Hi. Gebruik je dit alleen op effe witte shirts of ook als er iets van print/kleur op de shirts zitten?
Ik volg een instagrammer. Zij heeft allemaal filmpjes wat wanneer het goedkoopst is. Gaat ook de aanbiedingen van de week langs. Misschien ook wat voor jou?
Pas op met haar naam noemen hoor, voor je het weet vliegen de fuck you all and dieās je om de oren
Oh mag dat niet? Dat wist ik niet.
Ik heb hem maar even aangepast.
Ik weet niet waar dit over gaat maar is het Gierige Gerda? Want die vrouw kan ik echt niet aan. Vind haar zo vervelend.
Help gaat ze me nu uitschelden in snap het niet
Ja die ja. Maar mag je nu wel of niet namen noemen hier?
Jawel hoor, zij is oud-forummer en heeft nogal dramatisch afscheid genomen haha
Oh vandaar⦠Dat wist ik niet.
Heeft iemand tips tegen muffe was? Zodra het uit de wasmachine komt ruikt het nog lekker naar wasmiddel, maar zodra het gevouwen in de kast ligt gaat het muffig ruiken, vooral de donkere was. Heb al van alles geprobeerd, ander wasmiddel, van die geurparels, langer laten hangen (ook al is het droog). Ik word er helemaal moedeloos van
Oooooo nou dan klopt het wel dat ik het een raar wijf vind.
@waschbier een keer een kookwas draaien met vaatwastablet al geprobeerd? Anders even de afvoer controleren. Ik heb er ook lang last van gehad en dit hielp goed.
Hahahaha was echt mooi. Vriendinnen (wel allemaal van het forum dus dat scheelt) en ik gebruiken dat echt heel vaak
Heb tegenwoordig vaker zwarte vlekken in witte kleding na het wassen. Denk vetluis? Heb de wasmachine nu een kookwas laten doen met schoonmaakazijn, maar kan ik dat beter elke wasbeurt een beetje toevoegen? In welk bakje? Met of zonder wasmiddel/verzachter?
Ik gebruik zelf natuurazijn want ik geloof dat schoonmaakazijn niet heel goed is voor de wasmachine maar pin me er niet op vast. Ik voeg bij iedere wasbeurt een scheut azijn toe ipv wasverzachter, in het bakje voor de wasverzachter. Verder was ik met poeder.
Thanks!! Oke dus geen wasverzachter, maar natuurazijn. En dat ruik je dan niet in je wasgoed achteraf?
Nee ik niet maar mijn vriend zegt dat hij het soms wel ruikt bij de handdoeken, daar gooi ik wel eens een beetje wasverzachter bij puur voor de geur.
Azijn maakt je was ook zachter, maar als je het geurtje dat bij wasverzachter komt mist kan je ook geurparels gebruiken naast de azijn.
Ik gebruik al jaren natuurazijn en nooit wasverzachter bij mān was je ruikt er niks van en ook nooit iemand gehoord die dat vond bij mijn was
Bedankt voor alle antwoorden!