Ik ging er altijd flink overheen met een afwasborstel en afwasmiddel. Een wonderspons hielp ook goed. Het leek niet heel veel schade toe te brengen aan die dingen, maar het was ook een oud fornuis.
Even op tiktok kijken
Aurii katariina. Ovenreiniger en dan een nachtje met vershoudfolie erover. Zo goed als nieuw de volgende ochtend het eraf vegen.
https://www.tiktok.com/@aurikatariina/video/7060551702579023109
Iemand wel eens een dyson stofzuiger getest? Want twijfel om er een aan te schaffen maar zo duur en wil dus wel tevreden zijn.
Ik heb het idee dat deze vraag over Dysons / draadloze stofzuigers echt maandelijks terug komt
Oh mi scusi.
@Whitecactus niet getest maar wel gekocht en oprecht het is zooooo fijn.
Stofzuigen wordt leuk nu.
Kan je het niet testen bij cool blue ofzo?
Weet het niet. Moet vooral onder het bed kunnen etc.
Volgens mij wonen wij in dezelfde regio; bij de mediamarkt in D hebben ze een dyson hoek waar je allerlei producten kunt testen. Misschien ook wel bij de andere mediamarkten maar dat weet ik niet zeker.
Oké dit is misschien een heel domme vraag maar ik vraag ‘m toch maar. Morgen komt een monteur voor een onderhoudsbeurt aan de cv ketel. Ik heb altijd gehuurd dus heb hier verder nooit mee te maken gehad. Dit is dus de eerste keer in mijn koophuis. Ik lees net in hun mail dat ik een uur van te voren de installatie moet uitschakelen en alle radiatoren volledig open moet zetten.
Hoe zet je dat ding uit? ik zie geen knop daarvoor en Google zegt dat het discutabel is om een stekker eruit te trekken. Welke stappen nemen jullie voor een onderhoudsmonteur komt? Voel me echt lekker volwassen weer.
Groetjes van een onzekere kreeft.
Vaak zit er een plaatje voor de knopjes van een CV ketel. Kun je ergens wat open maken, daar zou wat moeten zitten.
Ergste geval kun je de stekker eruit trekken.
Het enige dat ik doe, is zorgen dat ik thuis ben, de koffie klaar staat en dat de cv makkelijk bereikbaar is (zit bij mij in hok), zodat de monteur makkelijk water kan vullen.
Volgens mij moet de monteur kijken of het ok is en hoef je niet de cv uit te schakelen. En vraag anders of de monteur wil laten zien hoe je volgend jaar de cv moet voorbereiden.
Even googlen voor een gebruiksaanwijzing van je CV ketel, of anders het bedrijf waarvan de monteur komt even bellen of ze je kunnen helpen?
Weet iemand hoe zo’n type gordijnhaakje heet? Is afgebroken en kan het nergens vinden… deze glijdt zo over een stukje plastic aan het gordijn waardoor je het in hoogte kan verstellen
Als je op google zoekt op verstelbare gordijnhaken vind je er een hoop die hierop lijken
Vanmiddag heel mijn badkamer leeggehaald en geschrobt. Nu schoonmaak azijn laten intrekken tussen de voegen en straks afspoelen . Ik ben helemáál high van de geur gadver. Maar het is wel weer gedaan!
Dat is een verstelbare gordijnhaak, en bij de leen bakker waar ik werkte verkochten we die ook los voor 0,10ct ps bij de gordijnafdeling. Ik denk bij alle filialen wel maar dat moet je even vragen. Anders kun je ze ook in zakjes kopen met het hele railtje maar dan betaal je meer natuurlijk.