Had opeens allemaal fruitvliegjes in m’n keuken en woonkamer dus heb schaaltjes met appelazijn neergezet, werkt als een tierelier! Dit is na zo’n 20 minuten.
Zwarte kleding toevallig? Die stinkt vaak sneller. Enige oplossing die bij mij werkt is wasverzachter met een sterke geur.
Dit spul heeft een keer mijn handdoeken gered die steeds stinkend de was uitkwamen.
Het is niet zo dat de kleding al muf ruikt als ze in de wasmachine gaan, dat is ‘t gekke.
@Virago dat zou idd een mooie oplossing zijn, maar ik ben voor heel veel allergisch dus dat gaat helaas niet.
@176-716 thanks! Deze ga ik eens proberen
Mijn vriend zijn shirts krijgen vaak een zweetgeur die na wassen bleef. Sinds ik azijn op de oksels spray gaat het weg. Meestal doe ik half azijn half water is een sprayflacon.
Dit spul. Ik heb het in een paar bloesjes van werk die niet helemaal schoon / geurloos worden zonder dit spul. Edit ik doe ongeveer een eetlepel bij normaal wasmiddel, meestal is dat genoeg.
Ik denk dat dit hier het best past. Ik had afwaswater in de gootsteen staan en was met een doekje het aanrecht aan het schoonmaken. Toen heb ik zonder dat ik het meteen doorhad de stekker van de waterkoker het afwaswater ingezwiept ik denk dat die daar max. 1 minuut in heeft gelegen voordat ik het zag. Heb de stekker drooggemaakt en er een stuk keukenrol omheen gewikkeld.
Zou ik de waterkoker over een paar dagen weer kunnen gebruiken of tast het sop van alles aan ofzo? Het is een ketelbinkie van de hema als dat uitmaakt.
Met google kom ik alleen op hele bouwkundige sites haha
Dat komt meestal wel goed, heb ik wel eens gehad met een melkopschuimer. En in het ergste geval werkt het niet, dan klapt er wel een stop uit in de groepenkast en kan Binkie op reis naar de container.
Haha ja is ook zo thanks. Was even bang dat ik gefrituurd zou worden ofzo
Wat zijn jullie tips voor het schoonmaken van bruine aanslag onder een strijkijzer? Ik heb al tig tips van Google geprobeerd maar het werkt voor geen meter terwijl de aanslag bij mij nog niet eens zo erg lijkt
Hoi! Ik lees vaak mee in dit topic, maar hier even een tip van mij ik had dit ook na mijn zwangerschap. En dat poeder tegen nare geurtjes helpt inderdaad super goed. En ik heb nu deo van Rexona wat super goed werkt om het te voorkomen: deze
Water met citroenzuur erop sprayen? Zo heb ik laatst roest van keukengerei afgekregen (door in een bak water met citroenzuur te weken)
Blijft een gekleurde Dopper van RVS mooi in de vaatwasser? Of gaat dat verflaagje er op den duur af?
- Ja blijft mooi
- Nee, verflaagje is beschadigd / niet meer isolerend
- Ik was m met de hand af
0 stemmers
Ik heb de zwarte RVS dopper en die blijft prima in de vaatwasser
Rvs is toch geen verflaagje of zit die er wel op?
Ik was niet helemaal duidelijk, maar je hebt idd “kale” RVS Doppers, maar ook met een verflaagje in een gezellige kleur.
Wat is een beetje een fatsoenlijk merk voor hoeslakens? Ik zoek er eentje met elastiek, maar niet eentje die na een paar wasbeurten op 60 graden al helemaal geen vorm meer heeft.
Ik vind Hema altijd wel prima. Ik heb ook hoeslakens van Vandyck, daar ben ik ook tevreden over.
Ik heb ze van Leen Bakker, omdat die hoeslakens hebben die ook geschikt zijn voor dikkere matrassen en die blijven ook goed.
Ikea