Azijn!
Of het één, of het ander. Samen vormt het zoute spa rood.
Ja die combinatie zou ik niet proberen. Zit er erg veel kalk op? Maar antikalk is ook niet goed. Heb al jaren geen glazen wand meer dus weet het zelf ook niet goed. Denk dat een goede spons, ben echt fan van scrubdaddy + schoonmaakazijn het best is om de kalk eraf te krijgen.
Ik kwam trouwens op dit tiktok kanaal terecht. Weetniet of het per se in dit topic hoort maar zij maakt extreem vervuilde huizen schoon. Ik kan het soms bijna niet aanzien maar hoe zij alles schoonkrijgt is zo fantastisch.
En zij doet dat allemaal gratis voor die mensen over de hele wereld. Ik word er ook een beetje naar van dat zoveel mensen zo leven en zich dan er ook enorm voor schamen. Wat ik wel begrijp.
Oke thanks! Ik ga dan eerst proberen met enkel schoonmaak azijn en als dat niet helpt zal ik ook even die glasreiniger halen en ontkalker van de appie.
Zal nog een keer before en after posten haha. Want er zit best wat kalk op!
Ohh nu ben ik nog blijer dat we gisteren door hebben gegeven gewoon een rvs wasbak te willen ipv een zwarte. Ziet er super mooi uit maar ik ben al geen schoonmaak queen.
Mijn schoonouders hebben prachtige witte wasbakken… ziet er mooi uit maar ook vreselijk qua schoonmaken. RVS is toch wel echt het meest praktisch
Hangt denk ik ook wel van het materiaal af. Wij hebben nu ook zwarte maar die zijn een beetje mat kunststof en daarbij geen probleem.
Mijn kind heeft geverfd op de bso (wen dag). Geen idee wat voor verf. Er zitten nu vlekken op een wit kledingstuk. Had het apart gelegd om de verf eraf te krabben en te weken maar mijn man had dat niet door en heeft het bij de witte was gegooid. Daardoor is een deel eraf maar een deel zit er nog op/in. Iemand tips wat ik nu nog kan doen? Het is dus al 1 cyclus gewassen. Het is een soort stretch stof.
Ik zou er denk ik aceton op doen, even laten inwerken en dan stof tegen stof wrijven en weer uitspoelen. Verf vind ik ook een lastige, soms gaat het er goed uit en soms lukt t niet meer
Deze heb ik ook! Bevalt prima.
Noo in de jas stond dat ik hem kon wassen en nu is de vulling gaan klonten. Heb hem al met ballen in de droger gedaan maar het heeft geen effect… iemand nog een tip
Bij mijn donzen jas had hij wel een paar rondjes in de droger nodig, lage hitte, het ging er vooral om dat de ballen hun werk konden doen.
Nog maar paar keer dan… zo zonde.
Ik zoek een kruimeldief. Allerbelangrijkst: de zuigkracht. Ik had er ooit één waarvoor kattengrit al te zwaar was, echt waardeloos.
Ik heb nu eea uitgezocht, maar weet niet goed genoeg hoe het zit met volt en wattage mbt de zuigkracht. Hij moet minimaal kattengrit, hooi, haren en een verdwaalde konijnenkeutel op kunnen zuigen.
Vindt iemand het leuk om even mee te kijken naar wat een goede keuze is?
Lidl:
Kruimeldief - Beste Koop - Silvercrest (beste koop volgens consumentenbond)
SILVERCREST® Handstofzuiger
Black&Decker:
B&D heeft op dit moment 20% korting. Staat geen wattage bij. Volgens mij is die eerste van de Lidl het krachtigst, klopt dat?
Wij hebben die van Black en Decker, en heel tevreden over. Gebruiken m ook bij de kattenbak .
Voor de mensen met een warmtepompdroger, zijn jullie er blij mee? Ik heb nu een condensdroger die op sterven staat. Dus ben aan het kijken voor iets nieuws. Nu gaat de voorkeur uit naar een warmtepomp ivm dat hij zuiniger is. Hij word niet aangesloten op de afvoer bij ons want dat gaat niet fus zal nog steeds dat lekbakje hebben. Maar droogt het fijn? Of komt het er alsnog half vochtig uit? Aanraders qua merken? Help hahaha
Ik heb sinds 2 jaar een warmtepompdroger (van AEG ) en ik ben er super tevreden mee
De was wordt echt goed droog! Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen haha. Ik zou het wel aanraden
Welke van de twee van B&D?
O sorry haha de eerste . Ik keek niet verder dan dat.
Wij hebben toevallig net een nieuwe warmtepompdroger, en vind m wel fijn voor alles behalve beddengoed. Dat wordt 1 grote bal en van binnen helemaal nog nat. Hadden we met de vorige (condens)droger nooit last van. Ben nu op zoek naar oplossingen, net drogerballen besteld.