Soms weleens voorgekomen en dan was ik altijd verbaasd dat het zo netjes was.
Maar het is bij ons pas in de avond de zo he, als mijn zoon overdag wakker is en het is geen opvang dag dan ligt er overal speelgoed en kruimels. Dat ruimen we niet steeds tussendoor op ofzo, pas wanneer hij in bed ligt. Sommige dingen tweak ik door tips van anderen. Zoals de was was hier eerst echt een mega stapel en achterstand nou toen hoorde ik dus dat mijn zus elke dag een wasje draait, ben dat sindsdien ook gaan doen en zodoende wel handvatten meegekregen om het makkelijker bij te houden.
En verder maak ik het mij wel makkelijk hĂš, ik heb een robot stofzuiger dus dat kan gewoon in de avond draaien terwijl we slapen. Steelstofzuiger voor even snel kleine dingen of als ik stof op de plinten zie. Dan pak ik niet mijn grote stofzuiger erbij ofzo. En dus ook schoonmaker die eens in de 2 weken langskomt.
Maar vind het zelf ook fijn om gewoon de volgende dag wakker te worden en naar beneden te gaan het is opgeruimd en schoon. Geeft mij een rustigere start van de dag voorheen werd was ik dan gelijk in de ochtend al geĂŻrriteerd.