Oh chillllll!
Wat leuk! Ik hoop op een goedkope uitgave geen luxe hardcover maar een handige paperback die niet te groot is.
Oeh fijn! Ik dacht laatst nog aan haar boeken maar ik vind Engels echt niet handig. Dus nu wel op mijn lijstje haha, dank voor het delen!
Ik dacht dat het ook slecht is omdat het spul brandwonden kan veroorzaken. Dus stel je giet de ontstopper erin en het is nog steeds verstopt, dan is het gevaarlijk voor degene die het alsnog moet fixen.
Ik gebruikte het in een van mijn vorige appartementen en daar werkten mijn afvoeren altijd weer als een zonnetje na een halve fles ontstopper.
Heb je al soda en azijn geprobeerd? Eerst kokend water door het putje gieten. Dan een kop soda met een kop azijn. Dat bruist even laten trekken voor een paar uur of nacht en dan doorspoelen met water.1
Ik gebruik eigenlijk nooit ontstopper maar doe het altijd op deze manier. Maar ja als er echt wat loos is met je leidingen zal er denk ik een loodgieter moeten kijken dan red je het niet met deze dingen.
Wat is de tip om witte handdoeken weer echt wit te krijgen?
Dit is normaal wel zo, bijvoorbeeld bij het schoonmaken van een pan, maar juist doordat het gaat bubbelen kan het bij het schoonmaken van de afvoer wél werken. Het maakt wat vast zit los
Als je echt een dikke haarbal hebt zal het niet werken, maar als het even slechter doorloopt kan het best werken.
Ik zou het dan ook niet een nacht laten staan, want dat heeft inderdaad geen zin, maar als het is uitgebubbeld doorspoelen met kokend water.
Ik ben op zoek naar een tosti ijzer die je tosti’s echt knapperig maakt ipv zompig, en géén grillplaat is. Iemand tips?
Ik stond te koken met zo’n spuitbus olijfolie, maar de spuitbus bleef hangen of zo? Hij bleef in ieder geval maar gaan. Heb hem uiteindelijk in de badkuip gegooid tot ‘ie helemaal leeg was.
Nu zit heel mijn geverfde keukenmuur alleen onder. Ik heb al azijn en een sopje met dreft geprobeerd. Iemand nog tips?
Ik denk dat hier de enige oplossing is je muur schuur en opnieuw verven, olie is zo hardnekkig op verf
Waarom geen grillplaat als ik vragen mag? Ik wilde je deze adviseren maar is een grillplaat, wel perfect voor tosti’s:
Geen tip voor een tosti ijzer maar ik vind een tosti maken in de koekenpan (beetje olie of boter erbij) nog steeds het allerbeste werken , zeker voor de knapperigheid
Als je de reactie naar beneden forceert door er gelijk een schoonmaakdoekjes bovenop te drukken, scheelt dat ook.
Wij hebben deze en zijn heel tevreden:
Overigens vind ik de lekkerste tosti’s echt uit de pan!
Ik vind die ook het lekkerste en dat bakken gaat dan goed en dan knipper je 1 keer en is ie aangebrand
Misschien dat je nog een wonderspons kan proberen? Dat heeft wel een licht schurende werking dus je kan er daarmee ook een beetje verf afschuren.
Ik ga het proberen, thanks. Mijn moeder zei ook nog baking soda erop laten intrekken. Ik heb echt geen zin om die muur opnieuw te verven. Veel te duur die aFwAsbaRe verf (niet dus in dit geval) en ik ben lui.
ik vind zo’n ding ook top voor knapperige tosti’s als je liever niet in een gewone pan doet
Wij hebben vloerbedekking boven en nu heb ik de oude robotstofzuiger daar gezet omdat we beneden een nieuwe hebben. Maar deze zit nu echt in 1 keer rijden helemaal vol met stof?? Ik kan er een schaap mee bekleden?
Zijn wij nou zo ranzig?