Je hebt met ing rentepunten 25% kortingsbon he? Misschien dat doen? Als je geen ing hebt misschien iemand vragen in je omgeving of ik heb er 1 voor je als je wilt. Scheelt behoorlijk.
Ik kreeg via thuisbezorgd 15% korting, dus heb hem besteld en geld bespaard
Mijn 1 jarige heeft met de Lidl krijtstiften op de wollen bank gekleurd. Hoe krijg ik dat het beste er af?
Bank is van marktplaats dus weet niet of hij geïmpregneerd is.
Ik zou zelf biotex proberen maar misschien kan je het eerst proberen op een oud shirt of vaatdoek.
Nou paniek om niks. Ging er prima uit met een natte doek.
Ik heb mijn lichtbeige (voor mij huidskleurig) ondergoed altijd met mijn andere ondergoed meegewassen en daardoor is het nu heel erg verkleurd, veel donkerder/grauwer geworden, en nu schijnt het dus door… niet slim is er nog een truc om dit te herstellen?
Als het rozig of huidskleur moet zijn was ik het iets rood vb samen… en dat frist de kleur dan weer wat op. Verder geen tips maar herkenbaarheid.
Kan iemand mij uitleg geven over de airdry functie van de vaatwasser, zou ervoor moeten zorgen dat je vaat aan de lucht droogt en het sneller droog is toch? Waarom is bij mij dan alles nog zeiknat
Gaat je vaatwasser wel automatisch open als hij klaar is?
Ja, bij het eco programma (dat 4 uur duurt) staat er dan ook nog op dat ie 1:21 moet, maar dan staat ie gewoon open. Vind het niet perse een functie dat ik denk yes hier hebben we iets aan.
Sorry, maar toch een vraag hierover. Als je 2-3 maanden wacht tot je witte was compleet is, mis je dat specifieke item dan niet? Ik doe mn witte was ook wel minder vaak, maar zou echt niet zo lang zonder bepaalde items willen. Oprecht geinteresseerd trouwens haha
Ik weet niet of het echt 2-3 maanden is eigenlijk, misschien eerder 2 dan 3, misschien maar 6 weken, ik hou het niet bij dus misschien zit m’n gevoel ernaast. Maar ja wel een beetje hoor! Maar niet enorm. Meer zo van, ah die bloes zit in de was, was leuk geweest vandaag. Maar ja, dan doe ik gewoon wat anders aan en die bloes draag ik wel weer als die was is geweest. Maar ja ik ben bepaald geen fashionista en draag vooral op basis van 1) schoon en 2) comfortabel met het weer.
Ik ben het met je eens. Ik doe altijd gewoon een normaal programma en zet hem dan zelf open als hij klaar is. Dan is alles wel snel droog
Volgens mij niet persè dat het sneller droog is wel dat het energiezuiniger is. Wij gebruiken het en zijn er altijd tevreden over. Het is bijna altijd 100% droog. Eco stand overigens wel ieys minder.
Ik draai het dus gewoon op een kort programma. Witte was dan wacht ik bijvoorbeeld 2 weken tot ik een stuk of 10 kledingstukken heb maar dan draai ik het gewoon. Als ik echt 1 of 2 items heb van een bepaald stofje dan draai ik dat gewoon op een 20 minuten programma en dan pas ik de touren aan. Maar ik ga niet een maand of langer ofzo wachten totdat ik dan alles van een specifieke kleur of materiaal heb hoor.
Ongevraagd advies maar probeer geen ecostand te doen. Onze vaatwasser is met 7 jaar kapot gegaan. Installateur zei dat dit komt door de ecostand. Hij adviseerd om altijd op de hoogste stand te draaien.
Hij zei klinkt leuk maar omdat de temperatuur niet hoog is bouwt het vet zich op.
Je kan prima eco stand gebruiken als je af en toe een kookwas doet.
De monteur gaf aan altijd hoogste stand. En alleen snelle stand met bijv vaat van een verjaardag. Advies kwam van miele, bosch enz zelf. Wij gaan het er iig niet meer op gokken.
Daardoor zien al mijn glazen er uit alsof ze smerig zijn (glascorrosie). Zou ik dus juist niet aanraden.
Ja dit doe ik ook. Heb niet zoveel witte kledingstukken, maar heb sowieso niet zoveel kleding dus kan geen 2 maanden of 6 weken wachten tot ik het weer kan dragen😆
Voordeel is dat ik nu een baby heb waarmee ik mn witte was items nu aan kan vullen haha.