Hoe hoog is het? Bij mij eerste etage, en ik heb een telescooparm gekocht die past op een Leifheit wisser. Werkt prima.
Wat denken jullie zou dit een goeie zijn!
Ik heb sinds een paar maanden nieuwe gordijnen. Het zijn echt dikke gordijnen met een isolerende laag en ben er erg blij mee. Alleen ze stinken naar kots, daar ben ik minder blij mee. Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen?
Edit; ze zijn te dik/groot voor de wasmachine
Heb je een bad? Zou ze daarin wassen. Of stomen met zo’n kleine stomer voor kleding.
Als ze wel in wasmachine mogen, bij tankstations heb je vaak van die grote van 10 of 15 kg.
Ik wil m’n witte sneakers (leer) in de wasmachine wassen, iemand ervaring mee of is het geen goed idee?
Leer kan niet in de wasmachine. Het beste kan je ze wassen met een nagelborsteltje en een sopje van shampoo en water.
Je zou hg nare geurtjes spray kunnen proberen
Mijn dochter kwam afgelopen week thuis met een lichte spijkerbroek vol bloedvlekken. Ze was op haar knie gevallen en hoewel het wondje gelukkig klein was, bloedde het flink.
Omdat de val al een paar uur geleden was toen ik haar ophaalde van school, waren de vlekken al bruin en opgedroogd.
Na 2 sessies met vloeibare ossengal en koud water waren de vlekken helaas nog niet weg. Toen heb ik de spijkerbroek in lauw water gedaan met een flinke scheut vloeibare Biotex, dat heeft ongeveer 10 uur gestaan en daarna ging de broek meteen de was in (20 graden, 2 uur). Helemaal schoon weer. Ik vind het nu jammer dat ik geen voorfoto’s heb gemaakt want de vlekken waren groot en hardnekkig.
Ik dacht een strijkijzer is een strijkijzer en kocht er een bij de action.
Of ik kan gewoon niet strijken of dat ding is gewoon niet goed?
Aanraders voor een goede strijkijzer?
Welke heb je gekocht? Ik heb mijne ook van de Action en hij werkt al jaren perfect.
Jaa haat aan strijken maar deze vind ik heel fijn. Heb sinds kort ook een Brabantia Strijkplank en dat maakt het nóg fijner.
Hebben jullie aanraders voor een foodprocessor/hakmolen/keukenmachine? Ik hoef geen fancy one, geen hele dure maar wil er gewoon eens pesto in maken ofzo. Heb eerder zo’n 3 in 1 set gehad van Tefal, met een staafmixer, garde en zo’n keukenmachine, maar die was niet krachtig genoeg en brandde al snel door.
Ik had altijd zo’n setje van de Lidl, daar was ik echt enorm tevreden over! Ging na een jaar of 5 wel kapot, toen kocht ik er 1 bij action, was na 3x gebruiken kapot, geen aanrader dus.
Nu heb ik een Bosch ergomixx 750, die bevalt tot nu toe ook goed, maar is wel iets prijziger dan Lidl en voor mijn gevoel niet zoveel beter.
Ik had deze heel lang, maar die is recent doorgebrand toen ik cashewnoten fijn wilde malen. Terwijl dat voorheen prima ging dus denk toch slijtage. Verder heel tevreden en ook niet al te groot:
Als opvolger wil ik de Philips HR1393/90 , heb die weleens onder 30 euro bij Blokker gezien. Edit - ook op bol voor 27 euro. Ik wilde deze als opvolger omdat ie verder vergelijkbaar is met de niet leverbare Kenwood.
Late to the party maar ik zeg: Lock & Lock. De deksels zijn beter dan die van Sistema vind ik (echt waterdicht). En idd glazen bakjes nemen voor thuis, die zijn superfijn.
Ik ben heel tevreden met mijn Ninja keukenmachine.
Wat zijn jullie favoriete koelkastorganizers? Ik zit te denken aan een draaiplateau / Lazy Susan voor sausjes, maar omdat die rond is verlies je natuurlijk ook wat ruimte. Gebruikt iemand al dit soort organizers en zo ja, wat zijn de fijnste?
De wibra heeft nu fijne, fijne prijs ook om
Uit te proberen