Mijn brein deze ochtend op repeat: https://www.youtube.com/watch?v=sFZjqVnWBhc
Ik heb een roomba E5 en dat gaat ook goed met onze houten vloer
Welke robotstofzuiger had je waarbij dat niet goed ging? Ik heb nu geen houten vloeren, maar in de toekomst wel en ik heb al een robotstofzuiger, dus hopelijk gaat dat goed
Rowenta Explorer!
Heeft iemand een idee of je een vergeelde speelgoed kassa weer een beetje op kan lappen met bijvoorbeeld cif/natuurazijn? Of is het helaas pindakaas?
Onze wasbak liep niet meer goed door dus 't heerlijke klusje van dat ding uit elkaar halen stond op ons te wachten Nu is alleen die ring doormidden gescheurd maar ik kan niet achterhalen welke ik nu nieuw moet kopen?
of Sanivesk rubberring 64x32x3mm zeg maar wat is het verschil en hoe weet ik welke moet hebben
Heb ook maar even een foto van onze eigen ring er bij gedaan
Hopelijk heeft iemand 'n idee!
Ik heb helaas geen idee. Ik zou gewoon met de ring naar de winkel gaan om te vergelijken, of beide kopen en de ongebruikte terugbrengen. Maar misschien weet iemand anders het hier wel!
Hoe krijg je een opgedroogde bloedvlek uit wit beddengoed? Ik heb natuurlijk net een nieuwe matrasbeschermer en hoeslaken, maar helaas doorgelekt en nu heb ik gelijk een vlek Is al opgedroogd, dus er valt niks meer weg te deppen.
De vlek goed spoelen met koud (!) water en daarna wassen met een speciale ontvlekker voor bloed.
De ontvlekker moet je ruim op de bloedpek doen en even laten intrekken.
Misschien krijg je ze er niet meer helemaal uit, maar dat is mijn enige redmiddel om bloedvlekken te verminderen.
Koud water en zout. Ten alle tijde warm water vermijden want dan stollen de eiwitten in het bloed en krijg je het er niet uit.
Met koemelk lang weken en erover wrijven met je vinger, zo heb ik droog bloed eens uit een jas gekregen.
ik lees al die specifieke tips hierboven maar ik heb weleens bloed in bed (bloedneus bijv.) en ik gooi dat altijd gewoon in de was zonder iets extra’s te doen en het is er altijd gewoon uitgegaan haha
maar dat kan dus ook geluk zijn zo te lezen
Nou ik heb dit dus gedaan en het is weggegaan en nog steeds weg? Het ging ook helemaal naar kattengrit ruiken omg en na een paar uur was het weg.
En toen ik net dacht ‘oh het is echt al een paar weken weg’ stond er onverwachts weer een monteur voor mijn deur om een of andere ingewikkelde installatie te doen voor mijn regenpijp omdat hij dacht dat het daar vandaan kwam. Durfde niks te zeggen want de stoeptegels lagen er al uit
Zal denk ik toch misschien oude plas ofzo zijn geweest van de mensen die daar toen aan het huis hebben gewerkt o.i.d.
(Hoop het nu niet te jinxen met deze post hahaha maar voor andere mensen: dit is sowieso de moeite waard. Werkt ook heel goed voor de zweetgeur in mijn sportkleding!! Dus helemaal blij met deze aankoop: Biotex hahaha)
Nice! Ik heb met bloed altijd dat het of wel lukt, of niet… De ene vlek gaat er inderdaad uit zonder voorbehandeling, en een andere echt totaal niet. Ik las op internet ook tips als insmeren met melk, azijn en andere goedjes, maar tegen sommige vlekken lijkt echt niks te helpen.
Heeft hier iemand ervaring met een kledingstoombord? Bijvoorbeeld deze van Brabantia. Ik woon klein en heb niet echt ruimte voor een strijkplank, maar mis met mijn kleding stomer soms wel een harde ondergrond. Deze lijkt me daarom best handig
Ik gebruik dan altijd Shout.
Iemand een tip voor het verjagen van een rioolvliegje? Ik lees op google dat het eigenlijk een mot is en dat je er weinig mee kan maar ik heb er steeds precies 1 rond cirkelen en ik wilde er wel graag van af
Hele andere tip: strijken op een strijkmat. Kan gewoon op je bed
Stofzuiger?
Hij gaat nergens zitten
En met een stofzuiger rondlopen kan ik niet (in de hoop dat ik hem uit de lucht kan plukken)
Het ding is ook 2 millimeter ofzo en heel snel echt superirritant