Ik ben even benieuwd naar mensen die een schoonmaakster hebben en of mijn verwachting een beetje klopt.
Mijn vriend wilde graag een schoonmaakster en van mij hoefde het niet echt. Hij heeft inmiddels wat geregeld, helemaal prima. Nu is ze vandaag voor het eerst geweest, maar ik ben niet echt onder de indruk.
Ze heeft bv de ramen gelapt aan de binnenkant en de dingen die ze daarvoor moest verplaatsen (plantenpotjes enzo) heeft ze niet teruggezet en stonden nog een beetje random door het huis heen. Zelfde geldt voor een bed waar ze op moest staan (logeerkamer), die heeft ze ook niet meer rechtgetrokken.
Daarnaast heeft ze de badkamer gedaan. De wastafels, toilet, de douchewand en een plateau achter het toilet zijn echt super netjes schoon. Maar de kraan van de douche en putjes van de wastafel (kalkaanslag) heeft ze bijvoorbeeld niet gedaan. Net als de vloer van de douche. Ze is 1,5 uur bezig geweest met de badkamer.
Ben ik nu bevooroordeeld dat ik het niet zo goed vind (omdat het van mij in eerste instantie al niet hoefde), of zouden jullie ook niet helemaal tevreden zijn?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geen punt om plantenpotjes terug te zetten, maar alles bij elkaar ben ik toch een beetje underwhelmed ofzo?