Pff balen als een stekker: wij hebben bij onze bank een vlekkengarantje afgesloten. Al eerder dit jaar een braaksel vlek kosteloos weg laten halen door het bedrijf. Nu zag ik gisteren ineens een kring van ca 30 cm doorsnede op de bank. Niemand in huis weet waar het van is. Ik vermoed toch gelekte ranja. Het is echt zo’n vochtkring. Maar weten het niet zeker. Ik heb het eerst getracht te reinigen met het spul van het bedrijf zelf: maakt de vlek alleen maar erger.
Mailtje gestuurd met aanvraag. Eerlijk aangegeven dat het onbekend is wat voor vlek het is. En nu bellen ze met de mededeling dat als ik het niet weet we de reiniging zelf moeten bekostigen want dan valt het buiten de garantie ( 120 euro kosten!!!).
Dus ik zei; nou dan zeg ik dat het braaksel is ( ). Zegt die man vet pissig: dan maak ik daar een notitie van.
Nu; voordat ik krom ga liggen voor dat bedrijf; heeft iemand DE tip om vermoedelijk een vlek van ranja ( en dus inmiddels schoonmaakmiddel) te verwijderen? Ik dacht nog: als het erger wordt schakel ik ze alsnog in… maar wie niet waagt wie niet wint.
De bank is van stof en geïmpregneerd ( voor wat het waard is.)