Heel smerig, maar mijn kat heeft een tijdje geleden op mijn (nieuwe) bank gepoept en ik krijg de lucht er niet uit. Heb vanalles geprobeerd (HG tegen vieze geuren, ambipur, allesreiniger, Biotex). Iemand anders nog tips?
Ik zou na alles wat je geprobeerd hebt zoân bankreiniger huren bij de bouwmarkt
Helemaal niet aan gedacht, thanks!
Deze vlek zit in het wastafelmeubel in ons nieuwe huis. Op het gladde stuk tussen de twee wastafels in. Ik heb dus geen idee wat de vlek is, maar krijg het niet weg. Heeft iemand ideeën om dit weg te krijgen?
Cif en een schuursponsje? (Als het oppervlak daar tegen kan, dat kan ik niet goed beoordelen op basis van deze foto.)
Misschien power paste (van scrub daddy)
Wondersponsje met Dasty?
Ja daar twijfel ik over, maar ik denk wel dat het daar tegen kan
Wasmachine en droger krijgen een nieuwe plek. Ze zouden strak naast elkaar kunnen staan, tussen twee wandjes, met 0,5 cm speling. Echt minimaal dus. Hebben mensen dit hier? Of gaat dat een probleem worden?
Anders moeten ze gestapeld voor een raam
Iemand de tip om urinegeur uit mijn bank te krijgen? Mijn zoontje heeft er een ongelukje op gehad. We hebben zoân verzekering waarbij ze je bank komen reinigen en er is mij op het hart gedrukt alleen de refresher te gebruiken als er wat was. Omdat ze anders geen garantie kunnen geven dat de vlek eruit gaat blabla. Dus heb ik netjes gedaan, maar ze zijn pas een week later gekomen om te reinigen. En ja de vlek is eruit, maar de geur niet Dus heb nu spijt dat ik niet direct bezig ben gegaan. Iemand de tip hoe je een oude urinegeur eruit krijgt?
hoes kan niet gewassen worden, dus moet echt op de bank zelf aan de slag.
Toen mijn puppy nog niet zindelijk was sprayde ik een mix van water en natuurazijn. Helpt erg goed! Baking soda neemt ook geur op dus daar kan je ook een papje van maken en erop smeren. Of droog strooien, ik weet niet wat beter helpt.
Biotex schijnt ook goed te zijn!
lijkt me geen probleem, maar misschien mis ik iets?
Ventilatie, bewegingen van centrifugerenâŠ
Ik zou het hierdoor inderdaad niet doen. Wij hebben ook van die rubbers onder de poten tegen het âwandelenâ. Alsnog trilt het best allemaal. Zou dat niet tegen elkaar willen.
Wij hebben boven nog enkel glas en merk nu al dat âs ochtends de ramen van de slaapkamer beslagen zijn, het raam staat gewoon op een kier dus er kan wel wat frisse lucht binnen. Heeft iemand een tip om dat vocht te minimaliseren? Ga zo wel een vochtvreter halen maar ik ben bang dat we die elke ochtend dan moeten legen. Werkt een elektrische luchtontvochtiger?
We willen volgend jaar de ramen wel gaan vervangen, maar als het nu al zo beslagen is dan hou ik mân hart vast voor de winter.
Ja werkt als een malle. Brengt luchtvochtigheid bij ons van 92% naar 60% en trekt een liter/2 dagen uit de lucht.
Wij hebben er een van de lidl webshop die ze daar niet meer verkopen
Bij de Action hebben ze ze nu voor een euro, is misschien het proberen wel waard. Met verschillende geuren ook
Zoiets
Luchtontvochtiger werkt echt heel goed. Ik twijfelde om een droger te kopen maar met een luchtontvochtiger is de was ook zo droog (zonder duurt de was echt twee dagen ofzo). Je kan 'm op verschillende percentages instellen dus ik heb de wasstand aan maar voor de leefbaarheid zou je het wat hoger kunnen zetten. Maakt wel wat geluid, mijn man werkt op de kamer waar hij staat en als hij werkt dan zet hij 'm wel uit. Ik denk dat een vochtvreter te klein is voor een kamer.
Als je even de zoekfunctie gebruikt dan zie je meer reviews en concrete tips voor modellen.
Wij hebben nu een nieuw huis en niet nodig voor schimmel of beslagen ruiten maar gebruik het nog steeds om de was te drogen op de overloop en werkt perfect.