Voor zeepbakjes met een lekbakje, kijk eens bij Dille en Kamille. Die hebben ze in verschillende formaten, in hout en aardewerk en zelfs een blikje voor shampoo bars met een trey en een deksel!
Misschien kun je via de insta van Nancy birtwhistle nog tips vinden. Zij heeft geloof ik voor elk huishoudelijk/schoonmaakprobleem wel een oplossing.
Een broek van mij rook opeens random heel erg naar vuurwerk. Ook nog na t wassen. Nu was ik al van plan een nieuwe te kopen, maar heb m toch maar even half uurtje in azijn laten weken en toen nog een keer gewassen en volgens mij is t nu weg! Hopelijk morgen ook nog als ie droog is. Voel me nu echt een successful adult.
Mijn stofzuigers is kapot, dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Ik dacht dat er hier verschillende mensen fan waren van een specifieke stofzuiger, maar uiteraard kan ik (ook niet met de zoekfunctie, geef me tips voor de specifieke zoektermen als het wel moet lukken) niet meer vinden welke.
Wat is jullie favoriete stofzuiger?
Droog toch weer vuurwerk dus net toch maar twee nieuwe broeken gekocht
Wat voor type zoek je? De klassieke stofzuiger? Steelstofzuiger?
Miele
Je kan nog proberen weken in soda!
Jaaaaa, deze bedoelde ik inderdaad. Dat met die stang klinkt wel heel irritant en ook makkelijk te voorkomen door de makers? Zo goed dat je ondanks dat er toch geen spijt van hebt?
@Stroopwafel gewoon een klassieke! Verder ben ik heb ik geen idee wat de kenmerken zijn van een goede stofzuiger, dus sta overal voor open.
Omg ja op mijn werk hebben we ook een Henry en wtf word helemaal para van dat ding om deze reden.
Wij zuigen voornamelijk haren op (en werk niet eens in een kapsalon maar in/uitlopende mensen laten echt héél veel haren achter op de mat) en daar kan ie niet zo heel goed tegen.
Dan kan ik de AEG vx8 aanraden! Ik vond deze betaalbaar en er zit een borstel bij die mijn houten vloer niét beschadigt (dat probleem had ik wel met andere stofzuigers). En er zitten meerdere opzetstukken bij (voor meubels, trappen enz.)
Toen werd Miele volgens mij veel genoemd.
Ik zweer bij de Kärcher WD2. Is maar 65 euro, maar wordt ook door bouw- en schoonmaakbedrijven gebruikt omdat het zo’n krachtige stofzuiger is. Ik ben na jaren Dyson Steelstofzuiger hierop overgestapt, en had het zoveel eerder moeten doen, had veel gezeik gescheeld.
Ik heb die Kärcher ook gehad omdat m’n vader me die aanraadde, maar jeetje wat een lawaai komt daaruit. Ik vond het echt helemaal niks
Ja omdat ie goed zuigt Een stofzuiger hoort geluid te maken
Ja hè hè haha. Maar niet alle stofzuigers zijn zo luid als deze Op m’n werk hebben we een Nilfisk en toen ik wel eens vrijwilligerswerk deed gebruikte in een Henry, die vind ik net zo goed stofzuigen maar zijn een stuk minder luid.
Ik wilde het vooral delen omdat ik het zelf te luid vond en uiteindelijk de stofzuiger heb weggegeven. Er zijn vast meer mensen die een hele luide stofzuiger vervelend vinden en dan liever voor een andere optie gaan.
Maken hier meer mensen zelf wasmiddel? Ik wil dat eens proberen maar zie veel verschillende “recepten” online. Dus tips zijn welkom!
Ja ik! Ik gebruik het recept van ikbenirisniet en dat werkt prima
Ik heb laatst de Philips FC9745/09 PowerPro Expert gekocht en ik vind ‘m geweldig. Beter dan de Miele die ik had. Heb 2 katten en dit ding heeft tig opzetborstels waaronder een turboding voor tapijt. Ik heb nog nooit zoveel haren opgezogen als nu.
Heeft iemand een tip om vetvlekken (ik vermoed olijfolie) uit parket/houten vloer te krijgen?