En een robot stofzuiger? Wij hebben een hond en laten de robot 3x in de week alles stofzuigen en dan ong. 1x in de week met de steelstofzuiger nog de plekjes waar de robot niet komt. Scheelt zoveel werk en het is veel schoner.
Aanbevelingen?
@Teenslipper Dank voor de tip! Hij is niet zo extreem blinkend geworden (vooral de randjes blijven een beetje vies, ook na het gebruik van een krabber) maar ik ben heel tevreden!
Hahahahah ik snap dat het lastig anders op de foto te krijgen is maar ik moet echt lachen om zoân hand die er zo in staat
Ik heb een Neato D7 maar die wordt volgens mij niet meer verkocht⊠Mân broertje heeft de D8 en is er ook erg tevreden over!
Met een scraper haal je dat er ook nog af, beschadigd het niet.
De eerste foto die ik nam had ook nog mijn hoofd erop
Oeh ga ik ook nog proberen, thanks!
Heb mijn Bo omgetoverd tot duo bak met losse onderdelen van de service afdeling van Brabantia.
Ik was het meer dan zat om zakken van 15 euro te moeten kopen.
Passen de Jumbo 30 liter pedaalzakken hier in trouwens? Die witte met gele touwtjes.
Ik ben helemaal blij met mijn Tomado automatische ruitenreiniger! Meteen al dat Saharazand van de ruiten gepoetst
Iemand tips om diarree uit een matras te krijgen? Ik heb al vaste en vloeibare ossengal gebruikt, soda en zout. De vlek is flink lichter en bijna weg maar de geur blijft niet te harden. Wel alleen als je er met je neus bovenop zit maarja lijkt me toch dat er nog iets in zit als het nog zo ruikt.
We zijn bezig met een grote schoonmaak en het is zo heerlijk. Vandaag de badkamer van top tot teen geschrobt en nu wil ik hem niet meer gebruiken.
Morgen de voorraadkast en zondag ons schuurtje, zodat ik niet elke keer hoef te vloeken als ik mijn fiets er in probeer te zetten omdat ik gekke bochten moet maken.
Toen mijn puppy nog niet zindelijk was gebruikte ik een azijn/water mengsel om te sprayen. Je rook nooit iets als hij wat op het vloerkleed had gedaan. Van baking soda zeggen ze dat het echt een aantal uur nodig heeft om geur te neutraliseren. Mocht dat allebei niet werken na een dag/nacht dan zou ik wel kijken naar chemische oplossingen. Waarschijnlijk heeft HG wel een product ervoor?
Hoe werkt het met zoân robot stofzuiger als je twee verdiepingen hebt? Kun je m ook gewoon dan zonder problemen boven zetten om te stofzuigen of herkent hij het dan niet?
Ik heb een xiaomi en die zet ik gewoon op random plekken neer waar hij normaal niet komt (de badkamer, slaapkamer, de gezamenlijke gang bij de lift) en dan scant hij de ruimte en doet hij gewoon zân werk. Alleen op het einde gaat hij dan staan roepen âcouldnât find the dock, bring the vacuum closer to the dockâ
Ik heb ook een roborock die kan dweilen (ideaal!) En met de app kan ik inderdaad meerdere verdiepingen aanmaken en instellen. Hij herkent dan ook waar die is. Ook kan je zones aangeven waar die niet mag stofzuigen of dweilen.
Je moet hem dan wel inderdaad zelf even terug naar de dock brengen. Hij zal niet zelf de trap af donderen zoekend naar de dock, gelukkig!
Oh dat is wel top dan idd, ik zou het dock dan ook niet per se mee gaan slepen denk ik, maar dan hoef je tenminste niet gelijk 2 van die dingen te kopen
Jullie enthousiasme over robot stofzuigers is echt te aanstekelijk, ik twijfel al een tijdje maar nu denk ik waarom niet gewoon doen over dat dweilen dacht ik altijd: kan toch niet werken maar zo te horen is zelfs dat een succes
Nee precies, was net op de koele blauwe site aan het inlezen en dat stond daar ook idd. Maar ik heb op mijn laminaat vrij snel wat vlekken van gewoon lopen dus ik hoop dat het daar wel iets uithaalt. Ik haat dweilen en nu zitten die vlekken er heel lang dus het zou al top zijn als het net even wat weg haalt.
Heb de Blaupunkt Bluebot Xboost BPK-VCBB1XB op het oog, 275 euro met zuigen en dweilen⊠specificaties zien er best goed uit, zeker in combinatie met de prijs denk ik. Iemand ervaring met deze?