Hebben jullie aanraders voor een foodprocessor/hakmolen/keukenmachine? Ik hoef geen fancy one, geen hele dure maar wil er gewoon eens pesto in maken ofzo. Heb eerder zo’n 3 in 1 set gehad van Tefal, met een staafmixer, garde en zo’n keukenmachine, maar die was niet krachtig genoeg en brandde al snel door.
Ik had altijd zo’n setje van de Lidl, daar was ik echt enorm tevreden over! Ging na een jaar of 5 wel kapot, toen kocht ik er 1 bij action, was na 3x gebruiken kapot, geen aanrader dus.
Nu heb ik een Bosch ergomixx 750, die bevalt tot nu toe ook goed, maar is wel iets prijziger dan Lidl en voor mijn gevoel niet zoveel beter.
Ik had deze heel lang, maar die is recent doorgebrand toen ik cashewnoten fijn wilde malen. Terwijl dat voorheen prima ging dus denk toch slijtage. Verder heel tevreden en ook niet al te groot:
Als opvolger wil ik de Philips HR1393/90 , heb die weleens onder 30 euro bij Blokker gezien. Edit - ook op bol voor 27 euro. Ik wilde deze als opvolger omdat ie verder vergelijkbaar is met de niet leverbare Kenwood.
Late to the party maar ik zeg: Lock & Lock. De deksels zijn beter dan die van Sistema vind ik (echt waterdicht). En idd glazen bakjes nemen voor thuis, die zijn superfijn.
Ik ben heel tevreden met mijn Ninja keukenmachine.
Wat zijn jullie favoriete koelkastorganizers? Ik zit te denken aan een draaiplateau / Lazy Susan voor sausjes, maar omdat die rond is verlies je natuurlijk ook wat ruimte. Gebruikt iemand al dit soort organizers en zo ja, wat zijn de fijnste?
De wibra heeft nu fijne, fijne prijs ook om
Uit te proberen
Ja, die zag ik. Een veel mooiere prijs dan die van So Clever (al hebben die ook interessante oplossingen). Ben er heel benieuwd naar.
Ik heb die van wibra en vind hem top! Veel handiger nu er geen flesjes vissaus meer kunnen worden verstopt achter op de bovenste plank van mijn koelkast.
Ik heb ook het draaiplateau van de wibra, heel erg blij mee. Wilde online scrub daddy en the pink stuff bestellen maar al snel zat mijn hele mandje vol met allerlei opberg en schoonmaakspullen.
Mijn moeder is heel blij met deze:
En ik heb 3 transparante bakken van de Action, waar ik kaas en boter producten bij elkaar heb. Die haal ik er makkelijk uit om in te kijken.
Ik heb wel een ronde in mijn smalste Ikea kast. Doordat het wel een diepe kast is heb ik er veel aan. Anders had ik dingen vergeten.
Deze heb ik ook gekocht nav tips hier en ben er ook zeer tevreden mee.
Ik weet niet of deze vraag hier hoort of interieur, maar dit kleed ligt hier sinds april:

De plekken waar we veel lopen/zitten zijn al helemaal gaan klitten. Vind dit best snel voor een halfjaar? Hebben jullie tips, borstelen of zo?
Ik heb een soortgelijk kleed ingesmeerd met baking soda (gewoon los erop gooien). Nacht in laten trekken en dan eraf zuigen. Ook het kleed omdraaien, en dan de achterkant zuigen. Werd weer een stuk fluffier.
Thanks! Maar het zit ook echt aan elkaar vast, dus vraag me af of stofzuigen dat los krijgt…
Dat draaiplateau is interessant zeg, die kende ik nog niet! Lekker ruim ook, ik ga hem checken in de winkel.
Ik heb nu inderdaad ook bakken voor boter en kaasproducten, dan heb ik veel meer overzicht. Er wordt aardig wat kaas gegeten in mijn huishouden, en dan voorkom ik dat er een stukje brie ergens in een hoekje belandt en vergeten wordt of zo.
Ik zie op Tiktok wel eens filmpjes dat mensen zo’n kleed gewoon borstelen met een hondenborstel.
Bij mijn kleed wel! Niet 100% maar zag er wel beter uit. Heb ook wel echt moeite gedaan om met de smalste zuigkop het een beetje los te zuigen bij het opzuigen van de baking soda.
Hoe maken jullie je doucheput schoon? Ik gebruik altijd gewoon badkamer reiniger voor mijn douche maar ik merk dat er allemaal zeep en conditioner resten in de afvoer achterblijven