Ik heb deze Young Mountain MI-1640 - Kledingstomer | bol.com
Werkt wel heel goed op dunne stoffen. Hang ik op aan de deur met de kleerhanger en paar keer overheen
Ik heb deze Young Mountain MI-1640 - Kledingstomer | bol.com
Werkt wel heel goed op dunne stoffen. Hang ik op aan de deur met de kleerhanger en paar keer overheen
Ik heb deze ook en je krijgt het natuurlijk nooit zo strak als wanneer je iets zou strijken. Ik doe alleen niet aan strijken en de stomer werkt prima als je je kleding gewoon weer even toonbaar wil maken door de ergste kreukels eruit te halen.
Jaaaa love m’n kledingstomer, mijn jurkjes hangen in de kast aan de onderkant net op de grond dus dat is altijd een beetje gekreukeld en dan is de stomer echt perfect. Gebruik hem ook wel voor wat dikkere stoffen zoals blousen met zo’n ribstofje, werkt ook super. Echt een vervanger voor een strijkijzer: nope inderdaad (maar ik strijk nooit dus dan is het wel super)
Dank jullie wel!!
Vond het best een klus maar m’n vriezer is ontdooid. Geïnspireerd door hier
Voor en na:
Na 10 dagen: ik ben echt super tevreden! Met de opzetstukken gaat het kattenhaarvrij maken van de bank echt moeiteloos en krijg ik zelfs het dekentje van de hond haarvrij. Verder is het heel bevredigend om te zien hoe goor je huis eigenlijk is, hier vooral dierenharen. Wij kregen er een floordock bij en dat is echt top, dus ik zou zeker kijken of je een deal kan vinden waarbij je dat erbij krijgt.
Ik wilde een nieuw strijkijzer, omdat de mijne op de grond is gestuiterd In de winkel liet de verkoper ook stoomgenerators zien. Wie heeft dit en vindt het fijn strijken?
Ook een strijkgerelateerde vraag! Mijn strijkbout is iets van 20 jaar oud en wel aan vervanging toe. Nu is het een super simpel ding en zal alles al gauw een verbetering zijn. Alleen het snoer vind ik vaak in de weg zitten/krult onhandig op. Hebben jullie ervaring met snoerloze strijkijzers, werkt dat een beetje?
Ja ik vind het heel fijn! Die van Philips zijn wat lichter dan die van tefal. Het duurt even voor het warm is maar strijkt heel soepel en snel. Als de mijne stuk is koop ik zeker weten weer een stoomgenerator
Ik denk dat de snoeren van tegenwoordig sowieso wel minder vervelend zijn, ik heb er iig echt geen last van!
Klinkt goed! Durf je ieder stofje ermee te strijken? Een plakapplicaties bijvoorbeeld.
Ik heb bij een recensie gelezen dat het soms lekt, heb jij dat ook meegemaakt?
Ik zoek eigenlijk een nieuw systeem om te dweilen (ff vlug door de keuken bijvoorbeeld).
Iets wat in 5 min gedaan is. haha!
Ik heb zo’n karcher stoomapparaat maar dat ding pakken bijvullen opwarmen etc kost veel tijd en ik heb ook geen zin in een emmer sop met dweil uitwringen etc.
Dus ik dacht aan een swiffer met van die wegwerp natte vloerdoekjes? Of is er iets anders makkelijks? zo min mogelijk bukken
En met zo’n doekje kun je ook maar 1 m2 doen misschien? hebben een groot oppervlakte. Of eentje die sprayt is dat handig?
Hoor het graag wat jullie hiervoor handig vinden!
Ik heb een dweil met een spray systeem. Laat het schoonmaakmiddel in de fles zitten en hoef alleen ff de doek een beetje nat te maken. Heb er meerdere doelen bij. Dweil nu ik dit systeem heb veel vaker dan eerst.
Volgens mij is die mousse / spray van de kruidvat fijn hiervoor! (heb ik ook als tip van het forum) heb hem zelf ook, 1 keer geprobeerd. Sommige echt verkleuringen aanslag krijg je niet weg, maar wel het vettige/vieze.
Zo’n ovenreiniger spray en dan gelijk plastic folie erop plakken en het laten intrekken een uur. Had dit op YouTube gezien en omg het werkte echt gestoord goed.
Ja eerlijk. Gewoon met een antivetspray of ovenreiniger en uur laten trekken werkte allebei even goed bij mij! De truc is direct folie erop en wachten!
Ik vond die Swiffer Wetjet met zo’n knop waar dan spray uitkomt wel ideaal, alleen vond ik de geuren niet zo lekker. Dus niet zo’n Swiffer met natte wegwerpdoeken. Al is dat ook prima voor een keuken hoor! Maar niet een heel huis.
Iemand ervaring met een fijne robotstofzuiger? Dingen waar ik op moet letten?
Heb je Dasty en dan de oven een beetje verwarmen al een keer geprobeerd?