Weet iemand hoe ik deze aanslag weg krijg? Het zijn geen krassen is echt van schoonmaakmiddel dat aan zo’n sponsje zat waarschijnlijk dreft of cif Cream maar nu heb ik dus die aanslag en krijg dat er niet af.
Met een wonderspons voorzichtig eroverheen gaan? Niet teveel/te lang want je kunt er wel krassen van krijgen.
Al geprobeerd met afwasmiddel? Ik maak de spoelbak ook regelmatig even schoon met een RVS spray van (volgens mij) ecover om 'm streepvrij te krijgen.
Ik heb dit ook haha, ik brand veel kaarsen dus het is bij mij standaard zwart
Wat voor apparaat is dit
Ik heb een dupe hiervan van de Lidl, maar die laat allemaal ‘streep restjes’ water achter op de ramen waardoor ik stukken overlappend moet wegtrekken (of that makes sense), waarna er weer van die sporen ontstaan die ik alsnog met een zeemlap moet wegboenen. Is dat met de Karcher ook zo? Of is die hele ervaring daarmee wel (bijna) helemaal smooth?
Mijn moeder heeft de Lidl variant ook gehad en had hetzelfde probleem, is met de Kärcher nog niet gebeurd!
Hmm, zou ik eens moeten uitproberen. Maar volgens mij had ik mijn ramen wel goed nat hoor. Die rubbertjes van de trekker krulden aan de uiteindes ook teveel op tijdens het trekken, denk dat dat ook bijdroeg aan het probleem. Denk dat hier wel gold dat goedkoop duurkoop was helaas
Ik heb dit ook en een iets chiquere uitvoering (maar vlgs mij geen Kärcher). Heb geloof ik wel eens een tip gelezen op het forum over hoe deze dingen goed te gebruiken maar weet niet meer zeker of dat ook over dit probleem ging
(Duidelijk al te lang de ramen niet gewassen)
Ik ben echt de enige geloof ik die totaal niet met de Karcher variant kan werken. Krijg steeds allemaal strepen op het raam en ben maar weer terug gegaan naar de oude manier van ramen lappen
Wat een uitvinding dit ding! Ben ineens helemaal enthousiast voor ramenwassen haha.
Ik zie nu ook de Tomado TWC3701W op Bol, heeft iemand daar ervaring mee? Is ruim 20 euro goedkoper dan Karcher maar weet niet of je ook echt inlevert op kwaliteit. Recenties zijn wel goed.
Geen idee of je inlevert op kwaliteit, maar die van Karcher is regelmatig in de aanbieding bij bouwmarkten, blokker etc.
@Swelgje ik maak na iedere baan dat zwarte rubber droog, dat scheelt heel erg veel vind ik in strepen.
Ik heb dit ding ook en vind het persoonlijk niet zo fijn. Ik heb die wisser 1 keer laten vallen omdat hij wat zwaar is, zeker met al water erin. En nou is dat reservoir kapot, valt niet onder garantie. Zo’n opvangbakje kun je ook los bestellen zie ik voor ± 10 euro.
Ik wil hem wel verkopen mocht iemand het voor een voordelig prijsje toch willen uitproberen? (stuur maar een pb)
Ik verkoop mijn Kärcher voor als iemand interesse heeft
Wat vraag je ervoor?
Ik stuur je een DM!
Ik heb vorige week een Lampe Berger aangeschaft maar ben bang dat ie in de verkoop gaat.
Misschien moet ik er eventjes aan wennen maar elke keer als ie aan staat dan ontploft m’n hoofd bijna. Heb al bijna volledig gevuld met neutrale geur maar ben bang dat dit eentje voor de verkoop word
Pastelzwart?
Welke is het en wat vraag je ervoor?