Huishoudtopic #2

Bedankt voor de reacties mbt steelstofzuiger.
Die dirt devil is er niet meer inderdaad, en de dyson met knop inhouden zal ik dan aan moeten wennen denk ik? Ik ga van de week eens kijken in een winkel hoe het beethoud enzo. Ik heb niet veel kracht dus moet ook niet te zwaar gaan of te stroef enzo.

3 likes

Ik heb geen idee of het een goede stofzuiger is maar ik zag laatst dat de Henry er tegenwoordig ook is als steelstofzuiger. Je hoeft de knop niet ingedrukt te houden

Ik vind de normale henry een verschrikking! Geen idee of die als steelzuiger beter is, maar ik zou eerder voor dyson gaan.

1 like

Ik vond die knop van Dyson niet fijn, dus heb nu een AEG steelstofzuiger en die bevalt heel goed! Het is de FX9 animal versie en hij neemt alle hondenharen ook goed mee. Vind het ook fijn dat het gewicht onder op de steel ligt, daardoor kost het minder moeite om hem te gebruiken dus dat vind jij misschien ook wel fijn :relaxed:.

Ik heb haar boek ook gekocht, maar kan zo het recept voor nancy’s pure Magic niet vinden :woman_shrugging:t3: weet je toevallig op welke bladzijde dat recept staat?

2 likes

Kijk ook eens naar bosch steelstofzuigers. Ik heb echt geen flauw idee, maar wij hebben een gewone bosch stofzuiger en die is echt niet kapot te krijgen. We gebruiken hem nu bij de derde verbouwing en na een goede dieptereiniging zuigt ie weer als een zonnetje. Na de tweede verbouwing dachten we dat ie wel de geest zou geven en hebben we een Dyson gekocht. Daar ben ik maar echt matig enthousiast over. Ik vind hem niet zo handzaam en zwaar.

3 likes

Dankjewel en bedankt voor het snelle antwoord!!

2 likes

Wow ziet er best vet uit! wel wat vervuilend misschien steeds zo’n pod weggooien, maar volgens mij kan er wel veel in. Als ik ooit een grotemensenhuis heb zou ik deze best willen!
Zie hem nu nog niet in webshops

4 likes

Oh, ik wist helemaal dat er een zak in gaat! Inderdaad niet heel duurzaam

Wij staan overal op de wachtlijst voor een huishoudhulp, zou overal tekort zijn etc. zou lang duren (Belgie). Dus ik heb vanochtend een exorbitant dure robot stofzuiger besteld (roborock s7max)…word ik in de middag gebeld dat er een hulp voor ons is die vrijdag kan beginnen.
MIJN HUIS WORDT ZO SCHOON hoera.

Heeft iemand nog tips, ik heb nog nooit hulp gehad? Het poetsbedrijf zei dat dit de eerste keer wordt dat ze gaat poetsen en ze spreekt Engels. Ik vind het zo vervelend om iemand te moeten zeggen wat ze “moet” doen…

4 likes

Het is een transactie. Op het terras betaal je ook x voor product y. Ik zou een lijstje maken van dingen die je elke keer gedaan wil hebben en een lijstje met de elke x weken, als dat kan.

2 likes

Een speedpro van Philips! Echt top
Knop hoef je niet ingedrukt houden, goede zuigkracht, goede batterij en met het ledlicht zie je al het stof goed liggen. Ook opzetstukken voor zetels enzo

1 like

@Solsikke Er zit een productieprobleem op tot november 2022. Voor onze vestiging staat de eerste levering op 9 november, dit kan natuurlijk eerder zijn maar verwacht het eigenlijk niet :cry:

2 likes

HG heeft een spuitbus tegen gele vlekken door zweet die erg goed werkt!

4 likes

Oh die ken ik niet, thanks!

1 like

Ik zou deze sowieso noet nemen als je een hond hebt, ik moet echt iedere week mn zakloze stofzuiger leeggooien, dan zou je dus iedere week zo’n pod weggooien. Ik heb het idee dat er sowieso maar he3l weinig in past.

2 likes

Wat vinden jullie nou de allerlekkerste geurstokjes/elektrische geurverspreiders voor in huis?

Zou het liefste de elektrische geurverspreider van rituals kopen met precious Amber erin, maar vind €130 echt belachelijk veel geld ervoor

5 likes

Ik heb deze liggen en 9 van de 10 mensen die binnen lopen, zeggen dat het hier lekker ruikt. Die bruine amberblokjes zijn wel het lekkerst.

10 likes

Die leg je gewoon ergens neer en dan ruik je dat een paar weken?

2 likes

Ja wel langer, als de geur wat minder sterk wordt kun je er altijd nog een stukje afschaven! Ik vind ze zelf wel lekker ruiken, volgens mij was @Lula zelf niet zo’n fan