Ik had gelezen dat het ook met een scheermes kan wat een beetje bot is. Het is alleen een rotklus en niet zo’n mooi resultaat als dit. Doe ik iets niet goed of is zo’n apparaat aanschaffen een betere optie?
wat voor apparaat is dit?
Ik zou zo’n apparaatje aanschaffen, ze zijn op plekken voor maar €5 euro te krijgen en het is snel gefixt!
Edit: oke €5 euro is misschien overdreven, maar ik zie er 1 voor €8 bij Blokker Blokker pluizentondeuse BL-27500 | Blokker
Die van Philips is daar ook maar €13
Op die manier heb ik eens een gat in een jurkje gemaakt. Daarna maar gauw zo’n apparaat gekocht. Heb m nog niet gebruikt, maar verwacht of eigenlijk hoop dat die veiliger is.
Zo’n pokkenwerk, ik hoop dat er ooit een groter model komt zodat het wat sneller gaat. Wel echt fijn inderdaad dat het er daarna weer als nieuw uitziet.
Iemand tips voor het weghalen van vlekken op een witte marmeren salontafel? Het zijn geen heel duidelijke vlekken, maar wel kringen van glazen die erop gestaan hebben zonder onderzetter en die je heel goed ziet als het licht erop valt… Daarnaast is er ook een ondefinieerbare vlek en het stoort met heel erg als de zon schijnt.
En @Marquez ik heb ook een keer een gat gemaakt in een shirtje met zo’n ding, maar dat was m’n eigen schuld. Je moet de stof goed strak houden
Ah balen. Weet ik nu in ieder geval dat ik ook daarmee voorzichtig moet zijn.
Wat is de beste manier om voegen schoon te maken? Zijn witte voegen in de oude badkamer van mijn ouders. Had beloofd dat ik het zou mooi krijgen
Wat zit er precies op? In geval van schimmel is Washcat (Action) heel fijn. Insprayen, in laten trekken en dan zelf even uit de ruimte gaan, want het is nogal heftig spul.
Het is gewoon vuil dat er met gewoon badkamerschoonmaakspul niet afgaat, geen schimmel dus. Wellicht is het ook gewoon van de ouderdom.
Welke kledingstomer raden jullie aan? Liefst max 60€ want het is een cadeautje.
Dit valt miss niet helemaal onder het huishoud topic, maar wij hadden vanwege niet goed aangesloten leiding een lekkage in de keuken, waar we pas achrrr kwamen toen er schimmel op de plinten zat. Het is dus een nieuwe keuken met houten (behandelde) plinten en ik weet niet hoe makkelijk het is om ze te vervangen dhs wilde ze schoonmaken, maar hoe? Het is echt van dat behandelde, gladde hout en de schimmel lijkt er een beetje ingetrokken ipv op de oppervlakte… Ik heb nu met een oude schimmelspray geprobeerd maar dat zet echt totaal geen zoden aan de dijk… er komt helemaal niks vanaf. Is mijn spray te oud/niet geschikt, hebben jullie andere tips of is het een kansloze missie?
Opschuren en daarna lakken?
Hmm ja dat zou nog kunnen, maar is een enorme klus… en het is dus fineer, zit volgens mij een laagje op die je dan verwijderd?
Oww nee das niet slim idd als het fineer is!
Toch maar vervangen denk ik dan… Als het erg lelijk is