Duidelijk
Nog tips waar ik dan moet kijken?
Ik heb eentje van sostrene grene die wel tegen kokend heet water kan.
Geen kokend water in een glazen maatbeker doen of een plastic maatbeker kopen
Ik ben groot fan van Pyrex, maar als je hittebestendig glas googelt kom je genoeg tegen.
Pyrex is top voor maatbekers en volgens mij altijd gemaakt van een bepaald glas dat hittebestendig is
Vlekken insmeren met ossengal, Dasty of Shout. Poosje in laten trekken en nog een keer in de handwas. Maar het hangt ook van het type vlek af, weet je wat het is?
Had ik in mijn vorige huis ook en washcat van de Action werkte daar top voor! Heb nu wel het idee dat het ook (deels) kwam door de kwaliteit van de wc bril, had daar een best goedkope en nu een duurdere en heb er geen last van.
Mijn prullenbak is kapot dus ik dacht ik bestel “even” een nieuwe, een brabantia dezelfde die ik nu ook heb, dat kreng is verdomme 185 euro!!! De tandjes zeg
Je hebt met ing rentepunten 25% kortingsbon he? Misschien dat doen? Als je geen ing hebt misschien iemand vragen in je omgeving of ik heb er 1 voor je als je wilt. Scheelt behoorlijk.
Ik kreeg via thuisbezorgd 15% korting, dus heb hem besteld en geld bespaard
Mijn 1 jarige heeft met de Lidl krijtstiften op de wollen bank gekleurd. Hoe krijg ik dat het beste er af?
Bank is van marktplaats dus weet niet of hij geïmpregneerd is.
Ik zou zelf biotex proberen maar misschien kan je het eerst proberen op een oud shirt of vaatdoek.
Nou paniek om niks. Ging er prima uit met een natte doek.
Ik heb mijn lichtbeige (voor mij huidskleurig) ondergoed altijd met mijn andere ondergoed meegewassen en daardoor is het nu heel erg verkleurd, veel donkerder/grauwer geworden, en nu schijnt het dus door… niet slim is er nog een truc om dit te herstellen?
Als het rozig of huidskleur moet zijn was ik het iets rood vb samen… en dat frist de kleur dan weer wat op. Verder geen tips maar herkenbaarheid.
Kan iemand mij uitleg geven over de airdry functie van de vaatwasser, zou ervoor moeten zorgen dat je vaat aan de lucht droogt en het sneller droog is toch? Waarom is bij mij dan alles nog zeiknat
Gaat je vaatwasser wel automatisch open als hij klaar is?
Ja, bij het eco programma (dat 4 uur duurt) staat er dan ook nog op dat ie 1:21 moet, maar dan staat ie gewoon open. Vind het niet perse een functie dat ik denk yes hier hebben we iets aan.
Sorry, maar toch een vraag hierover. Als je 2-3 maanden wacht tot je witte was compleet is, mis je dat specifieke item dan niet? Ik doe mn witte was ook wel minder vaak, maar zou echt niet zo lang zonder bepaalde items willen. Oprecht geinteresseerd trouwens haha