Thoughts and prayers met terugwerkende kracht dan en goeie idd wb die laag.
Nee, niet geprobeerd, merci voor de tip. Heb jij dit zelf geprobeerd en werkte dat? Ik zie online heel veel verschillende tips, onder andere dat azijn kleurverandering veroorzaakt @anon3219017 dus ben errrrg voorzichtig
Ik probeerde wel eens om met een mesje, waar ik dan een geel doekje om deed, tussen mijn inductieplaat en het aanrecht schoon te maken maar dat was toch altijd lastig omdat het net iets te dik was. Dus daarom had ik het een tijdje daar niet schoon gemaakt. Maar het was nu zo vies dat ik met een saté prikker er tussen ging en dat werkte veel beter. Ik was echt in shock hoe veel viezigheid er onder vandaan kwam!
Wel echt een rotklusje
Zit de kookplaat vast gekit of gelijmd? Want bij mijn oude keuken lag de plaat los in het blad en dan kon je hem van onder een beetje omhoog drukken. Daardoor kon je heel makkelijk met een doekje er tussen. Misschien een tip om eens te proberen!
Glasreiniger! Gewoon glassex ofzo. En nadrogen.
Ik heb ook matte keukenkastjes en de verkoper raadde schoonmaakmiddelen af (of sprayen en snel weer afvegen) omdat je anders die toplaag er vanaf haalt.
Ik gebruik nu vaak een vochtige microvezeldoek voor de kastjes en droog het na met een keukendoek, hiermee krijg ik de meeste vlekken weg.
Dus ik mijn huis van onder tot boven tot de onderkant van gootsteenputjes gepoetst voor mijn ouders die een weekend kwamen logeren.
Mijn vader bij thuiskomst: âik heb het rooster van je afzuigsysteem even voor je schoongemaaktâ
Van wie zou ik het hebben Verder waren ze helemaal blij met het schone huis hoor
Haha dit zou mijn vader ook doen. Die is ook een keer speciaal naar mijn appartement gereden om mijn oven schoon te maken terwijl ik aan het werk was. Kwam terug en de oven zag er bijna als nieuw uit
Ohhh dit doet me denken aan de eerste keer dat ik thuis blijf en mijn ouders op vakantie waren, ik was 16/17 denk ik? Mega trots was ik op het gepoetste huis, komt pap binnen pakt âie de stofzuiger op wat op te zuigen
Haha we hebben het van geen vreemden.
Mijn vader heeft dan wel de intentie: âmeid ik zal zo even wat onkruid voor je plukken is dat ook weer gedaan.â
Maar dan: âHee bedankt voor de koffie hĂš! Doei!â
Haha, canât relate. Heb altijd de behoefte de stofzuiger er even bij te pakken bij mân ouders.
Een wonderspons en water!
Weet je ook of dit kan met T-shirts die wit zijn maar wel een print hebben?
Ah oké dat is dus niet handig. En alleen op de oksels smeren zal wel niet genoeg werken. Ik probeer het dan wel even met biotex en ossengalzeep. Bedankt!
Ik weet dat er al heel veel over is geschreven, maar ik heb absolute keuzestress. Welke Dyson moet ik hebben?
- twee katten en een hond
- laminaatvloer
- groot huis
- kleden
Dus belangrijk dat het goed is met dierenhaar en ik vind een accuduur van min. 30 minuten ook belangrijk.
Heb je ze al gewoon in de zon gelegd zonder behandeling? Werkt hier perfect op alle rode en gele vlekken. Na een paar uur is het helemaal weg. Werkt voor fruitvlekken, pastasaus etc.
Niet voor vetvlekken natuurlijk. Alleen voor verkleuring.
Oh nee nog niet geprobeerd! Leg je het dan echt neer op de grond? Want daar heb ik geen ruimte voor. Of werkt ophangen ook gewoon?
Ophangen op een rekje of iets kan gewoon hoor, heb ik ook wel eens gedaan met goed resultaat
Leg ik gewoon in het gras of op een stoel. Maakt niet uit hoe je het neerlegt in principe
weet je welk merk de kranen zijn? dan zou ik de voorschriften van hen nakijken om zeker te zijn