Heb een aantal geurstokjes van H&M door het huis staan. Botanical garden en dried linen zijn mijn favoriet maar was laatst bij iemand thuis die had green basilicum in een lichtgroen en dat rook ook wel goed. Elke week draai ik de stokjes om dat helpt wel bij het opnieuw verdelen van de geur.
Die van H&M vind ik ook goed en Robijn blijf je ook lang ruiken.
Ja Robijn inderdaad! Hoef ât niet perse in mân woonkamer maar wel perfect voor toilet vind ik.
Bedankt voor jullie suggesties allemaal! Ik ga ze even ruiken in de winkel
Een vriendin van mij heeft van die geurzakjes van Dille&Kamille in haar toilet, ruiken ook lekker en minder prijzig dan Rituals denk ik.
Mijn god ik ben geĂŻrriteerd in jouw plaats.
Kan hij zelf niet op zoek naar een papieren agenda en daar een schoonmaakschema op invullen?
Dat is inderdaad voor mij doorslaggevend om ons huis netjes te houden. Ik besteed elke dag een paar minuten aan het opruimen van âhot spotsâ, dus plaatsen waar spullen snel worden neergelegd terwijl ze daar niet horen + andere plaatsen die snel rommelig ogen. Ik ruim dus vaak onze kapstokken op, zet schoenen weer in een rek en zorg dat er geen autosleutels/zonnebrillen/oud papier op het kastje in de bijkeuken liggen.
Blijft wel een dingetje, al dat huishoudelijke werk. Maar het is moeilijk om een echt goede schoonmaker te vinden. Als ik het zelf doe heb ik ook meer het idee dat ik grip heb op het huishouden, omdat ik onbewust een routine heb van standaard klussen en extra dingen (binnenkant kasten etc).
Ik heb net ook bij de h&m botanical garden en basilicum gehaald! Basilicum specifiek voor in de wc en heb ook de geurkaars erbij gekocht omdat de diffuser wel best klein is dus had bedacht dat ik dan 1x per week dat kaarsje ook even laat branden voor de geur.
Maar die botanical garden is wel echt lekker heb die voor de slaapkamers gehaald.
Ik heb jaren zon steelstofzuiger gehad en nadat ie vorige week voor de zoveelste keer kuren had heb ik net de goedkoopste stofzuiger met zak en snoer bij de blokker gekocht en dat ding is insane. Eindelijk alles weer echt schoon!!!
Haha ik heb ook een steelstofzuiger Ăšn eentje met een zak en doe eigenlijk alles met die laatste of met de robotstofzuiger steelstofzuiger gebruiken we alleen maar als kruimeldief
Welke hebben jullie dan? Want zit er juist aan te denken om over te stappen op een steel nu mijn stofzuiger zân beste tijd heeft gehad.
Ik wil nooit meer iets anders dan mijn Dyson steelstofzuiger. Een van de weinige dingen die ik in zes weken vakantie heb gemist aan thuis
Ik heb gewoon de goedkoopste van blokker huismerk.
@Marqant Ja dat is natuurlijk een heel ander kaliber hahaha. Die wil ik ook graag. Maar degene die ik had zat altijd verstopt en kon op een volle batterij net mn appartement van 60m2 stofzuigen.
Mijn Philips steelstofzuiger is mijn favoriete huishoudelijke apparaat. Ofja, het ding dat ik het minst haat iig.
Ik heb net een steelstofzuiger gekocht en ben er zo blij mee, maar ook bang dat de accu snel achteruit gaat. Haat stofzuigen en dan loop ik altijd weer te godveren omdat het snoer net de kort is of ik dat ding weer op zn kop heb getrokken omdat ik zo agressief stofzuig.
Oja ik heb een Xiaomi @Bunnyslippers
Sorry ik besef me nu pas dat je vraagt welke steel ik heb en niet welke de nieuwe is haha. Ik heb een steel van Inventus!
Eentje van Samsung volgens mij de Jet 90, super fijn. Maar we hebben daarnaast wel nog een gewone stofzuiger.
Wij hebben een Dyson, al 5 jaar. Overlaatst hebben we een nieuwe batterij gekocht, want hij begaf het heel snel de afgelopen maanden⊠nu werkt hij weer als nieuw
trouwens, voor diegenen met steelstofzuiger, wat doe je met opladen?
- ik laad pas op als de accu(bijna) leeg is
- hij laadt op als ik hem weer terughang
0 stemmers
Lijkt me wel handig hem permanent in het stopcontact te houden, maar ja, ook weer slecht voor de accu natuurlijk
Ik laat hem op als er nog een kwart in zit. Helemaal de accu leeg laten gaan is volgens mij ook niet goed.