Ohh man wat een gedoe zeg! Bij mij zit er alleen niks achter/onder het toilet want het is een rijtjeshuis, volgens mij reikt de kruipruimte ook niet zover.
Maar wat rook je dan? Was het een putlucht? Of meer een subtiele lucht?
Ohh man wat een gedoe zeg! Bij mij zit er alleen niks achter/onder het toilet want het is een rijtjeshuis, volgens mij reikt de kruipruimte ook niet zover.
Maar wat rook je dan? Was het een putlucht? Of meer een subtiele lucht?
Soms een vlaag of walm. En niet constant zoals bij jou ook is. Dacht ook heel lang dat het urine op tegels was of de wc-bril ofzo.
Ja precies… shit dat stelt me niet gerust Snel maar weer de woningbouw bellen dan poeh!
Is het erger als je net hebt schoongemaakt? Heb zelf wel eens gehad dat ik na het schoonmaken een pislucht rook. Geen idee hoe maar de combi schoonmaakmiddel en tegels was het niet en dat was gewoon dettol. Tot ik ander schoonmaakmiddel gebruikte en ik er geen last meer van had
Misschien een hele stomme tip maar zou je zo’n schoonmaakspul voor honden en katten kunnen gebruiken? Die breekt de enzymen (en de geur, zelfs die voor ons niet te ruiken is) af. Geen idee hoe vergelijkbaar hun urine is met die van ons maar ik moest eraan denken
Ja die had ik bijna gekocht haha, maar op die van HG stond dat het alleen gebruikt kon worden op oppervlaktes die vocht opnemen! Dus een bank ofzo denk ik. Tegels vast ook maar ik weet niet zeker of het van mijn tegels komt. Ik ben een onderzoek aan het doen: heb nu enkel de tegels gedweild en dan ruikt het niet erger. Er lijkt ook geen lucht van de tegels af te komen. Dus misschien toch iets bij de afvoer dan
Misschien een stank dagboek bijhouden
Is er ook geschilderd? Ik heb zoiets gehad nadat ik de muren in het toilet geschilderd had. Aan de verf zelf was niks te ruiken, maar daarna echt laaaaaaang bij vlagen ineens een stinkgeur, dan ook weer dagen niet en dan rook ik het ineens weer. Niet per se pisgeur, eerder ergens richting rotte vis/natte hond/vieze plantachtig.
Mmm nee heb wel behangen. De muren zijn wel geschuurd en die behanglijm rook je ook wel een tijdje inderdaad. Geen fijne lucht. Maar is dit toch niet denk ik!
Thanks voor het meedenken
@Bertha hahaha ja!!
Ik zou een papje maken van biotex wasmiddel en dat royaal op alles in de wc smeren en dat even in laten trekken, dat breekt enzymen af dus is top. Anders p2000 spray, is voor kattenurine maar dat kun je overal opspuiten. Gewoon erop spuiten en op laten drogen, kan op tegels maar ook op stof zonder vlekken achter te laten.
Ahh ga ik eens proberen, dank!
Werkt bij mij!
Wat een bijzondere tip. Hoe kom je er ook op om dat uit te proberen. Of zit iets speciaals in scheerschuim wat nergens anders in?
En heel wat anders
Dit werkt trouwens echt fantastisch! Ik weet niet of je kans hebt dat je de haken krom roert, met lepels heb ik dat wel eens gehad. Als je zekere voor het onzekere wil nemen, in de kringloopwinkels kom ik regelmatig van deze dingen tegen voor een paar centen.
Haha ja goed he? Het ziet er ook heel dom uit haha maar het werkt!
Oeh, slim! Hebben die deeghaken ook nog eens nut, gebruik ik anders nooit. Zou het niet ook gewoon kunnen met één deeghaak in de mixer en dan op de laagste stand?
Misschien een gekke vraag maar kan je een kraam voor de tuinslang open laten? Of ontploft de slang dan op een gegeven moment omdat hij te vol zit?
Haha nou dat is niet de bedoeling. Als je een druppelsysteem of sproeier hebt met timer staat de kraan ook altijd open maar als je er een tuinslang met sproeikop hebt is het dichtdraaien van de kraan wel slim om eventuele waterverspilling via een (klein) lek te voorkomen. Maar stel je bent op vakantie gegaan en de kraan zit niet dicht zou ik mij daar zelf niet druk om maken.
Haha wow ik dacht als de scheerschuim gaat bubbelen heb je een lek ofzo Deze had ik niet zien aankomen haha, nice! Thanks!
Wij zijn een keer vergeten het kraantje (met tuinslang en sproeikop) dicht te draaien en de slang is er toen wel vanaf gesprongen. Ik werd snachts wakker en hoorde de waterleidingen suizen waardoor overal ben gaan kijken, super grote waterpoel buiten
Ik heb een mooie oude kast, waar mijn dochter slijm op heeft laten liggen het waren eerst donkere vlekken. Ik heb geprobeerd het eraf te poetsen met groene zeep, maar nu zijn ze heel licht geworden. Ik heb geen idee wat voor hout het is en hoe het behandeld is. Heeft iemand enig idee wat hier nog tegen te doen zou zijn?
De crime scene: