Dank dank dank!
@Nefertiti Ik heb even bij IKEA gekeken al en de Proffsig sprong er voor mij uit inderdaad! Ik schrok alleen van het energielabel en hoop dat dat misschien nog beter kan. Ons aanrecht gaat sowieso ook nog hoger worden dan gemiddeld omdat mijn man en ik lang zijn. Maar als een inbouwvaatwasser ook gewoon bij Coolblue oid gekocht kan worden sta ik daar ook voor open!
@Bailey Goed punt van het lampje! Heb even naar een lade gekeken, dat ziet er fijn en overzichtelijk uit.
@Peyton Ik klink nu vast heel dom maar ik weet niet wat voor lampje op de vloer je bedoelt. Projecteert hij dan iets? Ik weet nog niks van vaatwassers. Maar hij moet inbouw, op een manier dat je niet ziet dat het een vaatwasser is (dus weggewerkt achter een deurtje). En hij is alleen voor dagelijks servies etc, niet voor mijn luxe / vintage servies.
@marley Oh zoiets heb ik weleens bij mijn ouders gezien (die een vaatwasser namen toen ik het huis uit ging, heel fijn ). Dat vind ik een onding, maar ik dacht dat min of meer in elke vaatwasser zat.
Ik heb nog veel uitzoekwerk te doen denk ik.