Jawel hoor, zij is oud-forummer en heeft nogal dramatisch afscheid genomen haha
Oh vandaar⊠Dat wist ik niet.
Heeft iemand tips tegen muffe was? Zodra het uit de wasmachine komt ruikt het nog lekker naar wasmiddel, maar zodra het gevouwen in de kast ligt gaat het muffig ruiken, vooral de donkere was. Heb al van alles geprobeerd, ander wasmiddel, van die geurparels, langer laten hangen (ook al is het droog). Ik word er helemaal moedeloos van
Oooooo nou dan klopt het wel dat ik het een raar wijf vind.
@waschbier een keer een kookwas draaien met vaatwastablet al geprobeerd? Anders even de afvoer controleren. Ik heb er ook lang last van gehad en dit hielp goed.
Hahahaha was echt mooi. Vriendinnen (wel allemaal van het forum dus dat scheelt) en ik gebruiken dat echt heel vaak
Heb tegenwoordig vaker zwarte vlekken in witte kleding na het wassen. Denk vetluis? Heb de wasmachine nu een kookwas laten doen met schoonmaakazijn, maar kan ik dat beter elke wasbeurt een beetje toevoegen? In welk bakje? Met of zonder wasmiddel/verzachter?
Ik gebruik zelf natuurazijn want ik geloof dat schoonmaakazijn niet heel goed is voor de wasmachine maar pin me er niet op vast. Ik voeg bij iedere wasbeurt een scheut azijn toe ipv wasverzachter, in het bakje voor de wasverzachter. Verder was ik met poeder.
Thanks!! Oke dus geen wasverzachter, maar natuurazijn. En dat ruik je dan niet in je wasgoed achteraf?
Nee ik niet maar mijn vriend zegt dat hij het soms wel ruikt bij de handdoeken, daar gooi ik wel eens een beetje wasverzachter bij puur voor de geur.
Azijn maakt je was ook zachter, maar als je het geurtje dat bij wasverzachter komt mist kan je ook geurparels gebruiken naast de azijn.
Ik gebruik al jaren natuurazijn en nooit wasverzachter bij mân was je ruikt er niks van en ook nooit iemand gehoord die dat vond bij mijn was
Bedankt voor alle antwoorden!
Ik heb het wel eens op een slaapzak gebruikt
En daar heb ik nooit verschil in gemerkt dat het zwarte faler was dan eerst.
Wij hebben sinds kort een boxspring en er ligt elke keer zĂł veel stof onder, bij ons oude (houten) bed was dat voor mijn gevoel helemaal niet zo erg. Zou dat echt door de stof van de boxspring komen? Trekt stof extra stof aan ofzo
Was je oude bed hoger van de grond? Dus meer ruimte tussen onderkant bed en de vloer zeg maar? Want dat is mijn eigen verzonnen verklaring dat er minder ruimte onder een boxspring is waardoor daar minder doorstroom van de lucht is door lopen/open raam etc. Dus dat de stof er makkelijker blijft liggen ipv door de kamer wapperen door luchtstroming.
Mijn boxspring staat op vrij hoge poten, maar ik ben iedere week weer verbijsterd door de hoeveelheid stof die onder dat bed ligt. Ik denk dat het eerder met een boxspring te maken heeft? Herken dit ook niet van mijn vorige bed met lattenbodem.
Heb de laatste weken veel vliegen in huis en hierdoor zijn mn ramen aan de binnenkant echt heel vies. Wat gooien jullie allemaal in een sopje om het echt goed schoon te krijgen zonder hard te moeten boenen? Met glassex moet ik bijv echt boenen
Op mijn werk waren vandaag ramenwassers bezig en die gebruikten alleen Dreft. Binnen no time was alles streeploos schoon. En de ramen waren écht vies met vette vingers en spinnenpoep
Komt dat niet gewoon van de boxspring zelf af? Een houten bed is van hout (ja ja) en een boxspring van stof dus dan lijkt het mij dat het gewoon miniscule stofdeeltjes van het bed zelf zijn (plus al het andere gewone stof dat je bij een houten bed ook hebt = veel stof).
Een heel klein drupje allesreiniger.