Wat @Nefertiti ook zegt; vaak zet je dingen even heel hoog om het aan de kook te brengen en daarin heb ik hooguit 2 pannen op 9/P staan tegelijkertijd en merk ik zelf weinig last ervan dat de rest dan minder hard kan. Wen je vanzelf een beetje aan en voor ons geen issue. Als je een quooker of iets dergelijks hebt zou het sowieso geen issue hoeven zijn (maar die hebben wij niet).
Dat klinkt echt heel logisch idd, alle pitten op vol doe ik inderdaad nooit. Dus als dat het is, en we zorgen dat die fasen goed geregeld zijn, dan heb ik niet opeens een miskoop omdat het inductie is.
Super fijn dit, vaak is de info te technisch voor mij, wil gewoon een mooi fornuis waar ik fijn op kan koken
Het enige wat minder is op inductie is wokken en ik moest heel erg wennen om niet met de pan te schuiven/schudden want dat beschadigd de plaat. Een vriendin van mijn heeft een inductieplaat, maar middenin een soort brander op gas waardoor ze ook kan wokken. Dat had ik ook wel gewild, maar wist dus niet dat dat kon toen we onze keuken renoveerde.
Ik heb hangers met zo een stug stofje erop, waardoor kleding er niet afglijdt. Heb de mijne
Bij Tk max gekocht maar volgens mij had de action ze ook. Mijn kleding hangt hier al een paar jaar prima op. Als je googled op anti slip kleerhangers komen ze naar boven.
Yes van die velvet hangers inderdaad! Laatst nog bij de Action gehaald, is echt de uitvinding voor al m’n gladde blousejes en jurkjes.
Velvet hangers, die van de primark zijn prima.
Ik ben zeer groot fan van mijn ATAG plaat. Hij heeft 12 standen en een boost functie en echt goed vermogen. Mijn vriend en ik koken graag en vaak, dus alle pitten staan hier regelmatig tegelijkertijd aan en dan doet hij het perfect. Ik kan ook gewoon schudden aan een pan zonder dat de plaat beschadigd.
Het werkt uiteindelijk veel preciezer dan gas en is echt een droom met schoonmaken. Dus ik kan je inductie van harte aanraden.
Ik heb die velvethangers van de action nu dik een jaar, en ze zijn nog helemaal recht. Ik heb een aantal lange jurken met lange mouwen maar dat is vooral katoen of viscose. Dus niet heel zwaar denk ik?
Oh mag je niet met een pan schudden?? Goed om te weten, heb net allemaal nieuwe pannen gekocht voor in ons nieuwe huis.
Ja hoor, ik doe er broeken op, soms twee of drie per hanger en mijn winterjassen.
Niet mogen is een groot woord, maar de plaat is wel krasgevoelig. Je hebt ook allerlei plaatbeschermers waar je je pan op kan doen, maar dat vind ik te ver gaan. Het is een gebruiksvoorwerp en krasjes gaan er sowieso komen, maar hele heftige wil ik wel voorkomen. Ik heb trouwens een Bora.
Als het hier toch over inductie gaat. Ik zit daar ook tegenaan te hikken. De meterkast wordt binnenkort aangepast en als ze toch bezig zijn dan ook direct voorbereid voor inductie. Alleen welke plaat.
Mijn ouders hebben inductie en ik heb daar altijd ruzie met de tiptoetsen. Die reageren niet goed als mijn vingers. Ik heb dat probleem ook met onze wasmachine maar daar is het minder storend dan tijdens het koken.
Makkelijkste is denk ik langs winkels gaan om dingen te proberen maar hebben jullie nog goede tips?
Ik heb een Siemens, en ik heb echt nooit problemen met de toetsen (dat van de wasmachine herken ik ook haha).
Wij hebben die van IKEA, functioneert top maar die toetsen lijken steeds slechter te worden dus een kleine afrader
Ik word echt zo gek van de douche ramen. Echt het blijft nog geen 3 dagen kalk vrij.
Wij hebben om deze reden ook gekozen voor een fornuis met echte knoppen ipv touchscreen. Al die fucking touchscreen overal misschien zijn inductieplaten er ook wel gewoon met fysieke knoppen, daar kan je vast op filteren op webshops
Ik heb ze bij zeeman gehaald. Ben er zelf geen fan van omdat ik vind dat ze best breed zijn en je dan van die schouders krijgt in je kleding. Maar mijn man gebruikt ze wel en in de jassenkast hangen er dikke jassen op. Ze kunnen zeker wel wat hebben hoor en echt mega antislip ja.
Wij hebben een AEG indcutie plaat en echt nooit ruzie met de toetsen
Ik heb in de douche zo’n afwasborstel liggen die je kunt vullen en ik heb er afwasmiddel en azijn in gedaan, als ik m’n conditioner/masker in laat trekken en ga ik daarmee even over de tegels enz. en dat scheelt echt zó veel!
Wat slim en wat een goed idee!