Heb je dit gedaan met alleen helemaal witte shirts of ook met print en/of helemaal kleur? Ik krijg het met ossengalzeep wel deels weg maar lang niet allemaal dus dat weken klinkt wel slim.
Ik heb de v8 en ben tevreden de haren vliegen er zo in! Aan het inhouden van de knop ben je zo gewend. Al heb ik op amazon een tool gezien die je erop kan zetten om hem automatisch in te houden. Maar vind het zelf niet meer nodig dus uit mijn mandje gemikt.
Ik ben heel tevreden over deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_rowenta-air-force-flex-560-rh9471-blauw-1637576.html?channable=0055176d6f64656c6e756d62657200313633373537360e&rbtc=||||p||&gclid=CjwKCAiA-_L9BRBQEiwA-bm5fnHdbsW0A0VplocHAXnQ7YThtGycrZi_BfrBOUnanST9W7Y61GYHGhoCRXoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Knop hoef je niet in gedrukt te houden, maar kan wel voor extra power. Hadden eerst de Philips maar die ging stuk helaas, maar vind deze veel fijner
Ik heb een dirt devil waar ik tevreden over ben: Dirt Devil Blade 2 40V Max | DD788-1 | 2-in-1 Steelstofzuiger. Weet niet of die nog ergens leverbaar is
Ik heb deze ook maar als ik de extra power niet gebruik dan vind ik hem echt zwak. En met de extra power in gebruik is die steeds na 5 min al leeg Als ik een nieuwe zou kopen zou ik 100% voor Dyson gaan vanwege de zuigkracht.
Ah ja, ik gebruik die knop ook wel vaak, maar red er net de hele verdieping mee dus vind het dan niet zo erg. Maar wel goed om te vermelden ja!
Ja meestal red ik het ook wel, behalve als ik het kleed extra grondig wil meepakken dan moet ik in twee etappes stofzuigen. Soms wel vervelend maar het is niet dat ik direct een nieuwe wil kopen zeg maar.
Ik was ook op zoek naar een aantal ingrediënten van Nancy, en kwam uit bij het merk La droguerie Ecologique, bij verschillende eco webwinkels te verkrijgen!
Haha, ik ga het overwegen. En anders toch waterstofperoxide proberen. En @pastelzwart ga ik proberen! Ik weet alleen niet of ik dat ook met de shirts met print durf, maar met de shirts zonder print is het het proberen waard.
Ik doe het echt met alles
Heeft iemand ervaring met je matras opfrissen? Het ruikt bij ons altijd muf in de slaapkamer, ook al staat het raam de hele dag open en wassen we het beddengoed + topper eens in de 1 a 2 weken. Dus ik vrees dat het aan het matras ligt.
Waar heb je die plastic bakjes gehaald waar de cups en thee zakjes inzitten?
Ik zie dit vaak op insta voorbijkomen maar daar wordt dat (in comments) echt afgeraden omdat het heel slecht voor je stofzuiger schijnt te zijn
IKEA!
Alleen zijn ze in mijn vestiging niet op voorraad in het wit
Ben al een paar weken aan het azen want ik vind nergens ook zo’n fijne.
Heeft je matras een afritsbare tijk? (Tijk = hoes om daadwerkelijke schuim van matras)
Ik heb net de tijk van een bed in ons vakantiehuisje laten reinigen bij de stomerij. Bij het omkeren van het matras bleek er aan de onderkant een hele grote urinevlek te zitten. Dat is nu gereinigd (ik geloof met chemisch reinigen) en alles is eruit en zo wit als nooit te voren. Vaak is de tijk wasbaar en afritsbaar.
Wat bij mij helpt is zo nu en dan de deur van de slaapkamer een hele dag openhouden, die hebben we eigenlijk altijd dicht. Onze ramen staan ook altijd open, maar toch blijft de muffigheid hangen. Als ik eens in de paar dagen de deur een dag openzet ruikt het weer een poos fris.
Ik dacht dit ook, maar je hebt baking soda en van die grove brokken soda van kristal(?). Weet iemand of daar nog verschil in zit?
Vraag: ik heb een bank met losse kussens met verenvulling. Er komen steeds veren door de hoes heen naar buiten. Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik zat te denken om misschien nog een hoes er omheen te doen (met gewone hoes er omheen vouwen/ vastmaken met veiligheidsspelden ofzo)
Ja deze is hele fijn! Ellende om erom te krijgen als maar zit perfect als ie eenmaal zit
Ohh fuck, ik heb net enthousiast een pakje bakingssoda over het matras uitgestrooid. Nouja, we’ll see @Virago deur openhouden hebben we overdag ook vaak, maar werkt helaas niet. En @TanteBetje oh ik zie inderdaad dat deze afritsbaar is, dat is ook nog een goede optie, om die eens naar de stomerij te brengen. Ik zie dat de tijk al best een beetje smerig is geworden (ondanks matrasbeschermer)