Nice! Ik heb met bloed altijd dat het of wel lukt, of niet… De ene vlek gaat er inderdaad uit zonder voorbehandeling, en een andere echt totaal niet. Ik las op internet ook tips als insmeren met melk, azijn en andere goedjes, maar tegen sommige vlekken lijkt echt niks te helpen.
Heeft hier iemand ervaring met een kledingstoombord? Bijvoorbeeld deze van Brabantia. Ik woon klein en heb niet echt ruimte voor een strijkplank, maar mis met mijn kleding stomer soms wel een harde ondergrond. Deze lijkt me daarom best handig
Ik gebruik dan altijd Shout.
Iemand een tip voor het verjagen van een rioolvliegje? Ik lees op google dat het eigenlijk een mot is en dat je er weinig mee kan maar ik heb er steeds precies 1 rond cirkelen en ik wilde er wel graag van af
Hele andere tip: strijken op een strijkmat. Kan gewoon op je bed
Stofzuiger?
Hij gaat nergens zitten
En met een stofzuiger rondlopen kan ik niet (in de hoop dat ik hem uit de lucht kan plukken)
Het ding is ook 2 millimeter ofzo en heel snel echt superirritant
Mhhh ja misschien moet ik dat eerst maar eens uitproberen, thanks! Weet niet of dat echt lekker werkt en of de kastdeur er tegen kan. Maar daar ben ik vast snel achter.
@Luzarl ja dat is anders mijn plan B haha. Had in het verleden een fijne strijkmat maar die is toen een keer verpest door van die strijktape die erop kwam. Daarna een andere gekocht maar daarmee strijk ik alleen maar kreukels in mijn kleding. Dus nu gebruik ik mijn matras als ik moet strijken
@Karl_Lagerfeld jij zocht toch een zeepbakje met een uitlekt ding? Ik kwam deze tegen bij de Xenos, misschien is zoiets wat
Is er ook in zwart en met een marmer print.
Iemand een tip hoe ik zo’n sticker uit m’n bikinibroekje krijg? Kaartje is er al af… heb dit nog nooit meegemaakt
Pulkend krijg ik er niks meer af…
nagellakremover? zou 'm wel goed wassen daarna dan haha
Dat ga ik maar niet doen want dat lijkt me hélemaal niet goed voor de stof.
Iets van een (plantaardige) olie op smeren om het wat losser te weken wil misschien wel werken
Even fohnen misschien? Dan wordt de lijm hopelijk weer vloeibaar.
En anders kun je voorzichtig en niet te warm strijken nog proberen met een theedoek erover en een keukenpapiertje aan de kant van de sticker.
Wat raar zeg!
Ik weet dat het topic hier regelmatig langskomt (sorry!), maar ik ben op zoek naar een robotstofzuiger. Eentje die de haren van mijn halflangharige kat aankan:
Wie o wie heeft er 1) een zeer pluizig huisdier (vooral langere haren, dat lijkt een uitdaging te zijn voor sommige modellen) en 2) een robotstofzuiger waar 'ie tevreden van is?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-insectenspray-tegen-vliegende-insecten/p/1094745
Heel chemisch, werkt (daardoor) wel goed.
Ja top! Dankjewel
Vergeet de HEMA niet. Die heeft nu ook nieuwe en zonder functie erop
Oh kijk aan dat is het proberen waard!