in de veronderstelling dat ze weg waren tot ik paprikapoeder door een omelet gooide en zelfs daar allerlei motten door bleken te krioelen. Soms nog nachtmerries van maar hopelijk valt het mee bij jou! Beetje zwartgallig I know sorry als je schrikt.
Wtf hoe komen die in een potje terecht dan?? Vreten ze door glas/plastic heen ofzo
Geen idee, denk dat ik hem niet goed had dichtgedaan? Maar ze zaten echt gewoon overal, en het begon met telkens een enkele mot op het plafond. De grootste groep zat in een pak risotto en ik heb de rest van de tijd dat ik daar woonde allerlei houdbare dingen in de koelkast bewaard uit angst dat ze weer zouden komen.
Ja, dat kan! Maar met name zachtere plastics. Heb het vorige zomer gehad, en ik heb mijn hele voorraad weg moeten doen. Tot in de herfst had ik nog larven⊠Niet fijn.