Is dat niet altijd glanzend? Dit ziet er gewoon mat uit.
ik heb een overtrek van percale katoen en dan is ook heerlijk koel en glad en je hebt ook micropercal geloof ik.
Satijn is een weefmethode, dus je kan Bv katoen of lyocell satijn geweven beddengoed proberen als je iets nats (edit: mats) en glads wil.
nat?
Oh, dat kon ik niet zien. Dan denk ik het idd niet.
Ik had het al geprobeerd hier bij de cleaning staf maar die vrouw zei, heel schattig, alleen: si si, very nice. 🥹 Ik zal zo nog even op onderzoek uit gaan.
Ik heb bed spul van Egyptisch katoen, komt redelijk overeen met jouw beschrijving!
Die onderlaag is iig gewoon een laken en geen handige hoes, dus dat is al kut voor lazy me at home, maarja wie comfort wil moet lijden I guess.
Katoensatijn, gok ik.
Op zowel het onderlaken als de hoes staat 100% katoen.
Dan is het denk ik katoensatijn wat @blush ook zegt. Op de labels staat dan altijd 100% katoen want het is de manier van weven die zorgt voor glans en die koelte. Hieronder een foto van katoensatijn van Essenza. (Is al wle oud hoor)
Dankje! @Marquez
Dacht dat ik thuis ook iets van katoensatijn had, misschien is het dan toch dat vakantiegevoel wat ook alles beter laat voelen, haha.
Ik volgde dit topic niet, dus geen idee of dit misschien al een huishoudtopic-forumhype is, maar ga het toch tippen.
Ik heb momenteel maximale nesteldrang en mijn oven moest eraan geloven.
Dit spul, is de fucking bom:
Ik baal dat ik geen voorfoto heb, maar geloof me als ik zeg dat mijn oven een bruin laagje aangekoekt vet had zitten op alle randen en de bodem. Dit is nu:
Je smeert die gel erop, half uurtje intrekken en je veegt die laag zo weg. En je shiny rvs komt weer tevoorschijn. Ik ben hier echt zoooo blij mee
Goals! Dat geeft vast voldoening voor je nesteldrang
Heb je met dat spul ook dat glazen plateau schoon kunnen krijgen? Of heb je daar iets anders voor gebruikt? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar krijg dat ding maar niet schoon.
Ik heb deze strijkplank, je kan 'm altijd wel ergens opbergen
Bij mij hangt ie in mn kledingkast, tussen de blousjes
Jaa dat glazen plateau is ook vrijwel helemaal schoon, al heeft die reliëf waardoor niet alles weg is. Ik zou de behandeling daar misschien nog wel een keer op herhalen en dan langer laten intrekken met plasticfolie eroverheen.
wat zijn volgens jullie de ultieme vershoudbakjes? in verschillende maten, makkelijk stapelbaar, met een handige deksel etc. ik begin helemaal from scratch met 0 vershoudbakjes, een unieke situatie in een volwassen leven volgens mij, dus ik wil het gelijk goed aanpakken