Huishoudtopic #2

Ja ik moest volgens dat systeem al een foto maken… dus die hebben ze.
Hier heb ik zelf ook al aan gedacht. Maargoed omdat ik zo bijdehand was heeft die jongen natuurlijk wel genoteerd dat ik daar wat over had gezet.

Ik ga denk ik idd via Boels maar eens organiseren dat ik zelf zo’n ding ga huren.

2 likes

Anders voorstellen of het dan niet fifty-fifty kan?

Heb ik al gedaan. Volgens de medewerker moet het normaal al 240 euro kosten en krijgen wij 50% korting :hot_face:

Kreeg nu een tip: lauwwarm water en een druppel wolwasmiddel. Daarna föhnen.
Ik laat weten hoe het is gegaan.

2 likes

Wekelijks met warm water met een heel klein scheutje allesreiniger.

3 likes

We dweilen veel te weinig… maar we gebruiken het product vestol natuurzuivere zeep van het merk Vesting.

3 likes

Haha omdat ik niet weet hoe: 1x in het afgelopen jaar

3 likes

Bedankt voor je vraag trouwens, vanochtend gelijk de beneden verdieping gedweild :joy::clap:t2:

4 likes

Denk wel dat als je zelf met een ander spul dan wat zij voorschrijven je bank gaat reiniger, je die garantie van hen kwijt bent voor een evt volgende keer dus zou dat ff goed uitzoeken.

1 like

Ik was net bij mijn moeder om haar nagels te doen en zag al eerder dat hun gootsteen echt super goor was met heel veel bruine aanslag. Ze hebben net een nieuwe keuken en mijn moeder zei dat ze het niet goed schoon kreeg.

Aangezien ik in de buurt woon ben ik naar huis gesjeesd om een scrub daddy en mijn pink stuff te halen. Daarna de gootsteen gedaan en hij was weer als nieuw! Mijn moeder was helemaal in shock haha want ze hadden al met jif etc de gootsteen gedaan en dat lukte niet. Ze ging meteen op pad naar de big bazar/wibra om zelf een pot en wat nieuwe sponsjes te halen (ze mocht wel de scrub daddy houden maar wilde meer).

Nu achteraf dat ik ha shit ik had een before/after foto moeten nemen maar dat ben ik totaal vergeten.

30 likes

Heeft iemand een tip voor een soort inzetsysteem voor een gootsteenkastje? We hebben er geen planken in, maar ik zou wel iets willen waardoor er verdiepingen worden gemaakt of iets met laatjes of zo. Ik heb al wel gezocht, maar ben wel benieuwd of jullie tips hebben voor iets wat voor jullie goed werkt.

2 likes

Wie heeft zo’n Vileda mop (wat in zo’n emmer droger draait) en wilt z’n ervaring delen ? Is het overrated of echt super handig?

Ik heb zo’n hekel aan dweilen, gebruik eigenlijk altijd zo’n Kärcher stoomreiniger. Maar vind het zo’n gedoe… Vroeger met een dweil vond ik het ook altijd gedoe, zo nat ook en voor mn gevoel ook niet zo goed schoon… Ik hoop eigenlijk dat zo’n Vileda ding de uitkomst is voor mijn vloer… :sweat_smile:

3 likes

Ik heb zoiets van Leifheit, vind het ideaal! Heerlijk om niet met je klauwen aan die dweil te hoeven zitten

4 likes

Ik vind hem fijn werken! De mop is veel minder nat dan bij m’n vorige dweil. Dweilen zal nooit mijn hobby worden maar omdat het wel soepel gaat pak ik hem er sneller bij dan m’n vorige dweil.

2 likes

Ik vind het prima werken. Vooral fijn dat je er niet steeds met je handen aan moet zitten

7 likes

Ja ik ben echt mega fan! Vind het superfijne dweil en je kan de dweil er ook afklikken en wassen of vervangen.

@Warboel ik heb eerder mijn keukenkastje organizing before/after in dit topic gedeeld, ik heb 2 irisladen in mijn keukenkastje. Die kun je o.a. kopen bij de Kwantum.

Ik ken dat helemaal niet, waar gebruik je het allemaal voor?

Gootsteen (rvs), je aangebrande pannen (onderkant), binnenkant ovendeur, je kan het ook voor je inductieplaat gebruiken. Op Tiktok staan ook heel veel filmpjes!

3 likes

Ik gebruik het echt voor bijna alles, ook voor de badkamer en toilet(tegels) vind ik het heel fijn.

3 likes

Ik heb het deze week gehaald en het werkt als een tiet! Onder andere de voegen in het natte douche gedeelte gingen er makkelijk mee schoon :smiley: En ik had wat kleine roestvlekken bij de zwarte scharnieren van de douchedeur, ging ook easy eraf!

3 likes

Geeft het geen krassen in de gootsteenbak?

2 likes