Ja ik vind ze wel lekker maar niet als je er 30 tegelijk in 1 ruimte hebt liggen
Wallflowers van BBW vind ik ook fijn. Er zijn diverse lekkere navullingen maar ze zijn niet heel goedkoop, dus ik koop ze alleen in de sale.
BBW heeft wallflowers met een stekker dus je steekt ze zo in het stopcontact.
Airwick heeft sommige modellen elektrische geurverspreiders op batterijen waar die wallflowernavullingen van BBW met wat wrikken ook in passen, en die blazen om de zoveel tijd een wolkje uit. De verspreiding daarvan is wat sterker dan die van de wallflowers met stekker.
Ik was in het begin zo enthousiast over die wallflowers. De allereerste geur rook ik echt heel goed (Marshmallow Fireside geloof ik). Heb nu de derde navulling in gebruik en ik ruik gewoon helemaal niks, bij die tweede ook al niet. Zo jammer.
Ik denk dat dat komt door de wallflower stekkers, dat die ze niet genoeg verwarmen of zo. Als ik ze gebruik met Airwick Essential mist ruik ik ze superduidelijk. Dit bedoel ik:
Ga ik dat eens proberen, dankje!
Domme vraag waarschijnlijk, maar zijn dit zeepblokjes ofzo?
Nee het zijn geurblokjes. En wat @Max al zei, als ze wat minder sterk ruiken, schaaf je er wat af. En dat schaafsel kun je bv in je stofzuiger doen. Dan ruikt het weer lekker na het zuigen.
Heeft iemand ervaring met meelmijten? En het weg krijgen/houden met name?
Ja ik heb nu van die airwick 3volution en zoiets vind ik wel fijn, maar ik kan er maar zo weinig geuren voor vinden. Wil nog steeds een keer naar bbw dus die hou ik zeker in gedachten!
@Lula verkoop jij die blokjes alleen in je winkel of verzend je ze ook?
Ik heb even gekeken naar mijne waar die van BBW in passen, dat is deze versie van Essential Mist:
Er is ook een wat kleinere variant maar daar passen ze niet in.
De geuren van Airwick zijn inderdaad beperkt dus dan is het fijn dat er meer geurtjes voor beschikbaar zijn van BBW. Mijn favoriet is Bergamot Waters.
Ik kan alles verzenden. Doe niet zo moeilijk
Weet iemand hoe ik het metalen frame op mijn gasvuurfornuis proper krijg? Het deel waar je je pan opzet, geen idee hoe dat heet Ik heb al eens een nacht ovenreiniger erop gelaten en dan geschrobd maar er kwam niet zoveel af.
En nog een vraagje: heeft iemand een idee om het tuitje van een glazen koffiekan te herstellen? Het komt in aanraking met drank dus het moet non toxisch zijn. Ik denk niet dat er een oplossing is maar ik vraag het toch maar eens omdat het een behoorlijk dure kan wasâŠ
Genie van Rituals, zoooo blij mee! Aanschaf is even wat prijziger maar doe al meer dan een jaar met één vulling.
Ja we hebben alles weggegooid. En hebben nu allemaal sluitbare plastic bakken gekocht waar we voorlopig alles in willen doen. Hoop dat dat genoeg is want wat een gedoe zeg
Ik had ze een tijd geleden ook, en hetzelfde gedaan als jij en sindsdien het grootste gedeelte van mijn houdbare producten in plastic bakken gehouden (maar ook niet superstrikt), en bij mij zijn ze thank god niet teruggekomen. Als ik iets zie vliegen ben ik altijd doodsbang dat het weer zoân meelmotje is maar gelukkig tot nu toe dus niet. Brrrr vond het echt zo vies toen ik pak na pak ontdekte waar ze in zaten.
Ohja heb ook gelijk de vuilniszakken waar alles in zat uit mijn huis gehaald voor de zekerheid. En op de overgang tussen muur en plafond zaten er bij mij ook nog wat dus zou even goed rondkijken.
Je hebt ook van die meelmot vangers, van die plak-dingen. Die plakken wij in de voorraadkast nadat we alles waar ze in zaten weggegooid hebben als dubbelcheck of ze weg zijn.
Bath and bodyworks heeft dat ook maar veel goedkoper en veel geuren.
Mijn verdiepingen ruiken altijd lekker.
Of kat. Onze kat verliest best veel haren. Dus bij ons zou die ook zo vol zitten met alleen maar haar denk ik. Echt zonde als je dat steeds moet vervangen dan
Bij mij is dat stekker ding een soort bruin gaan lekken. Was bang voor brand/kortsluiting dus er maar uitgehaald. Op SM wordt niet op mijn berichten gereageerd en in de winkel snapte de Engelse medewerkster niet wat ik bedoelde. Ik heb het ding maar weggepleurd, maar zonde van het geld want ze zijn best duur.
Ja we maken iedere dag de hele keuken schoon met desinfectans⊠maar zie echt nog geen verschil. Ze zitten alleen op en in die kast maar word niet minder