Ik kan hem aanraden. Vind het ook handig dat je er goed mee in de hoeken kan dweilen.
Ik zou graag iets van folie oid in mijn keukenkasten leggen om ze te beschermen tegen krassen. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Misschien liefst een rol die je zelf op maat kan knippen.
Wij hebben dit in de keukenkastjes en lades:
Ik denk dat het hier beter past dan in het modetopic:
Ik heb zo’n regenjas van MS vaak aangehad, waardoor er bij de oksels een geur is ingetrokken (understatement). Ik wil hem wassen, maar ben bang dat het waterafstotende aspect verdwijnt. Het label zegt gewoon wassen op 30 graden, binnenste buiten. Maar dan verdwijnt die zweetgeur toch niet? Hebben jullie wastips?
Ik had laatst via vinted een jurkje gekocht met een zweetlucht erin. Die ging er met gewoon wassen niet uit, maar toen kreeg ik als tip om de oksels aan de binnenkant in te spuiten met dasty, even in laten trekken en nog een keer wassen. En dat heeft geholpen!
En je kunt de jas na het wassen inspuiten met van dat impregneerspul om het weer waterdicht te maken.
Weken in azijn oid proberen en daarna wassen met harmisol, dan is ie weer waterdicht
Heeft iemand een goeie tip om het rooster van een gasfornuis te ontvetten? Het is van dat “matte” gietijzer(?). Hangt echt een dikke laag vet op sommige plaatsen en daardoor blijft er ook makkelijker stof op hangen. Echt goor eigenlijk maar heb al zo vaak geschrobd en blijft plakkerig.
Sorry ik heb het topic (nog) niet doorgelezen, dus als het al 10x behandeld is: excuses!
Maar ik weet niet wat er gebeurd is maar mijn vriend heeft ons dekbedovertrek (rode en witte banen) gewassen en nu is het rood helemaal uitgelopen. Het is nu rood met rozige strepen En dit was niet de eerste wasbeurt, we hebben het al vaker gewassen.
Wat is er misgegaan? En valt dit nog te fixen?
Insprayen met HG vet weg en dan inpakken met vershoudfolie. Dat een paar uur zo laten staan om in te trekken en dan poetsen met een staal schuursponsje.
In m’n vorige huurhuis waren ze zo goor, moest helemaal aangekoekte plakkaten wegsnijden. Ik heb toen maar nieuwe gekocht.
Hoe heb je de vriezer binnen een uur ontdooid gekregen?
Top dankje, ga hier enkele rollen van halen.
Ik zet altijd de föhn er op, ontdooid het super snel.
Ik ben dus laatst voor het eerst bij zo’n “poets party” geweest van Prowin. Kneiter duur, maar wat is dat spul fijn! Heb nu alleen een allesreiniger en een ovenreiniger, vooral die laatste is fantastisch.
Fohn!
En microvezekdoek met heet water om het ijs zachter te maken.
Ik zet er een pan met gekookt water in en dan de deur dicht. Na een kwartier nog een keer vervangen en dan is ie zo ontdooid.
Ik hak altijd met een groot mes de stukken ijs weg. Kost 5 min. Wel kleine vriezer
Mijn moeder heeft zoiets: Uitschuifbaar rekje gootsteenkastje | Compactor - SO CLEVER - Dé opbergshop
Dit omdat ze weinig ruimte had, maar ook flexibiliteit wilde in mogelijkheden. Bevalt heel goed
Heeft iemand zo’n kleine kledingstomer? Ik wil denk ik deze, woon heel klein dus geen plek voor strijkplank (draag dus ook niks wat gestreken hoeft te worden) maar misschien soms wel mooi en fijn om tere jurkjes op te frissen of een linnen shirt iets mooier te laten vallen?
Ik heb deze maar ik gebruik hem alleen op reis / onderweg. Het werkt prima om de meeste kreukels eruit te krijgen en netjes voor de dag te komen. Maar ik vind het geen vervanger voor een strijkijzer, daar krijg je wel echt beter resultaat mee. Maar ligt er dan misschien ook aan kritisch je daarin bent.