Het is gewoon vuil dat er met gewoon badkamerschoonmaakspul niet afgaat, geen schimmel dus. Wellicht is het ook gewoon van de ouderdom.
Welke kledingstomer raden jullie aan? Liefst max 60⬠want het is een cadeautje.
Dit valt miss niet helemaal onder het huishoud topic, maar wij hadden vanwege niet goed aangesloten leiding een lekkage in de keuken, waar we pas achrrr kwamen toen er schimmel op de plinten zat. Het is dus een nieuwe keuken met houten (behandelde) plinten en ik weet niet hoe makkelijk het is om ze te vervangen dhs wilde ze schoonmaken, maar hoe? Het is echt van dat behandelde, gladde hout en de schimmel lijkt er een beetje ingetrokken ipv op de oppervlakte⦠Ik heb nu met een oude schimmelspray geprobeerd maar dat zet echt totaal geen zoden aan de dijk⦠er komt helemaal niks vanaf. Is mijn spray te oud/niet geschikt, hebben jullie andere tips of is het een kansloze missie?
Opschuren en daarna lakken?
Hmm ja dat zou nog kunnen, maar is een enorme klus⦠en het is dus fineer, zit volgens mij een laagje op die je dan verwijderd?
Oww nee das niet slim idd als het fineer is!
Toch maar vervangen denk ik dan⦠Als het erg lelijk is
Mijn ramen zijn zo vies. Maar of het regent of de zon schijnt er heel de dag op waardoor ik verblind word. En je krijgt ook strepen dan toch? Sowieso haat ik dit klusje echt
Ik heb een staande prullenbak nodig voor mān PMD zakken, want die zak slingert nu steeds door de woonkamer van mān appartement en dat oogt nogal rommelig. Zijn er mensen die de Joseph Joseph totem (60 liter) hebben of de Brabantia Bo (36 liter)? En daar hun ervaring over willen delen? De Joseph en Joseph heeft ook nog plek voor oud papier of glas, de Brabantia heeft gewoon 1 bak. Die laatste is wel wat mooier in mān woonkamer. Prijs is met korting nagenoeg hetzelfde. Wat zouden jullie doen?
Lithofin Easy-clean om het proper te maken, als dat niet werkt heb je nog Vuiloplosser en dna kan je het ook Impregneren met Vlekstop W om vlekken te voorkomen
Voor die Brabantia zijn de passende zaken volgens mij flink prijzig, terwijl 30l zakken vrij standaard en goed verkrijgbaar zijn.
Verder hebben volgens mij flink wat forummers de Brabantia. Misschien dat je wat kan vinden via de zoekfunctie.
Ik heb de joseph totem, boven heb ik het gewone afval inzitten en onder de zak van het plastic⦠*kan ook andersom natuurlijk of anders ingericht⦠Ben er erg blij mee zo, heb zakken met trekband van de lidl voor het gewone afval⦠Moet iets trekken om hem eromheen te krijgen maar wel te doen verderā¦
Denk dat je vooral moet kijken wat voor ruimte je hebt ook⦠Denk als ik die Brabantia had dat er vanalles onder zou komen te staan en dat het dan rommelig oogt, daarom voor de totem gegaanā¦
Mijn stofzuiger laat het vuil weer ālosā wanneer ik m uitzet, heeft iemand tips? Heb hem al helemaal schoongemaakt van binnen. Het is een rowenta dual force rh6737
Dit heb ik geprobeerd, ook het glansspoelmiddel. Dat werkt helaas niet. Ik ga vandaag dasty kopen . Het lijkt er echt ingetrokken.
Dank voor de tips
Dank je wel! Ook @FrozenFlame. Heb de Joseph Joseph besteld! Even kijken hoe ik hem ga indelen maar in ieder geval wel een praktischere keuze dan de Brabantia.
Oke ik ben helemaal gelukkig. Na een jaar eindelijk geen muizenurine meer op onze keramische tegels.
Dasty laten intrekken en dat leek eerst niet te werken toen ik met een doek wreef, sponsje ook niet. Maar mijn nagels wel⦠dus flink handen wassen en nagels knippen is onderdeel geweest van het wegkrijgen. Liever dat, dan die muizenurine.
Dank voor de tip!
Het plastic van mijn wasmiddel pods blijft tussen mijn was hangen na een wasbeurt. Met een 40 graden was is het nog best wel in tact, maar had net een was op 60 graden en het leek wel lijm? Iemand die dit ook heeft? Vind het echt zo gek! Of doe ik iets fout? Haha
Heb dat wel eens bij mān ouders gezien. Mam is er toen mee gestopt. Ik snap sowieso niet waarom mensen met pods wassen poeder of vloeibaar is veel goedkoper (je hebt altijd veel minder nodig dan aanbevolen is mijn ervaring!)
Vandaag heb ik vetluis in mijn wasmachine ontdekt en OMG wat is het veel en vuil.
Het lijkt net the gift that keeps on giving, maar ik kan er net niet goed bij.
Gek genoeg heeft mijn wasmachine geen filter (Zanussi).
Heeft iemand ervaring en een toptip?
Een of 2 x zonder was op 90 graden draaien met azijn helpt meestal wel.