Huishoudtopic #2

Ik gebruik cotton van kruidvat / trekpleister eigen merk.
Geur blijft bij ons goed hangen, maar ik houd maar van heel weinig geuren.

3 likes

Als je al een 3 in 1 tablet gebruikt hoef je volgens mij geen los zout en glansspoelmiddel meer te gebruiken. Dan heb je alles dubbelop

1 like

Kruidvat heeft hele fijne, zelfs mn vriend vond die lekker (en hij heeft echt een hekel aan dat soort dingen)

4 likes

@inezweski ons vaatwasser orakel. Klopt dit?

2 likes

Ik gebruik Sophie Green, die is navulbaar met poeder en ruikt heerlijk! Volgens mij alleen verkrijgbaar bij de Jumbo.

5 likes

Zou niet hoeven idd. We hebben ook zo’n knopje op de vaatwasser waar je kan aangeven dat je een 3 in 1 gebruikt en dan gebruikt hij geen of minder zout en glansspoelmiddel meer. Dat hebben we een paar keer getest maar naar ons idee werden de glazen toen nóg doffer :see_no_evil:

2 likes

geen geurstokjes, maar ik heb nu de geurzakjes van bridgewater company en ben verbaasd over hoe lang de geur blijft hangen, volgens mij is een zakje rond de 3 euro, maar weet niet of dat ook een optie voor je is

3 likes

Ja Bridgewater! Heb ik ook!
(Kost hier alleen wel 4,5€ voor een zakje :cold_sweat:)

1 like

Balkon al geschrobd en ook mijn (witte, what was I thinking?!) ligstoel maar die blijft groensig. Ah well. Is wel schoon nu. Dat is ook zo’n geweven plastic spul dus gewoon echt tering om schoon te maken.

1 like

Ik heb een kortingscode voor 30% korting via de Kärcher website. Ga m zelf niet gebruiken want voor t ding dat ik wil is bol alsnog goedkoper. Niet geldig in combinatie met andere acties. Iemand interesse? Dan stuur ik m via PM.

Ik heb nog nooit zo geïnteresseerd over vaatwassers zitten lezen. :heart:

2 likes

Zouden waspods ook ‘oplossen’ met een programma van 30 graden voor 60 minuten?

1 like

Omdat ik weet dat jullie goed gaan op progress foto’s: vriend en ik gingen gisteren met de hogedrukreiniger op het terras aan de slag.

Hier waren we biiiijna klaar, daarna nog nagespoeld en met een aftrekker al het viezige water weg getrokken. Bonus: kat die alles in de gaten houdt.

37 likes

Ik heb soms wel dat het dan vage vlekken op kleding afgeeft die er weer lastig uitgaan

3 likes

Ik heb de onderkant van koekepannen schoongemaakt met een pannenspons. Kreeg echt vet veel eraf maar was vergeten before en after foto’s te maken😭

Voel me wel echt een huisvrouw zonder hobbies de laatste tijd😅

2 likes

Mijn ervaring is niet zo goed, viezige plak op kleding.

5 likes

Hoe zorg ik ervoor dat op mijn donkere kleding minder pluisjes komen tijdens het wassen in de wasmachine? Google geeft veel random oplossingen, dus ik benieuwd wat jullie doen om dit te voorkomen. :slight_smile:

3 likes

Ariel pods in ieder geval niet, ontdekte ik na meerdere keren complete stukken pod op gewassen kledingstukken te hebben gehad.

3 likes

U vraagt, wij draaien!

22 likes

Heeft iemand tips hoe ik mijn elektrische kookplaat goed schoon krijg? Ik ben bang dat ik die platen beschadig…

2 likes