Dat zal ieder bedrijf doen want daar betaal je de verplichte verwijderingsbijdrage voor. Maar ik moet zeggen dat ik grote apparaten ook altijd bij Coolblue bestel, gaat altijd goed, snel en vriendelijk!
Mijn badkamer heeft soms een hele vieze geur. Ik kan niet precies lokaliseren waar het vandaan komt, volgens mij gewoon leidingen/putjes (niet specifiek 1 putje zeg maar).
Ik merk dat als de buurvrouw thuis is (ik woon in een appartementencomplex), de stank heel vaak aanwezig is en als ze langere tijd weg is (bv vakantie) ik er geen last van heb. Dit was met de vorige buren ook zo, dus het ligt aan de woning, niet aan de specifieke buurvrouw haha
Iemand tips? Moet ik hiervoor een loodgieten bellen of…?
Het enige dat bij ons helpt, is een geurslot in de afvoer van de douche. Zou niet nodig moeten zijn volgens de loodgieter maar hij wist ook geen ansere oplossing. En als die er zit: even kijken of de klepjes goed staan en ca eens per jaar een nieuwe kopen. Bij ons komt het wel specifiek uit de afvoer van de douche.
@Memoria dit idd. En heb je toevallig een bad? Als wij ons bad lang niet gebruiken gaat die afvoer op een gegeven moment ook stinken omdat de zwanenhals dan uiteindelijk droog komt te staan of leger is. Als we er dan een paar bekertjes water door spoelen is het weer weg
Ik heb al tijden dat als ik een bonte was die, deze er niet helemaal fris ruikend uit komt. Wolwas, 60-graden of witte was heeft dit niet. Wit was ik met een ander wasmiddel, maar die andere twee niet. Ik heb al geprobeerd meer of minder wasmiddel te doen, maar dat helpt allemaal niet.
Iemand hier nog tips?
Al gekeken of het steeds is wanneer je bepaalde stukken me wast? Of een stuk. Dat kan overal intrekken dan. Je kan de kleding ook eerst weken in water - azijn.
Welke kookpannen hebben jullie voor op jullie inductie? Ik heb al wok en braadpannen etc, ik bedoel echt pannen om mee te koken.
Mijn pannen van mijn vorige appartement heb ik weggedaan. Daar was mee op gas gekookt + al heel oud. Zit nu te denken aan deze
Volgens mij heb ik exact deze. Al 9 jaar en ze zijn nog steeds prachtig.
Ik heb ook een BK set, niet exact deze maar met dichte deksels. Heel fijn! Ze zijn regelmatig bij de blokker met korting.
Ik heb de BK Qlinair (wat een kutnaam), superchill met koude greepjes en deksel die blijft zitten als je afgiet
Ik denk dat dat echt dikke prima is. Ik heb al 20 jaar de BK Conical+ set, en die houdt zich geweldig. Kan ook prima in de vaatwasser, echt fijne pannen.
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn doucheramen ontkalkt…
Glansspoelmiddel al geprobeerd? Zag via insta een keer iemand die daar veel dingen mee schoon krijgt
Jep ook al gedaan.
En zo’n glas krabber?
deze moet je altijd met pannenlappen vastpakken want die grepen worden loeiheet denk ik. en ik vind het ook handig als ze een klein tuutje hebben om dingen af te gieten, dus een inkeping bovenin. dat hebben deze niet. en: ik zou ook een deksel bij het steelpannetje willen, want die gebruik ik denk ik het vaakst van allemaal. dus ehh ja succes
Ik maak nu al 5 jaar gebruik van de BK Premium+ pannen en ze bevallen goed!
Een handige afgietrand/deksel, glazen deksels waardoor je makkelijk in de pan kan kijken en hoge handgrepen die niet snel heet worden.
Bij mijn set van 4 pannen zat ook een deksel bij de steelpan.
Ik heb een droogoven: een soort oventje met een grote fan die je ergens op 50 tot 80 graden zet om eten te drogen. Dat duurt uren, dus vroeg ik me af: zouden jullie dat aan durven laten staan terwijl je niet thuis bent?
Er zit geen timer op helaas dus hij blijft draaien tot ik m ga uitzetten. Maar het is in principe wel gemaakt om dus uren aan te blijven staan, en wordt niet zoooo gigantisch heet.
- Ja kan best
- Nee, alleen wanneer je thuis bent
0 stemmers
Ja de droger durf ik ook wel! Maar die stopt in principe vanzelf wanneer hij klaar is, en de droogoven dus niet
Zou het zelf niet zo snel aan laten, maar qua timer zou je er eventueel een tijdschakelaar aan vast kunnen koppelen? Of zo’n smart stekkerdoos die je op afstand uit kan zetten?