Huishoudtopic #2

Ik vind die van leifheit juist heel stevig! Mijn partner had 2 keer per ongeluk een spraydweil van lidl gesloopt dus toen een leifheit aangeschaft. Heel tevreden over!

2 likes

Heb deze al 8 jaar :ok_hand:

2 likes

Waar koop je goede handdoeken? Weet totaal niet naar wat voor merken ik moet kijken.

Ik vind die van Hema fijn, die hebben nu ook een goede korting (30%), wij hebben de extra zware (prima en fijn genoeg), maar die hotel is echt om mee te knuffelen en vind ik zelf een tikkie mooier (maar wel dubbele prijs).

3 likes

Ligt er toch aan wat je fijn vindt, ik hou van superdunne handdoeken dus haal ze bij de action :joy:

2 likes

Ja ok, ik bedoel handdoeken van goede kwaliteit die eeuwig meegaan!

1 like

Walra!

2 likes

Kan die van de Hema aanraden! Heb ze nu 9 jaar en ze zijn nog steeds goed

3 likes

Die vond ik juist meh dus heb inmiddels handdoeken van de HEMA.

Hema inderdaad! Heb mijn handdoeken al ruim 15 jaar en nog steeds goed. Misschien klein beetje verwassen kleur.

1 like

De nieuwe lichting Hema handdoeken ben ik helemaal niet enthousiast over, ik had ooit goede van Ikea maar daar laten nu ook de naden van los

2 likes

Ik vind Walra ook geen aanrader. Ik heb ze in 2017 gekocht toen ik uit huis ging en vanaf begin vorig jaar kwamen overal tegelijk gaten in. Als ik m’n rug afdroog dan moet ik dat nu heeeeel zachtjes doen omdat je anders zo een stuk van de handdoek af trekt. Ze zijn ook heel dun geworden.

M’n moeder heeft al jaren Hema handdoeken (voordat ik uit huis ging) en die zien er nog super goed uit.

1 like

Ja ik merk ook verschil in de Hema handddoeken :frowning:

2 likes

Ja echt jammer hè, want die handdoeken die ik al tig jaar heb zijn inderdaad nog prima, en ik heb nieuwere waarvan de naad los laat en ook laat dat lusje heel snel los of half zodat je er niks meer aan hebt

3 likes

Bijenkorf eigen merk. Zijn ook vaak in de sale.
Fijne kwaliteit, mooi en gaan lang mee.

2 likes

Ik moest zelf juist al mijn hema handdoeken al vrij gauw vervangen :smiling_face_with_tear: Hoop dat ik dan meer geluk heb met Walra haha

4 likes

Volgens mij is de kwaliteit van stoffen steeds minder geworden afgelopen 10 jaar. Dus Hema handdoeken van jaren terug hebben waarschijnlijk een betere kwaliteit dan die nu worden gemaakt helaas.

2 likes

Heeft iemand een aanrader voor een goede schaar? Een gewone schaar die papier en plastic verpakkingen kan knippen.

Ik koop ze meestal in de action, maar ben het nu wel beu om elke zoveel jaar nieuwe te kopen omdat ze kapot gaan.

Bij de bouwmarkt! Heb daar eentje vandaan gehaald toen ik student was en heb die nog steeds. Het is stevige schaar maar verder niks bijzonders.

2 likes

Fiskars! Duur maar heel scherp en gaat je leven lang mee.

9 likes