Welke fles is dit? Zie zoveel verschillende!
Deze! Dasty WC gel ontkalker kopen? - Wibra Nederland - Dat doe je goed. vond m overigens wel stinken maar dat heb ik er wel voor over
Doe je dit gewoon in toilet of schep je eerst nog het water eruit zodat het niet verdunt?
Bij mij zat het bruine alleen op het punt waar het water uitkomt als je doortrekt en dan naar beneden, dus was voor mij niet nodig! Maar het is een grote fles dus zou eerst een keertje zonder proberen haha
Ik heb een airfryer die ik regelmatig gebruik. Alleen het schoonmaken van het mandje vind ik altijd een klusje (doe hem liever niet in de vaatwasser vanwege de anti aanbaklaag). Nu zie ik de regelmatig van die sillicone mandjes voor in de airfryer. Dat lijkt me top, maar ik vraag me af of het eten dan net zo lekker is? Want wat de airfryer zo goed maakt is volgens mij de luchtcirculatie…dus dat er ook hete lucht van de onderkant omhoog kan en dat kan niet met zon matje. Iemand ervaring? Heb weleens zo’n bakpapiertje gebruikt maar die vloog in de fik…niet zo’n succes
Ja, het maakt het minder lekker. Bij broodjes niet echt verschil, bij bitterballen wel.
We gebruiken het alsnog hier, want heb ook echt een hekel aan dat mandje schoonmaken.
@JaneWhiskers
Ja deze ervaring deel ik wel. Ik vind het wel chill als ik iets wil maken wat niet per se knapperig hoeft te worden en je airfryer wel vies maakt, zalm ofzo. Maar met frietjes of snacks zou ik het idd niet doen, vind bakpapier dan al niet werken en zo’n siliconen ding is veel dikker
Ah oke, dank voor jullie reacties. Jammer
Same here. Het is soms wel handig, maar maakt het eten minder knapperig.
Ik kreeg een pop-up van bol.com en heb waspods nodig. Is dit een goede deal?
Bekijk Robijn Classics Stralend Wit 3-in-1 Wascapsules - 3 x 40 wasbeurten - Voordeelverpakking op: Robijn Classics Stralend Wit 3-in-1 Wascapsules - 3 x 40 wasbeurten - Voordeelverpakking | bol
Naar mijn mening niet. Mijn bodemprijs voor waspods is 16,5 cent per stuk, deze komen op 29 cent.
Als je per sé waspods wil gebruiken zou ik wachten op een aanbieding waarbij ze zeker onder de 24 cent komen per wasbeurt.
Wil je zo goedkoop mogelijk wassen, dan kan je beter voor waspoeder of vloeibaar wasmiddel gaan.
Ik heb even zitten googlen en kwam op deze site; Wascapsules kopen? Vergelijk alle aanbiedingen! . Hier zie je direct hoeveel je betaalt per wasbeurt en dan scoort deze deal niet zo goed. Als je wel graag Robijn wil, zijn de wasmiddeldoekjes een stuk goedkoper dan deze pods.
Hi. Gebruik je dit alleen op effe witte shirts of ook als er iets van print/kleur op de shirts zitten?
Ik volg een instagrammer. Zij heeft allemaal filmpjes wat wanneer het goedkoopst is. Gaat ook de aanbiedingen van de week langs. Misschien ook wat voor jou?
Pas op met haar naam noemen hoor, voor je het weet vliegen de fuck you all and die’s je om de oren
Oh mag dat niet? Dat wist ik niet.
Ik heb hem maar even aangepast.
Ik weet niet waar dit over gaat maar is het Gierige Gerda? Want die vrouw kan ik echt niet aan. Vind haar zo vervelend.
Help gaat ze me nu uitschelden in snap het niet
Ja die ja. Maar mag je nu wel of niet namen noemen hier?