Huishoudtopic #2

Mhhh ja misschien moet ik dat eerst maar eens uitproberen, thanks! Weet niet of dat echt lekker werkt en of de kastdeur er tegen kan. Maar daar ben ik vast snel achter.

@Luzarl ja dat is anders mijn plan B haha. Had in het verleden een fijne strijkmat maar die is toen een keer verpest door van die strijktape die erop kwam. Daarna een andere gekocht maar daarmee strijk ik alleen maar kreukels in mijn kleding. Dus nu gebruik ik mijn matras als ik moet strijken :sweat_smile:

1 like

@Karl_Lagerfeld jij zocht toch een zeepbakje met een uitlekt ding? Ik kwam deze tegen bij de Xenos, misschien is zoiets wat

Is er ook in zwart en met een marmer print.

4 likes

Iemand een tip hoe ik zo’n sticker uit m’n bikinibroekje krijg? Kaartje is er al af
 heb dit nog nooit meegemaakt

Pulkend krijg ik er niks meer af

2 likes

nagellakremover? :grimacing: zou 'm wel goed wassen daarna dan haha

1 like

Dat ga ik maar niet doen want dat lijkt me hélemaal niet goed voor de stof.

Iets van een (plantaardige) olie op smeren om het wat losser te weken wil misschien wel werken

1 like

Even fohnen misschien? Dan wordt de lijm hopelijk weer vloeibaar.
En anders kun je voorzichtig en niet te warm strijken nog proberen met een theedoek erover en een keukenpapiertje aan de kant van de sticker.
Wat raar zeg!

2 likes

Wat ik online vond:

Samenvatting

2 likes

Ik weet dat het topic hier regelmatig langskomt (sorry!), maar ik ben op zoek naar een robotstofzuiger. Eentje die de haren van mijn halflangharige kat aankan:

Wie o wie heeft er 1) een zeer pluizig huisdier (vooral langere haren, dat lijkt een uitdaging te zijn voor sommige modellen) en 2) een robotstofzuiger waar 'ie tevreden van is?

4 likes

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-insectenspray-tegen-vliegende-insecten/p/1094745

Heel chemisch, werkt (daardoor) wel goed.

2 likes

Ja top! Dankjewel

5 likes

Vergeet de HEMA niet. Die heeft nu ook nieuwe en zonder functie erop :joy:

Oh kijk aan dat is het proberen waard!

1 like

Nou diepvries heeft niks uitgehaald :sob::sob:

Pindakaas? Net als hoe je kauwgom uit stof krijgt

Dat heb ik niet in huis want ben allergisch haha. En het rotte is: dat zit op zo’n net-achtig binnenbroekje wat dus ook niet vast zit en mee beweegt. Dus heel irritant. Heb de webshop ook geappt wtf dit is. Normaliter zit er zo’n plastic inlegkruisje ingeplakt dus ik ben dit ĂŒberhaupt niet gewend.

Het ligt nu in warm water :upside_down_face: maar warmte en zulke lijm geen idee of dat wat uithaalt.

2 likes

Heb je stickerverwijderaar van HG? Is een soort wasbenzine die stickers makkelijk verwijderd. Als je aceton of wasbenzine hebt, zou ik dat eerst proberen, mocht warmte niet helpen. Maar stickerverwijderaar heb ik in het schoonmaakkastje staan voor noodgevallen en helpt altijd.

Hebben die ook een lekbakje?

1 like

Dit is een bikinibroekje van lycra met een print en wil niet testen hoe dat reageert op iets heftigs als stickerverwijderaar.

Na warm water is het papier er nu af maar de lijm zit er nog op

Snap ik. Maar je bent in ieder geval een stap verder. Het betekent wel dat de lijm op warmte reageert. Succes!

1 like