Huishoudtopic #2

Ik heb deze en ben er tevreden over. Wij zijn ook maar met zijn 2en en wilde niet zo een mega groot ding.

Wow ik haal morgen glansspoelmiddel en de kruidvat ovenreiniger n.a.v. haar stories haha!

1 like

Schoonmaakazijn en een ‘wondersponsje’? Die witte dingen van de Action. Werkte bij mij van de week in de badkamer heel goed (maar dat was wel een gladde muur)

1 like

Hg schimmelspray werkt als een tiet! Na een tijdje inwerken kan je het er zo afvegen, dus denk dat de ondergrond dan ook niet meer uitmaakt.

1 like

Washcat schimmelspray van action. Inspuiten en je hoeft niks meer te doen.

2 likes

Oh nee, nog niet. Ik ga het proberen, dank je!

1 like

Het werkt beter dan antikal/azijn. Het is nog niet helemaal weg maar op die insta las ik ook dat kalk in laagjes komt en ook in laagjes weg gaat. Maar het resultaat na één keer gebruiken verbaasde me, het ziet er nu al 10x beter uit dan met andere schoonmaakmiddelen.

1 like

Ik ben na jouw bericht ook aan de slag gegaan en inderdaad hetzelfde als bij jou, niet volledig weg maar wel echt een stuk beter! Wel voorzichtig zijn met de voegen want ik heb nu blauwe voegen :clown_face: Zal wel te verwijderen zijn met een borsteltje maar die heb ik niet bij de hand nu.

1 like

Hoelang kun je een geopende fles sweet chili saus ongeveer bewaren in de koelkast? Ik gooi dingen volgens mij altijd veel te snel weg

2 likes

Geen idee wat staat erop de verpakking?

2 likes

Waarschijnlijk “na openen beperkt houdbaar”. Herkenbare vraag, ik heb ook echt geen idee bij sauzen hoe lang dat eetbaar blijft. Ik zet tegenwoordig wel met een marker overal de datum van openen op. Dat vergeet ik ook snel namelijk. :sweat_smile:

Na het openen koel bewaren, maar verder niets. Had ‘m een paar maanden geleden bij een Aziatische supermarkt gekocht. Er staat wel een datum op de fles natuurlijk, maar die is voor het ongeopende product denk ik?

2 likes

Klein beetje proeven? Mijn regel is, als het goed proeft en ruikt, is het prima. Ik geloof niet zo in de geprinte data. En van een beetje proeven wordt je niet ziek.

5 likes

Heb altijd het idee dat als er niet op staat ‘na openen beperkt houdbaar’ dat je het dan gewoon tot de tht datum kan bewaren. Met kant en klare houdbare sauzen gaat sowieso niet zoveel mis als je ze in de koelkast bewaart. Zolang de structuur er niet gek uit ziet en er geen schimmel op staat eet ik dat altijd gewoon.

6 likes


Weet iemand hoe ik dit weer glanzend krijg? Heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt.

1 like

Azijn?

1 like

Antikal erop sprayen, even in laten werken en dan met een schuursponsje erover en afspoelen?

2 likes

Grijze “wonder”sponsjes van action al geprobeerd?

Cif en de zachte kant van een schuurspons?

1 like

Antikal heb ik al gebruikt maar werkt helaas niet.

@Foxyfoxtrot nee nog niet! Ga die denk ik maar eens halen. @Feather azijn werkte helaas ook niet!

4 likes