Huishoudtopic #2

Twee dagen lijkt me wel lang, tenzij het dikke hoodies oid zijn. Meestal is bij mij alles binnen 24 uur wel droog. Raam open om te luchten en de was wat verder uit elkaar hangen waar mogelijk versnelt het drogen wel.

3 likes

Ik heb pas deze van ninja voor de volle mep gekocht voor smoothies en ik heb zoveel reviews bekeken en mensen zijn wel enthousiast over de kleine beker en noten.

4 likes

Heb je nog een aanrader?

1 like

Ik heb er een van qlima die nu niet meer verkocht wordt (was rond de 200 euro) maar als je hier op het forum met de zoekfunctie zoekt zijn er ook nog andere aanraders.

3 likes

Ik wil er ook eentje kopen, maar via de zoekfunctie kom ik niet op een specifieke. Iemand een tip?

Eurom drybest, ik heb die van 20L voor de zolder waar de was hangt.

6 likes

Heeft iemand hier de wax melts van Lush al geprobeerd?

Iemand tips voor een betaalbare en goede wasmachine? Onze blijft kuren houden en is nu 11 jaar oud dus misschien ook wel tijd voor een vervanging.
Hoeft geen fancy opties te hebben en ook niet heel veel kg.

2 likes

Misschien handig om aan te geven wat je budget is en bijv coolblue heeft een tool op de site waarmee je bij voor jou passende wasmachines uitkomt

Dat laatste snap ik, maar daarom vraag ik hier juist om persoonlijke ervaringen.
Maximaal €500.

2 likes

Mijn wasmachine is vorig jaar kapot gegaan en hoopte ook een nieuwe te kopen voor maximaal 500. Vond de prijzen echt tegenvallen en heb uiteindelijk een tweedehandse gekocht voor 200 euro ofzo. Wel bij iemand die ze nakijkt/repareert en verstand heeft van wasmachines.

3 likes

Voor iets meer dan 500 euro heb je volgens mij wel een Samsung Ecobubble. Mijne heb ik twee jaar geleden voor volgens mij 480 gekocht maar dat zal wel wat gestegen zijn de laatste jaren. Daar ben ik heel blij mee

1 like

Ik weet uit m’n hoofd niet wanneer Black friday is maar als het geen haast heeft, zijn dit soort grote uitgaven wel de moeite waard om op die acties te wachten

Ja, same @colalight! Ik heb een samsung ecobubble overgekocht via marktplaats bijna drie jaar geleden, van iemand die ging samenwonen. Ben er tevreden mee, maar had me ook wel verbaasd als hij nu al kuren had!

Een vriendin is na uitgebreid research voor een haier gegaan, die zijn volgens mij ook niet zo duur.

2 likes

Miele

Vanavond komt er een vriendin op bezoek dus heb weer een stok achter de deur om een keer goed op te ruimen en schoon te maken :sweat_smile:

5 likes

Ik gebruik al 10 jaar die van de Action.

https://www.action.com/nl-nl/p/2533574/droogrek/

4 likes

Dit ding is op het forum vaker genoemd en lijkt mij ook heeel chill.
Maar ik wacht tot die van mij eerst stuk gaat haha

deze

4 likes

Ja die heb ik gekocht laatst en eerlijk gezegd vind ik hem niet fantastisch. Opzich een prima ding, doet zijn werk, maar vind hem wel heel duur voor wat je krijgt. Vind hem redelijk wiebelig

2 likes

Oh dat is wel minder ja, zeker voor dat geld.

3 likes