Hebben mensen ervaring met een goede voegenstift?
Ik bewaar meelachtige dingen in de vriezer, schijnen ze niet uit te kunnen komen
Ik was zo blij met mijn nieuwe wasmachine (het is net een computer ), hij is superstil, snel, energiezuinig en ik kan hem aansturen met mijn telefoon. Hartstikke fijn allemaal, was helemaal happy.
Nu na 3 of 4 wasbeurten is hij gaan lekken! Ineens een plasje onder de wasmachine en het komt vanuit het midden, niet vanuit de deur of zo. Geen idee hoe dat kan. Ik heb het droog gemaakt, er een droog stuk karton onder gelegd, weer een was gedraaid en daarna was het karton nat geworden, ook weer vanuit het midden. Meteen Coolblue gebeld en maandag ruilen ze hem om. Fijn die goede service maar ik ben er wel een beetje van geschrokken dat zo’n nieuw apparaat ineens zo’n probleem heeft. Hopelijk is de nieuwe wel lekvrij.
Aaaaaah ja wat balen! Wellicht een kleine geruststelling: heb een tijd in de witgoedwereld gewerkt en dit gebeurt echt vaker. Neemt natuurlijk niet weg dat het mega zuur is en ook zeker niet hoort maar wil je enkel geruststellen dat het niet uitzonderlijk gek is of je zorgen hoeft te maken over dit merk/model. Superfijn dat CB hem snel om komt ruilen (al is het allemaal wel weer extra moeite dat je liever niet zou hebben ofcourse).
Oh wat fijn, dit stelt me echt gerust, dank je wel!
Het is een model met goede reviews en ik was echt even bang dat ik de verkeerde keuze had gemaakt. Hopelijk is het inderdaad alleen dit apparaat, en is het model verder gewoon goed.
De lekkage is niet enorm, het is niet alsof de keuken blank staat. Maar wel alsof je 2 bekers water hebt geleegd. Qua was ben ik nu bij maar ik zou zaterdag en zondag nog wel een was durven doen als het nodig is.
Kan ik me heel goed voorstellen ja! Hoopte vandaar dat ik je gerust kon stellen dus blij dat dat enigzins gelukt is. En ook blij dat de lekkage meevalt bij je, hopelijk werkt de nieuwe helemaal perfecto volgende week
Vervelend is dat inderdaad! Ter geruststelling wij hadden dat ook net nieuwe wasmachine en na 2 wasjes was hij scheef gaan staan en gaan lekken, heel vreemd. Toen ook een nieuwe gekregen en die gaat nu alweer 7 jaar mee zonder problemen.
Fijn om te horen dat het vaker voorkomt (al is het natuurlijk gedoe). Hopelijk toch gewoon pech met een apparaat met een mankement.
Verder is het zo’n fijn ding.
Mijn vorige wasmachine hoorde je altijd draaien. Deze maakt met het wassen geen geluid, hij draait wel maar je hoort het motortje er achter niet. Je hoort alleen de natte was neerslaan in de trommel, niet de trommel of motor zelf.
Pas bij centrifugeren hoor je hem, en bij het spoelen hoor je dat ie water pakt, maar het wassen zelf is gewoon stil. Ik stond daar echt van te kijken.
Het aanpassen van wasprogramma’s vind ik ook een fijne toevoeging, de pop-up op mijn telefoon ook als ie klaar is, en het feit dat ie sneller is dan mijn vorige. En de was is minder vochtig na het wassen dan bij mijn vorige, dus op het lekken na ben ik alleen maar positief.
Ik had hetzelfde toen ik vorige maand een nieuwe wasmachine kreeg. Bleek dat ze de kraan niet strak genoeg hadden aangedraaid. Mogelijk kan dat het ook nog zijn.
Is allemaal gecheckt, ik hoopte inderdaad dat het zoiets zou zijn maar helaas niet.
Om terug te komen op de steelstofzuigers. Ik ben ff gaan voelen in een fysieke winkel maar man wat zijn die dingen zwaar. Ik kan dat niet eens gebruiken om het hele huis te stofzuigen. Toen kwam de verkoper met een ander type die minder zwaar was maar die was bijna 600 euro
Ik ga wel verder met de oude normale stofzuiger
Ik heb zelf een Miele (normale stofzuiger) en die zijn ook heel erg zwaar. Het fijne van een steelstofzuiger lijkt me dan wel dat ie veel mobieler is, dus bv makkelijker mee de trap op dan zo’n ding dat ook nog vastzit aan de stekker. Maar voor gewicht per see zou ik ook niet een steelstofzuiger kopen. Vind het een beetje een veredelde kruimeldief ook.
Ik heb MS en weinig kracht en energie en ik dacht met een steelstofzuiger makkelijker het huis te stofzuigen zodat ik het dagelijks kan doen inplaats van 1x per paar dagen.
Nu moet ik telkens die hele stofzuiger pakken, snoer eruit trekken stopcontact zoeken en dan telkens die snoer verplaatssen omdat ik het anders niet red qua afstand. De bank uitzuigen is een heel karwei en ik dacht met zon andere stofzuiger makkelijker te kunnen ombouwen om de meubels en bank ook te stofzuigen.
Verkoper zij ook nog dat die steelstofzuigers de normale niet kan vervangen en dat het inderdaad veredelde kruimelzuigers zijn
Dan is die verkoper een beetje dom en/of hij loopt een paar jaar achter. Mijn Dyson steelstofzuiger is wel degelijk een vervanging van mijn normale stofzuiger. Sterker nog, hij is een stuk beter! Maar inderdaad, als je weinig kracht/energie hebt is het gewicht wel een dingetje ja.
Ik vond het ook een beetje vreemd omdat je juist hoort dat mensen deze vaak gebruiken als normale stofzuiger.
Ik heb geen dyson kunnen voelen die verkochten ze niet, van de week toch nog ergens anders gaan kijken.
Mijn moeder met reuma gebruikt ook een Dyson, dus zou het zeker even ergens gaan testen!
Ik heb juist mijn Dyson stofzuiger paar jaar terug vervangen voor de Dyson steelstofzuiger vw m’n reumatische aandoening. Minder getouwtrek enzo. Vind het echt een prettige stofzuiger. Zullen vast ook gelijkwaardige daarvan te vinden.
Volgens mij is dit al eerder benoemt, maar is een robot stofzuiger misschien iets?
Ik vond de mijne (een Philips met de opvangbak bovenaan) in het begin ook heel zwaar, kreeg er echt een lamme arm van) maar dat wende heel snel en nu heb ik nergens last meer van, maar kan me voorstellen dat dat met MS niet zo makkelijk is.
Mijn zusje heeft een steelstofzuiger (ik dacht van AEG, maar nu twijfel ik) waarbij de bak onderaan de steel zit ipv bovenaan en dat voelt een stuk lichter als je hem vasthoudt. Misschien zou je zo een nog eens kunnen proberen.
Die van ons vervangt inderdaad volledig een gewone stofzuiger (en hij is ook nog eens veel krachtiger). Vind het zeker geen kruimeldief