Iemand tips voor een betaalbare en goede wasmachine? Onze blijft kuren houden en is nu 11 jaar oud dus misschien ook wel tijd voor een vervanging.
Hoeft geen fancy opties te hebben en ook niet heel veel kg.
Misschien handig om aan te geven wat je budget is en bijv coolblue heeft een tool op de site waarmee je bij voor jou passende wasmachines uitkomt
Dat laatste snap ik, maar daarom vraag ik hier juist om persoonlijke ervaringen.
Maximaal €500.
Mijn wasmachine is vorig jaar kapot gegaan en hoopte ook een nieuwe te kopen voor maximaal 500. Vond de prijzen echt tegenvallen en heb uiteindelijk een tweedehandse gekocht voor 200 euro ofzo. Wel bij iemand die ze nakijkt/repareert en verstand heeft van wasmachines.
Voor iets meer dan 500 euro heb je volgens mij wel een Samsung Ecobubble. Mijne heb ik twee jaar geleden voor volgens mij 480 gekocht maar dat zal wel wat gestegen zijn de laatste jaren. Daar ben ik heel blij mee
Ik weet uit m’n hoofd niet wanneer Black friday is maar als het geen haast heeft, zijn dit soort grote uitgaven wel de moeite waard om op die acties te wachten
Ja, same @colalight! Ik heb een samsung ecobubble overgekocht via marktplaats bijna drie jaar geleden, van iemand die ging samenwonen. Ben er tevreden mee, maar had me ook wel verbaasd als hij nu al kuren had!
Een vriendin is na uitgebreid research voor een haier gegaan, die zijn volgens mij ook niet zo duur.
Miele
Vanavond komt er een vriendin op bezoek dus heb weer een stok achter de deur om een keer goed op te ruimen en schoon te maken
Dit ding is op het forum vaker genoemd en lijkt mij ook heeel chill.
Maar ik wacht tot die van mij eerst stuk gaat haha
Ja die heb ik gekocht laatst en eerlijk gezegd vind ik hem niet fantastisch. Opzich een prima ding, doet zijn werk, maar vind hem wel heel duur voor wat je krijgt. Vind hem redelijk wiebelig
Oh dat is wel minder ja, zeker voor dat geld.
Ik had een toren gekocht want wilde niet dat het de hele ruimte innam. Handig dat je het ook snel uit de weg kan duwen door die wieltjes.
Ik heb gewoon zo’n heel standaard rek van de Hema of Ikea ofzo al 100 jaar, en dan heb ik twee van deze dingen
Die ik dan nog aan deuren kan hangen als ik een keer veel was heb of vooral handdoeken ofzo. Toen ik echt heel klein woonde had ik alleen maar deurhangers.
En deze van Ikea voor sokken etc
Ik heb zo’n uitschuifbare, heb er geen klachten over haha
Iemand heeft deze vraag laatst ook gesteld en toen tipte ik die van de IKEA! Er zijn toen ook meer tips gegeven
Echt beste basic ooit hoor. Nooit kapot gegaan
Kunt ook half opzetten als je niet veel ruimte in gebruik wil
Daarnaast heb ik deze voor kleinere wasjes, kan stiekem toch ook veel was aan kwijt
Zo’n toren vind ik echt vreselijk onhandig
Bij deze lijkt het me zo irritant dat je aan alle kanten die palen hebt zegt maar. Voor mijn gevoel kan je er dan van geen ene kant lekker bij. Heb je daar geen last van?
Neen is niet echt een probleem. Ik doe er kleren over en schuif dan verder. Je kan de toren ook draaien als je er aan de andere kant bij moet.
Dan wil ik deze nog even aanprijzen haha: Leifheit - Droogrek Pegasus 200 Solid Deluxe Mobile – 20 m drooglengte | Blokker
Ik zag dat je die Brabantia te duur vond, deze is in dezelfde prijscategorie maar nu wel tijdelijk in de aanbieding bij Blokker. Deze is echt megastevig, ik gooi mijn hele stapel was er ook op terwijl ik het aan het uithangen ben en dat ding blijft heel stabiel staan.
Wat ik ook fijn vind zijn die rode dingen aan de zijkant, daar kun je sokken e.d. tussen klemmen. En door de wieltjes heel makkelijk te verplaatsen en je kunt de zijstukken ook ingeklapt laten.
En, maar dat is vooral voor als je hem ook buiten wil zetten handig, er zitten een soort golfjes in de buitenste draad en er zitten kleerhangers bij die je daarop klikt. Zodat kleding op hangers buiten niet tegen elkaar waait.
Ik heb ook zo’n Ikea Boaxel droogrek vast aan de muur: Bekijk deze BOAXEL van IKEA.
Nog wat extra informatie:
En nog een roede in de dakkapel om langere jurken en dingen die ik niet met knijpers wil doen op te hangen.
Maar die Boaxel en die roede zijn ook omdat ik daar makkelijk en snel wat op kan hangen zonder dat ik mijn wasrek moet opzetten en hij in de weg staat (ben er dus wel heel tevreden over maar ik heb niet zo veel ruimte)