Huishoudtopic #2

Heel begrijpelijk, dan is dit niet de ideale stofzuiger voor jou. Veel goede verhalen gehoord ook over de Miele stofzuigers!

1 like

Inderdaad goed verhaal en ben ook heel enthousiast over jouw tas! Wil hem bijna ook aanschaffen :joy:

3 likes

Haha het is in ieder geval al goed om te weten dat hij makkelijk te reinigen is als je ongelukjes hebt met flessen in je tas. :rofl:

Het is de Yucca Cognac van The Little Green Bag.

3 likes

Haha geweldig hoe jij hier altijd succesverhalen post.

5 likes

Hier ook Miele.
Geen idee hoe oud juist, maar zeker al 13 jaar.

1 like

Jaa Miele is zeker een aanrader! Gaan eeuwen mee. Ik werkte in de horeca altijd met Numatic en dat vond ik echt grafdingen, als je iets te hard aan de slang trok viel hij om. Hij bleef altijd achter dingen haken en je moest hem echt oppakken om hem weer los te krijgen.

1 like

Ik heb een Bosch zak snoerstofzuiger, een robotstofzuiger voor de woonkamer en een Dyson steel stofzuiger. Ik hou niet van stof. Die Bosch is echt veel beter dan de Dyson :stuck_out_tongue: eerst gebruikte eigenlijk alleen de schoonmaakster de Bosch maar die heeft gewoon zoveel meer vermogen dat ik nu die ook altijd gebruik en de Dyson meer een soort kruimeldief is geworden voor de bank en stoelen haha. Echt pro snoer stofzuiger dus.
En mocht je kans zien om ook een robot in je woonkamer te zetten en die elke nacht ofzo te laten rijden dan hoef gevoelsmatig amper nog te zuigen.

Dit is mn Bosch
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_bosch-bgl8all5-in-genius-properformplus-zwart-1508300.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping+-+NB.+-+NL+-+Stofzuigers&utm_term=&utm_content=1508300&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmsurBhBvEiwA6e-WPE3cqdLXPn3o54rCGyGAxw2dmXPOFARsDzK-cugJ1LzT-Xi3yNalXRoCEpUQAvD_BwE

2 likes

miele complete c3!!

6 likes

Ik ben op zoek naar een mooie wasmand. Die van riet vind ik over het algemeen wel mooi, maar in het verleden gingen die bij mij beschimmelen. Ik ben geen fan van wasmanden van stof. Iemand een idee?

Deze heb ik ook! De blauwe is indd top!

3 likes

Curver knit? Is gevlochten plastic, dus praktisch en blijft hier schimmelvrij

1 like

Ik heb deze Philips al 2,5 jaar en zuigt echt nog net zoals in het begin, ook met dierenharen.
Bekijk Philips Performer Active Cat & Dog FC8578/09 - Stofzuiger met zak - Zwart/Blauw op: Philips Performer Active Cat & Dog FC8578/09 - Stofzuiger met zak - Zwart/Blauw | bol

2 likes

Ik heb er 1 van dat gevlochten riet met een katoenen zak er in. Die kan je gewoon uitwassen! Heb mijne al 7 jaar denk ik en is niet beschimmeld haha

Zoiets:

3 likes

Ja deze zijn echt top! Ik heb die bruine en vind hem op een goede manier subtiel aanwezig. Geen heftige geur maar net iets meer dan alleen wasmiddel.

1 like

In mijn boeken zit schimmel kwam ik achter. Niet in alle wel in een aantal. En helaas zijn het geen boeken uit het jaar nul maar rond de 15 jaar oud en sommige zijn nog nieuwer.
Iemand toevallig tips hoe je dit er uit krijgt en hoe je voorkomt dat de andere boeken besmet raken? Ik heb al luchtontvochtiger weer neer gezet.

Vandaag de hele koelkast schoongemaakt en alles wat over datum was / niet meer oké rook weg gedaan. Dat was lang geleden dus er is opeens weer veel ruimte ook in de deur. Echt blij met het resultaat en ik heb al drie keer even de deur open gedaan om te kijken haha.

16 likes

Ik heb net als Spaarlamp de Philips Performer Active en ben daar erg blij mee. Had de jaren daarvoor een Miele, maar die is ook overleden door bouwstof (oops) en die vond ik zo lomp en zwaar, vooral als ik de trap moest stofzuigen.

De Philips heb ik nu zes jaar en deze doet het nog steeds goed. Stil, wendbaar, niet te zwaar, maar ook niet zo licht dat hij snel omkiept. Werkt goed op parket en de tapijtstand krijgt het vloerkleed super schoon. Heb alleen een keer de slang vervangen, omdat door slijtage hij te makkelijk uit de buis ging.

4 likes

Iemand enig idee hoe je Luuf uit een wollen romper krijgt? Met handwas (lauwwarm) en wolwasmiddel lukt het niet. Alle andere opties/tips zijn welkom!

Staan je boeken in een boekenkast of ergens in een doos in een vochtige berging?
Zou in het eerste geval even checken of je niet ergens lekkage hebt (gehad).

Ik zou ze zelf weggooien, hoe zonde ook. Lijkt me niet goed voor je gezondheid.

1 like

Welke robot stofzuiger raden jullie aan?
Hoeft geen dweil functie, mag gewoon een basic maar goeie zijn

1 like