Misschien verschilt het per merk? Ik weet dit over AEG en geldt waarschijnlijk (ongeveer zo) ook voor meer merken maar ongetwijfeld ook voor andere merken weer niet.
Ik heb zo vaak 1 kledingstuk in de spoelstand en dan centrifugeert hij gewoon (siemens), en ook leeg centrifugeert hij. Ik heb wel gehad dat ik alleen handdoeken had en het schijnbaar te zwaar was en hij niet ging centrifugeren. Toen een paar handdoeken eruit gehaald en deed hij het wel.
Volgens mij hangt het ook af van het gewicht van het kledingstuk. 1 natte kinder-winterslaapzak is vrij zwaar en die wordt niet gecentrifugeerd zonder wat andere dingen erbij.
Ik zoek een prullenbak die rechthoekig is maar niet zo diep is als gebruikelijk (ze zijn vaak minimaal 34 cm diep, maar ik wil idealiter minder dan 30)
En met een voetpedaal, wil niet de prullenbak met mn handen hoeven aan te raken.
Online vind ik steeds te diepe formaten, zoals dus hierboven helaas ook het geval is. Iemand van jullie tips?
Moet hij rood zijn? En meerdere bakken of een bak?
Als ik zoek op prullenbak 29 diep vind ik er wel een paar waaronder deze
En
Die is 28,4 diep
Misschien nog zoeken op 28 diep 27 diep etc om er meer te vinden
Nee wit of zilver en 1 bak. Dank je ik ga even loeren! Volgens mij is die bovenste net te hoog, maar anders een optie idd
Las net de Aldi-aanbiedingen en moest aan je denken.
Ik krijg hem niet gelinkt omdat ik met een oude telefoon in bad zit maar ik heb wel een screenshot:
Is deze misschien een optie? Hij heeft geen voetpedaal maar wel een sensor waarmee hij contactloos opent.
Ik heb een magimix Le Mini Plus, omdat mijn kenwood steeds kapot ging en super groot was. Ik hoef niet grote hoeveelheden te maken. Ik maal wel eens hazelnoten voor hazelnotenchocopasta. Voor de zelfgemaakte muesli vind ik met de hand hakken fijner. Ik heb voor de magimix gekozen omdat de motor gewoon heel goed is. (dat was het probleem met de kenwood, 3x teruggebracht in de garantietijd en toen ging’ie kapot voor de 4e keer buiten de garantie).
Er zit een ring bij om producten laag in de bak te laten, en dat is handig voor als je noten hakt/maalt. Verder gebruik ik het kleine bakje graag om pesto mee te maken en de ringen om groenten mee te raspen. En ik maak er vaak humus mee. Hij draait dan makkelijk 10 minuten om het superzacht te maken.
Het verschil met de Ninja, is dat dat een blenderfunctie heeft, en dat heeft de magimix niet.
Hoe lang duurt het voordat de was bij jullie droog is? Ik heb nu dat was zelfs na 2 dagen nog wat vochtig is, wasrek op de zolder staan.
Heb je daar wel een raam open oid?
Koop een elektrische lucht ontvochtiger!
Ja, raam open en er zijn ook tochtroosters. Met de warme zomerdagen is het wel echt zo droog. Maar merk echt nu duurt het best lang.
@Philo , is dat dus anders dan een humidifer? Ik werk dus ook wel in die kamer dus wil ook niet dat het te droog daar moet worden of werkt dat niet zo?
Ja dat doet precies het omgekeerde van een humidifier (die voegt juist vocht toe aan je ruimte). En als je was heel langzaam droogt is het denk ik te vochtig en krijg je in de winter mogelijk ook kans op schimmels als je je was daar moet laten drogen zonder dat het vocht goed weg kan. Edit plus je kan hem alleen aan zetten als er was hangt toch, een beetje fatsoenlijk exemplaar kan je ook instellen op bijv. 50% luchtvochtigheid en dat is prettig om in te zijn.
Twee dagen lijkt me wel lang, tenzij het dikke hoodies oid zijn. Meestal is bij mij alles binnen 24 uur wel droog. Raam open om te luchten en de was wat verder uit elkaar hangen waar mogelijk versnelt het drogen wel.
Ik heb pas deze van ninja voor de volle mep gekocht voor smoothies en ik heb zoveel reviews bekeken en mensen zijn wel enthousiast over de kleine beker en noten.
Heb je nog een aanrader?
Ik heb er een van qlima die nu niet meer verkocht wordt (was rond de 200 euro) maar als je hier op het forum met de zoekfunctie zoekt zijn er ook nog andere aanraders.
Ik wil er ook eentje kopen, maar via de zoekfunctie kom ik niet op een specifieke. Iemand een tip?
Eurom drybest, ik heb die van 20L voor de zolder waar de was hangt.
Heeft iemand hier de wax melts van Lush al geprobeerd?