Neem je hem dan wel elke keer af met een ramenwisser? Dat doe ik wel en als poetsmiddel gebruik ik antikal en heb hier weinig problemen mee
Yes elke douche beurt neem ik het netjes af en gebruik hier ook anti ik bij het poetsen. Gok gewoon heel hard water
Mijn vaatwasser stopt er net mee met een foutcode waar bij staat ‘dit kunt u niet zelf oplossen’
Nou mooi man
Nu zit ik al even te kijken naar een nieuwe maar alles wat ik prettig vind qua indeling is met een app en allemaal snufjes? Ehm ik wil gewoon de spullen erin en aanzetten eigenlijk
Geen idee of je het al hebt geprobeerd maar ik doe wel eens elastiekjes om de hoeken heen, van die bruine dunnere elastiekjes maar misschien werken haarelastiekjes ook wel. Op die manier kan je elke kledinghanger antislip maken.
Onze werkt zogezegd ook met een app maar dat kan je gewoon negeren hoor. Nog nooit geprobeerd.
Ok dat is goed om te weten want ik hoef al die fratsen niet van buiten de deur zien dat ie klaar is enzo
Zijn hier mensen die zouden willen delen wat ze (met huidige energietarieven) aan gas en licht betalen per maand, voor een rijtjeswoning met energielabel A (geen hoek)? (En wat je dan verwarmt, of je de hele dag het hele huis doet of bijvoorbeeld alleen woonkamer in de avonduren).
Thanks! Dit zegt me alleen niet zo veel, omdat er geen prijzen bij staan en het dus inderdaad ‘gemiddeld’ is. Dus iets specifieker van mensen hier helpt me nog wat verder
Dit is mijn februari rapport. Ik heb de verwarming overdag uit, gaat 's avonds op 19.5. In de badkamer heb ik een elektrische verwarming die continu op 19 graden zet. Verder woon ik alleen in een tussenwoning, staat de tv en oven vaak aan en kook ik elektrisch.
Je kunt ook op een vergelijkingssite het gemiddelde verbruik invullen? Dan zie je de kosten bij de actuele tarieven!
Ik heb een jaarcontract afgesloten van €85 per maand, zie mijn tarieven onderstaand. Ik heb een hoekhuis met energielabel A en zonnepanelen.
We hebben ‘s avonds de verwarming aan tot 19 graden en branden alleen licht in de ruimte waar we zijn.
We koken elektrisch en hebben een jacuzzi, maar over het algemeen leveren die zonnepanelen zo veel stroom op dat we hierdoor nog geld terug krijgen.
Heeft een van jullie misschien screenshots gemaakt van de befaamde vaatwaspost van @inezweski? Ze is helaas weg dus met de zoekfunctie kan ik het niet meer vinden. Ik heb eindelijk een vaatwasser en wil het onderste uit de kan halen
Volgens mij was het dat je ondanks alles-in-1 toch het beste glansspoel en zout er naast kunt gebruiken.
Neee het was echt heel erg gedetailleerd: welk merk vaatwasblokjes (ik meen AH huismerk?), dat ze die door de midden sneed, waar ze die plaatste (in het vakje of juist niet), etc
Oh, geen idee dan, maar ik ben dan ook van het gemak, ik mik er een alles-in-1 tablet in en that’s it. Werkt al jaren prima!
Goedkoper, doeltreffender en milieuvriendelijker is gewoon losse poeder.
Volgens mij niet in het vakje!
Ik dacht dat ze en iets in het vakje deed en los op de bodem zodat bij het voorspoelen er ook al zeep bij zit.
Volgens mij was het een stukje van een ´gewoon´ blokje (of los poeder) in het ´voorwasbakje´, en sowieso geen all-in-one blokjes gebruiken, maar poeder/zout/spoelmiddel apart. En als het kan zout en spoelmiddel goed afregelen.