Heeft iemand tips hoe ik vuile vlekken uit (lichtgekleurde) hoogpolig tapijt krijg? Ik heb gewoon warm water en afwasmiddel geprobeerd maar dat werkt niet.
Waar komt de vlek door en welke kleur is het tapijt? Lichte kleur als in crĂšme of een andere kleur?
Mijn vriend heeft het laatst met afwasmiddel eraf kunnen krijgen
Viezigheid van onder schoenen is het! En het tapijt is crĂšme wit
Ik zou het proberen met een sopje van biotex.
Hema en h&m home zijn mn favoriet!
Dankjulliewel voor de tips op deze vraag! Ik heb dat potje gekocht en omg zo fijn om weer echt schone kleding te hebben.
Graag advies.
Partner rookt zelf niet maar zijn familie zijn een bende extreme binnenkettingrokers 24/24 die in huis roken (ik heb op zich niks tegen die mensen).
Partner heeft nu zijn zitzak âFatboyâ merk naar zijn nieuwe woning.
Stinkt UREN in de wind dat ik er tranen van in de ogen krijg en zelfs een luchtreiniger en textielverfrisser geen fluit afdoet. Een aangetrouwd fam v dat gezin rookt ook wiet toen mijn partner daar jarenlang in ouderlijke woning verbleef dus ook verdomde wietgeur in dat ding getrokken helaas en wierrrooklucht erbij!!!
Hoe krijg ik die afschuwelijke STANK daaruit???
Ieder meubel of object tot zelfs de nieuwe BAKBLOEMZAK STINKT zolang dat object in die ruimte staat.
Buitenzetten en verluchten lost ook niks opâŠ
Graag hulpâŠ
eveneens graag hulp over hoe rooklucht uit zijn leren vest en regenjas te krijgen. Textielverfrisser doen hierop ook niks af. Zelfde met matten zelfs tapijtenreiniger en die vervloekte tapijten in wasmachine op 30 graden 2x wassen met extreem veel poeder doet niks afâŠ
Wegdoen
geloof me wegdoen wil ik maar niet zo simpel owv een aandoening waarbij hij zich erg hecht aan zijn spullen⊠1 wegdoen zou gelijk staan aan extreem ongelukkig zijn zeer lang en neen 't is geen hoarder integendeel⊠Zucht⊠ik heb contact opgenomen met een stomerij, ik ben benieuwd of zij iets kunnen betekenen maar ik betwijfel het⊠ik heb al gedacht in een grote diepvries bij mijn ouders maar zie dat dan mijn ouders diepvries helemaal naar de vaantjes is dus dit kan ik ook niet doen hĂ©âŠ
vandaar toch maar eens rondhoren of niemand een oplossing weet per toevalâŠ
ik vraag me af kan zijn zitzak tegen azijn of in loda soda steken???
Misschien kun je baking soda proberen. Schijnt vaak te helpen om nare geur te neutraliseren (zoals zweetschoenen enzo), ik kan me voorstellen dat dat nog wel iets kan helpen.
Nope dat gaat bladderen. Ik doe hem wel gewoon in de vaatwasser want het maakt me niet uit, maar ziet er niet echt netjes meer uit.
Heb je het al geprobeerd helemaal in tr spuiten met azijn? En dat dan eventueel herhalen? Daarmee hebben wij eens rooklucht, was echt een stank, uit een bank en stoel gekregen.
Wat ik zelf alweer was vergeten, hoe goed biotex vieze geurtjes doet verdwijnen! Ik had een aantal spijkerbroeken laten liggen in de wasmachine vergeten eruit te halen. Opnieuw gewassen maar na het opdrogen zoân vieze typische lucht. Nu een nacht/dag in biotex laten weken, gewassen en de geur lijkt gewoon goed! Hopelijk blijft het zo
Van de zitzak zou ik denk ik de vulling vervangen, kan je vast wel online kopen. En de zak zelf in water met azijn laten weken.
Tapijten met baking soda behandelen en veel luchten.
Kleding ook in water met azijn laten weken, en misschien met hg tegen nare geurtjes wassen.
Rookgeur is inderdaad zoân hardnekkige lucht, succes!
Ik heb weleens sterke rookgeur uit een boek gekregen door elke pagina kort te föhnen. Misschien kan je dat proberen met de buitenkant?
Omg ik heb deze deo gekocht en ik ruik voor het eerst sinds laaaaange tijd geen zweetgeur in mijn werkshirt na een dag werken. De laatste tijd rook ik mezelf al na een uur en dan bleef ik maar met parfumdeo spuiten (wat niet hielp want ik bleef stinken), ik was mijn kleding na elk gebruik op 40 of 60 graden en soms zelfs op 90 graden om de bacteriën te doden maar het blijft een gebed zonder end. Pas toen ik thuis kwam realiseerde ik me dat ik ineens niet stonk en herinnerde ik weer dat ik die deo op had. Geweldig! Nu hopen dat het zo blijft!
Ik probeer al sinds ik in mijn huis woon de gaspitten goed schoon te krijgen, maar niks werkt
Iemand een goed idee?
Misschien heeft het Insta account van Nancy Birtwhistle nog tips staan. Daar zie ik dat soort dingen vaak voorbij komen.
Ik laat ze soms een nachtje weken in een laag Dasty!
Ik weet niet of je op deze tip zit te wachten maar het scheelt je misschien om je kleding zo heet te moeten wassen, maar âHG tegen nare geurtjes in sportkledingâ werkt echt super goed tegen zweetgeur in kleding.