Ik heb ook goede ervaringen met dit merk
We hebben zoân tapijtreiniger gehuurd en daarmee ons kleed, bank en trap gereinigd en de hoeveelheid troep die daar af komt, is zoo satisfying.
Bij het verschonen van mijn bed werd in geconfronteerd met alle resten van oude bloedvlekken in mijn matras. Kennelijk was het licht net heel goedâŠ
Het gaat dus om bloedvlekken die ik jn het verleden zo goed mogelijk verwijderd heb met papjes soda/ zout/ groene zeep, maar er zijn flinke gele/ heel licht bruine kringen achtergebleven. Zo onsmakelijk. Heeft iemand hier een tip voor?
Ik heb met waterstofperoxide een groot deel eruit kunnen krijgen. Nog niet alles helaas, maar het is wel een stuk minder zichtbaar.
Is een robotstofzuiger nou echt een aanrader en dan met of zonder dweilfunctie?
En welke zijn goed? Ik ben niet lid van de consumentenbond dus kan helaas hun resultaten niet zien (al x proefperiode gehad).
We hebben nu dyson maar ik kan elke dag wel stofzuigen met een peuter in huis en ben ook niet mega tevreden over de dyson.
ik ben ivm een harige kat erg blij met een roomba met station. ik heb de j7+. maakt (zoals hierboven gezegd) een plattegrond en je kan hem dus sturen zoals je wil. ik heb bewust geen dweilmachine gekozen omdat ik van mening ben dat producten die meerdere functies willen doen eigenlijk alles net niet goed gaan doen
Mijn ouders hebben de roomba s9 en zijn er heel erg over te spreken. Ze hadden een combo deal met de braava jet en die vinden ze een miskoop, dweilt heel oppervlakkig. Die zetten ze in principe ook niet echt aan.
Ik heb ook de Roborock s7 met zoân Dock en ben ook echt super tevreden. Onderdelen zijn ook makkelijk bij te bestellen enzo. Hij heeft al 243 uur in totaal gestofzuigd.
Dweilen vind ik mwoah. Denk als je geen huisdieren en kinderen hebt dat het wel oké is, maar het is natuurlijk één lapje wat de hele kamer door gesleept wordt en dat vind ik niet schoon genoeg ik stop er trouwens van de swiffer jet het schoonmaakmiddel in en dat werkt perfect.
Oe wat een goed idee van dat schoonmaakspul van de Swiffer. Heb je een tip hoe je dat doet, er zit zoân gek dopje op toch?
had ik op tweakers gelezen! Met een klein trechtertje wat eigenlijk voor bakken is. Het meest irritante is die fles open krijgen. Meestal steek ik er een gat in met een groot mes aan dat rubber aan de bovenkantâŠ
Voor wie zoân robotstofzuiger heeft: pak je dan nog vaak een gewone stofzuiger, of eerder uitzonderlijk?
Mân nieuwe appartement heeft geen berging, dus zit een beetje te zoeken waar ik mân stofzuiger kan laten. En zoân robotstofzuiger kun je wat makkelijker in een hoekje achter een zetel ofzo âverstoppenâ. En dan kan mân grote stofzuiger in de garage of op mân slaapkamer wat verder weg.
In mijn kleine huis had ik een robot die onder de bank stond gestationeerd. Ik had ook nog een normale voor de trap. Zelf zou ik nu dan kiezen voor een steelstofzuiger, omdat je die even makkelijk pakt. Terwijl een robot niet voor âeven snelâ is.
Zou dan denk ook een steelstofzuiger aanraden! Tegenwoordig heb je ook best âmooieâ die je prima in je keuken in een hoek neer kan zetten zonder dat je tegen een lelijk appraat aankijkt.
Iemand een tip voor roet vlekken van een muur af te krijgen waar grof structuurverf op zit?
Mân kaars heeft een avond te dicht bij gestaan en nu zit er tot aan het plafond een zwarte streep . Heb het toen gelijk met een natte doek gedaan maar werd alleen maar erger. Heb het idee dat de structuurverf het ook nog ingewikkelder maakt.
Verf haha
Ik heb op YT een andere tip gevonden! Helemaal blij ermee haha. Zie deze link, hoe je de fles van de Swiffer wetjet snel kan openen;
Samenvatting
Ja doe ik wel, de robot doet 2 keer per week zân rondje maar het is geen mega krachtige dus merk dat er soms nog wel wat blijft liggen en in de hoeken enz komt ie niet goed, dus 1 keer per week doe ik met de gewone stofzuiger nog en daarna dweil ik. Vind een robot echt fijn voor er bij, maar geen vervanging.
Volgens mij hebben we een robotstofzuiger topic nodig
Daar vreesde ik ook al voor⊠hoopte een of ander schoonmaakmiddeltje