Beetje 50/50, wij hebben de laadstation in de wasruimte staan dus eigenlijk hang ik hem daar wel terug. Maar het komt hier regelmatig voor dat ik even snel wil stofzuigen beneden of op de eerste verdieping en dat ik de stofzuiger dan ergens laat staan en pas een paar dagen later terug hang (wanneer de accu op is). Ik heb bij die van mij wel een extra accu dus soms als ik echt door wil gaan dan kan ik de andere accu erbij pakken.
Xiaomi Mi Vacuum Cleaner G10.
Ja ik ben eigenlijk te gierig voor een Dyson, want vind 600 plus euro echt nog even te bizar voor zoiets saais haha. Misschien ooit.
Zat ook nog naar zo een Samsung jet achtig iets te kijken, die kwam als beste uit de test.
Wij laden hem constant op, de accu stopt met laden als hij vol zit.
Eerst haalden we hem er steeds uit, maar toen was de accu op een gegeven moment steeds heel snel leeg en kwam ik er met googelen achter dat je in elk geval bij de Dyson hem beter constant kunt opladen.
Nu doet-ie het ook weer heel goed.
Echt erg: maar ik heb hem dus zelfs meegenomen (in de caravan)
Heeft iemand tips voor fijne PFAS vrije koekenpannen en/of pannenset? Ik denk dat we in ieder geval een kleine en grote koekenpan, hapjespan en een wok nodig hebben. Het liefst voor een beetje een vriendelijke prijs, al heb ik überhaupt een slecht beeld van wat redelijk is hiervoor, heb eigenlijk altijd tweedehands pannen gehad.
Ik ben niet onder de indruk. Icm met een stomer weet ik het niet.
Ik heb een stalen koekenpan van de buyer, dat werkt heel fijn vind ik! Je moet het wel inbranden maar als je dat goed hebt gedaan dan heb je een heel fijne pan met zelfgemaakte anti aanbak voor het leven👌
Het is wasverzachter met water dus je kan dat ook zelf ff mengen en in een sprayflesje doen om uit te proberen. Het werkt opzich wel maar ik vind het niet echt minder moeite want je moet het alsnog met je handen helemaal gladstrijken
GreenPan, maar ik zou zeker even wachten tot november want rond black friday zijn ze op verschillende plekken met korting afgelopen jaren.
Ik heb de Andorra keramische anti aanbakset (grote en kleine koekenpan is dit), Andorra wokpan 28cm en Cambridge hapjespan. In totaal 150 euro voor kwijt geweest maar wel dus allemaal in de sale via bol.com, greenpan website en bijenkorf. Nu 2 jaar in gebruik en zien er als nieuw uit.
Hoe? Ik heb GreenPan pannen gekocht en alle instructies gevolgd (met de hand afwassen, niet meer dan middelhoge temperatuur gebruiken) en alsnog gingen zowel de koekenpan als de hapjespan verkleuren en aanbakken.
Ik lees altijd zulke gemixte dingen over deze pannen. Vraag me echt af waar dat aan ligt.
Wat kan die Jet niet naast eentje met zak? Heb eigenlijk geen zin in twee stofzuigers namelijk haha.
@Tobvit welke van Dyson heb jij?
We stofzuigen ook elke dag, moet zowel harde vloeren als tapijt goed kunnen doen, hebben huisdieren en wonen in een appartement van zo een 110m2.
Ik vind het echt kut dat zoiets saais zo duur is. Geef mij maar een mooie jurk. Wil ook dat hij lang meegaat, maar vind dat vergelijken zo lastig. Als je natuurlijk hem maar 1x per week gebruikt gaat het langer mee dan bij dagelijks gebruik.
Dat komt omdat er dan wel geen teflon gebruikt wordt, maar wel een keramische coating. Die coating gaat langer mee dan teflon, en is minder giftig, maar het is en blijft een coating, en dat gaat uiteindelijk kapot. Deze coating is minder goed bestand tegen hoge temperaturen, daarom kunnen de pannen ook niet zo goed tegen gebruik in de oven.
@Sundance, voor nieuwe pannen zou ik rvs of gietijzer aanraden. Ikea heeft goede gietijzeren koekenpannen, in het Mastercheff FF topic zijn er meerdere posts over te vinden. Ik heb ook 2 rvs pannen, van Demeyere. Niet goedkoop, maar het gaat je hele leven mee, en het kan makkelijk in de afwasmachine.
Kan ik snappen, maar bij mij waren de pannen al binnen enkele maanden belabberd. Ik snap dan niet hoe het bij @Feather jarenlang goed gaat. Op andere plekken lees ik vaak hetzelfde. Of na een paar maanden al drama of mensen die jarenlang tevreden zijn.
Misschien ligt het aan de specifieke lijn? En kook je op gas of elektrisch? Gek dat het zo wisselt, ik heb ze ook op aanraden van iemand gekocht die heel tevreden was.
Die middelhoge temperatuur wist ik niet eens. Net nog op de hoogste temperatuur gebruikt
Wij hebben een batterij gekocht op 123accu inderdaad. Werkt perfect
Wij hebben de DC45, weet niet of die nog te koop is aangezien het al een ouder model is
Dit voelt oneerlijk
Ik heb de Padova en kook altijd op inductie! Zou nog kunnen dat het per lijn scheelt.
Mijn Greenpan werd ook heel snel lelijk! Inderdaad netjes met de hand afgewassen, maar ik had er een met een gekleurde laag (een zwarte) en dat ging er gewoon heel snel af. Echt zonde!
Wij hebben die sowieso gekocht voor erbij. Lichter om de trappen ermee te doen bijvoorbeeld. Maar qua zuigkracht is dat ook wel een verschil tenminste als je echt aan het klussen bent. Mijn man boort weleens wat en met de steelstofzuiger erop wordt dat witte spul niet goed opgezogen en bij onze normale miele wel. Maar goed, daar zou ik je keuze niet per se van af laten hangen.