Dan is een robot erbij echt een verademing! Ik stofzuig alleen af en toe de bank en de 2 hoekjes waar hij niet onder komt. Heerlijk!
Robotstofzuiger gaat hem hier in huis niet worden denk ik. Heel veel plekken waar die niet door kan dus dan zijn alleen de looppaden gedaan.
En ik denk dat de kat panisch word ervan. Die is overal bang voor als ik stofzuig of dweil is ze 2 uur zoek in huis.
Ik heb een Philips steelstofzuiger, is hartstikke prima, maar mijn normale Philips stofzuiger heeft wel echt veel meer power. De steel gebruik ik voor dagelijks stofzuigen en de normale eens in de 2 weken om alles even goed te doen. Dus in dat opzicht ben ik het wel met de verkoper eens.
Heb geen ervaring met Dyson.
Wij hebben ook de Philips steelstofzuiger maar ik vind hem niet helemaal volwaardige vervanging. Hij is heel fijn voor even snel, maar een keer per week gebruiken we toch even de normale stofzuiger vanwege de zuigkracht.
Maar nu willen we een nieuwe normale stofzuiger. Het liefst met zak, heel soepel, niet te zwaar, het liefst met lichtje in de kop zoals bij de steelstofzuiger, etc. Gewoon een superdeluxe editie dus. Iemand tips?
Dit shirt was volgens mij altijd in de kleur van het lijf, maar het viel me laatst dus op dat de mouwen opeens spierwit zijn. Het is nu een beetje een geval RAL 9010/9016. Al een paar keer het shirt in de Vanish gehad, maar dat helpt dus niet. Zou bleek te agressief zijn nu en het wel beter maken? Het ziet er nu echt niet uit haha. En weet iemand toevallig hoe dit kan?
Ik heb een bloedhekel aan strijken en doe het daarom bijna nooit. Ik heb me er nu toch maar weer eens aan gewaagd en ik krijg dus altijd deze aanslag. Nu na 7 100% (donkere) katoenen T-shirts gestreken te hebben. Het komt niet van een opdruk of etiket want ik heb binnenstebuiten gestreken en om de etiketten heen.
Iemand een tip hoe ik dit kan voorkomen en vooral: hoe krijg ik het er weer gemakkelijk af? In een azijnbad heb ik al meerdere keren gedaan (ook laten weken) en met een hoop gepulk met mijn nagels gaat het er dan wel af, maar ik zoek iets gemakkelijkersā¦
Volgens mij heeft dit te maken met kalk. Wat stop je in het waterbakje van het strijkijzer? Sinds wij er gedestilleerd/gedemineraliseerd water (ongeparfumeerd) in stoppen hebben we er geen last meer van gehad.
Edit even opgezocht:
Zou het kunnen dat het 2 verschillende materialen zijn? Als je bvb kleding verft met van dat spul in de wasmachine dan krijg je geloof ik dat of natuurlijke ofwel kunstmatige stoffen niet of nauwelijks gekleurd worden. Misschien dat de mauwen van een andere stof zijn die gevoeliger is voor wasmiddel en daardoor witter is geworden
Geen vraag maar ik krijg morgen een opruimcoach over de vloeršÆ
We zijn zo klaar met de rommel hier. En dan niet de rommel qua speelgoed wat ik in de avonden bij elkaar kan vegen en klaar maar gewoon het oneindige gevoel dat het hier een ongezellige graftakkenzooi is. Ik kan het niet goed uitleggen.
Soms gaat het een poosje goed maar het is nooit blijvend. Dus morgen een opruimcoach op intake en dan ben ik benieuwd wat de volgende stappen gaan zijn en wat voor adviezen zij zal hebben. (En of het helpt!)
En @Eniro
Dankjulliewel! Ik had geen idee dat het aan kalk kon liggen. Ik gebruik inderdaad kraanwater dus ik ga nu gedemineraliseerd water kopen. Krabben met een voorwerp over de zool vind ik wat tricky, want dan kan de coating misschien beschadigen. Ik ga eerst eens baking soda proberen (en anders alsnog krabben).
Hmm daar heb je wel gelijk in, in pannen krab ik soms ook over de bodem als iets aangekoekt is!
Ohhh deze heb ik volgens mij ook. Is deze van de Mango? Het viel mij vorige week ook opeens op. Heel apart. Ging ook even aan mezelf twijfelen of dit nou altijd zo was want ik weet inderdaad ook niet hoe dit kan
Inderdaad van Mango! Ik draag hem al een poosje niet meer, omdat het zoān raar gezicht is haha. Zo zonde.
zijn de materialen van het lijfje en de mouw verschillend? ik denk dat het lijfje misschien van katoen is en de mouw van iets synthetisch, en dat het lijfje is verkleurd in de was en de mouw niet. of was de mouw eerst de kleur van het lijfje? dan weet ik het namelijk ook niet haha
Is het het echt waard om een duurdere strijkplank te kopen? Ik ben niet zoān strijker maar erger me de laatste tijd steeds vaker aan kreukels. Ik wil gewoon bij de kledingkast af en toe kunnen strijken. Ik heb nu een goedkope, op zich prima, maar ik wil wel een beeeetje plezier hebben in het strijken.
Ben bezig met mijn fornuis schoonmaken, met ovenreiniger (dankje Aurii Katarina), zo benieuwd naar het resultaat haha
Naar mijn ervaring zit de kwaliteit in de hoe, niet de plank. Mijn advies is dus ook in een dure hoes en eventueel een onderhoes.
Dit zou ik niet aanraden! Heb wel het idee dat het matras minder muf is, maar het was echt een crime om alle bakingsoda van het matras te krijgen, en elke keer dat ik nu de stofzuiger aandoe komt er een wolkje zout uit, ook al heb ik er een nieuwe zak in gedaan. Kan me inderdaad niet voorstellen dat dit goed voor de stofzuiger is.
Ik ben wel benieuwd hoe dit is gegaan! Ik wist niet eens dat zoiets bestaat, maar het klinkt wel interessant⦠Word ook echt zo moe van de zooi, heb het gevoel dat ik vaak bezig ben met het verplaatsen ipv echt opruimen.
Ik ging net het nieuwe overhemd van mijn vriend stomen maar opeens kwam er een soort vlek/veeg? Help?